

Moderátoři: šulda, JasteR, Moderátoři
Ten spodek je to, co Ti ve meste pomaha prezit bez vytaceni motoru. Tady jsou vetsinou R4, ktere nemaji uz jako treba R/V6/8 dostatek krouticiho momentu pro pohyb ve meste i bez preplnovani.tradgidek píše:co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.
KOREKCE 15 st, 971atmForest píše:Ten spodek je to, co Ti ve meste pomaha prezit bez vytaceni motoru. Tady jsou vetsinou R4, ktere nemaji uz jako treba R/V6/8 dostatek krouticiho momentu pro pohyb ve meste i bez preplnovani.tradgidek píše:co mate stale s tim spodkem pane boze?? ten extremni spodek je akorat tak dobrej na papire,ale v realu uz tak podstatne neni.
Navic, stale je treba si uvedomit to, ze grafy nevystihuji pruznost pri provozu.
Nicmene ja myslim, ze zdarila uprava - majitel chtel vykon (proto zvolil velke turbo), ma ho tam aneb kdo chce kam, pomozme mu tam. Zdenku, pro nas spekulanty a stouraly (znas nas) - jaka byla teplota vzduchu pri mereni?
400Nm v 2200 otáčkach je na ten výkon slušný spodok, a 480 Nm v 4000 je peckaJasteR píše:skoda ze to nema jeste lepsi spodek, ale jinak luxus