Stránka 1 z 1
Poloha valcov cez VAG
Napsal: 15 úno 2012, 10:52
od tripworld
Mam taku otazku neviete niekto v ktorom riadku /skupine/ v meranych hodnotach je poloha valcou. Cez snimac polohy vackoveho hriadela motor snima v akej polohe je vacka.. len neviem v akom riadku to mam hladat. Potrebujem zistit pred startom v akej polohe su valce nakolko pod jednym vstrekom mam prasknute tesnenie a pada mi nafta. Nasledne je zly start na dany valcec/pripadne nepravidelny chod na 3valce cca 2sekundy po starte. Alebo nemate nejaky iny sposob ako zistit na ktory valce motor startuje/pripadne cez ktory vstrek pada nafta...
Jedna sa o motor BMR 2.0 TDI PPD 125kW
Napsal: 15 úno 2012, 21:22
od zizuzidan
Poloha válců,to slyším poprvé.Asi myslíš pístů?
Napsal: 15 úno 2012, 22:26
od geo
pravděpodobně máš na mysli korekci vstřikovačů v kanále 13 protože jednotlivé horní uvratě budeš okem jen těžko stíhat sledovat a to nemluvím o vzorkování kabelu.
Napsal: 16 úno 2012, 10:31
od tripworld
Nie 13 skupina ma nezaujima ta mi nic k mojej veci nepovie
Potrebujem vediet v akej polohe sa nachadza piest (pre tych co su nechapavi: zizuzidan) pred startom motora... snimac na vacke tento udaj pre motor poskytuje len ci je ho niekde mozne zistit cez merane hodnoty pred startom aby som mohol dlhsim sledovanim identifikovat vstrekovac s vadnym tesnenim...
Napsal: 16 úno 2012, 13:07
od zizuzidan
Sám si nechápavej!Máš to správně formulovat.
Napsal: 16 úno 2012, 20:40
od Bugs.Bunny
To v měřených hodnotách před startem nevyčteš. Asi si budeš muset udělat ventilové víko s okénkem.
Asi jsem taky nechápavej a kdyby jsem to četl dřív tak ti odepíšu, že vertikální polohu válců určíš i bez vagu.

Napsal: 17 úno 2012, 07:29
od mufti
z tohoto signalu (senzor vacky) asi tazko zistis, kde sa piest presne nachadza ...
... a to mozes byt asi sebechapavejsi ...

Napsal: 17 úno 2012, 08:31
od tripworld
Tak len mi povedz pane v akom riadku to je a ja si to uz zistim tu je na to presny navod zo skoliacich pomocok

Napsal: 17 úno 2012, 08:34
od tripworld
Takze a tymto som si aj sam odpovedal na svoju otazku len asi nebude treba k tomu VAG ale zhodit dekel na rozvodnom remeni a pozret to vzdy pred startom v akej polohe je vacka a tym padom aj piest vo valcoch
Napsal: 18 úno 2012, 21:39
od roman
tripworld píše:Takze a tymto som si aj sam odpovedal na svoju otazku len asi nebude treba k tomu VAG ale zhodit dekel na rozvodnom remeni a pozret to vzdy pred startom v akej polohe je vacka a tym padom aj piest vo valcoch
To jsi si sice odpověděl, ale na na svoji původní otázku. Ten obrázek z učební pomůcky je jednak jen pro jeden typ koncernových motorů a ještě to je osciloskopický obraz snímače vačky a kliky za chodu motoru. Když motor stojí, tak na těchto snímačích žádný signál nění. Proto ti ani VAG ani žádný jiný tester nemůže nikdy ukázat skutečnou polohu pístu stojícího motoru.
No a na zjištění polohy pístu mechanickou cestou je asi možno využít řemenici na klice nebo polohu terčíků pro snímač polohy vačky, pak stupně přepočítat na milimetry dle výšky zdvihu daného motoru. Dost složitý a nechápu k čemu by se to hodilo vědět, že píst stojí třeba 28 mm od horní úvrati.
Roman
Napsal: 18 úno 2012, 22:24
od geo
taky by mě zajímalo jak pozná že ten vstříkovač pouští kolem gumiček když bude znátpolohu pístu asi nějaká nová metoda sem sní

Re: Poloha valcov cez VAG
Napsal: 19 úno 2012, 12:53
od jurosdi
tripworld píše:Mam taku otazku neviete niekto v ktorom riadku /skupine/ v meranych hodnotach je poloha valcou. Cez snimac polohy vackoveho hriadela motor snima v akej polohe je vacka.. len neviem v akom riadku to mam hladat. Potrebujem zistit pred startom v akej polohe su valce nakolko pod jednym vstrekom mam prasknute tesnenie a pada mi nafta. Nasledne je zly start na dany valcec/pripadne nepravidelny chod na 3valce cca 2sekundy po starte. Alebo nemate nejaky iny sposob ako zistit na ktory valce motor startuje/pripadne cez ktory vstrek pada nafta...
Jedna sa o motor BMR 2.0 TDI PPD 125kW
Prečo chceš vytrhnút zub cez konečník???? Vymen tesnenia na všetkých vstrekoch a hotovo.