když se turbo nevejde:-)

VW/Audi/Škoda/Seat - zvyšování výkonu (především TDI motory)

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

když se turbo nevejde:-)

Příspěvek od scream »

tomáš karbus
Aktivista
Příspěvky: 1521
Registrován: 09 říj 2006, 22:00
Odpovědi: 0
Bydliště: Pozdeň

Příspěvek od tomáš karbus »

hm je to zajimavy,ale v praxi bi tam ty turba asi dost trpeli a hlavne vedeni vzduchu a oleje na druhou stranu aspon to za deste a pliskanic chladi voda (noteeth)
vlagik
Přispěvovatel
Příspěvky: 412
Registrován: 19 dub 2006, 14:50
Odpovědi: 0
Bydliště: okr. Beroun + okr. Plzeň-jih

Příspěvek od vlagik »

Hlavně taky ztratíš dost energie ztrátou teploty plynů a tlumičema...
... teda pokud to nějaké má :D
Jim
Site Admin
Příspěvky: 1249
Registrován: 23 led 2006, 12:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Jim »

no je to docela zajímavý :o , ale evidentně to funguje...jen se divím, že to není nějak zakrytý...
Fabia RS - 274PS, 578N.m. - DIESELPOWER - EX
BMW 335Cd - 368PS, 790Nm - DIESELPOWER - EX
Lexus GS300
Obrázek
lt.kubosh
Aktivista
Příspěvky: 2052
Registrován: 23 led 2006, 19:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od lt.kubosh »

Pokud se nemylim, tak do Corvette C5 se daval jenom V8 5,7.
To je pri vsi slusnosti 2.8 ctyrvalec benzin na jedno turbo. U toho kitu udavaji BOOST 6PSI, coz je cca 0,41baru pretlaku. Takze zadne turbeni jak to predvadime u nasich motoru do vrtacek... Verim, ze na tenhle tlak doda i tri metry za svodama ta 2.8 dost plynu.
Dodge Challenger 6.4 V8
(Proč 6.4? Protože nedělaj 6.5!) :D
Uživatelský avatar
scream
Přispěvovatel
Příspěvky: 772
Registrován: 23 led 2006, 15:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od scream »

jo, presne tak. taky sem si říkal, teplota plynu, lag, turbo efekt. ale je fakt, ze tak maly turbo na tak obrovskym motoru s tak malym tlakem nebude mít problem asi ani nakonci. plnící tlak je defacto nulovej, ale koní to na tom udelal habakuk.
Odpovědět

Zpět na „Zvyšování výkonu VW group (DIESEL)“