Stránka 1 z 2
Letní pneu
Napsal: 18 bře 2012, 14:09
od skoda
Ahoj všem
Zakoupil sem si letní pneu z této stránky
http://www.mzb.cz/pneumatiky/9811100000 ... -westlake/
Foto:
http://pneumatiky.heureka.cz/westlake-s ... 5-r17-94w/
Pneu je china
Přišlo mi to dom a koukam že na boku je M+S
Co mi na to řeknete?
Nejak se toho bojím,že to bude moc měkké.diky

Napsal: 18 bře 2012, 14:13
od Ladas
to nejsou gumy ale černý obleky na ráfky

Napsal: 18 bře 2012, 14:39
od L
Někdy je lepší nemachrovat se sedmnáctkama, když nemám na gumu. Tohle mě dokáže vždycky spolehlivě nastartovat. Radši koupit 17ctku čínu za stejný prachy jako 15ctku Michelinu. Co na tom, že na té lisované tmě zabiju sebe a možná i někoho dalšího, hlavně že auto vypadá závodnicky, viď?

Napsal: 18 bře 2012, 15:02
od skoda
Ladas píše:to nejsou gumy ale černý obleky na ráfky


Napsal: 18 bře 2012, 15:29
od kibi
většina letních pneu z Chiny má na sobě M+S, nemá to nic společného s Mud & Snow....neboj se toho, asi si soudruzi z čínské lidově demokratické republiky myslí, že čím víc písmenek na boku pneu tím víc ADIDAS
L: a co budeš kupovat až Michelin, Dunlop atd přesune vesele závody směr China, Rumunsko a jiné lepší země....dle vlastních zkušeností, některé Chiny lepší než třebas tovar od sousedů (Matador) a i než některé modely pneu prestyžních značek (třebas zrovna Pilot Exalto PE1 od Michelinu)....jinak souhlas a Laďasovo heslo "když chce člověk opice, musí mít na banány" platí i zde

Napsal: 18 bře 2012, 15:55
od L
Nenaděláme s tím bohužel nic. Můžem jen doufat, že tam s výrobou přesunou i know-how a alespoň nějakou kontrolu kvality. ;-(
Ale abych nebyl jen OT - tyhle pneu skutečně zimní nejsou a označení M+S mají jen proto, že číňan neví, co to znamená. Oni tím jen dodávají lesk tomu hnoji, co vyrábí

. Osobně bych pochyboval i o tom "extra load"

Napsal: 18 bře 2012, 16:24
od skoda
Jj urcite to neco jako michelin a dunlop nebude ale rekl sem si,ze si taky rád občas hrábnu.A nejake drahe pneu nema cenu ničit.Na netu sou rozhodne i levnejší china pneu než sou tyto.Tyto se mi zdáli nejpřijatelnější.Uvidím taky až to budu vyvažovat

diky
Napsal: 18 bře 2012, 19:42
od norok86
osobně jezdím už 4tým rokem roadstone/nexen a nikdy žádný problém, není to o tom že bych neměl na světoznámou značku

Napsal: 18 bře 2012, 20:02
od live69
norok86 píše:osobně jezdím už 4tým rokem roadstone/nexen a nikdy žádný problém, není to o tom že bych neměl na světoznámou značku

já je měl na zimu, minulej rok new, sjeto na 6mm letos ze 6 na 4 a příští rok .......... no asi je dojedu

a taky celkem spokojenost jako UG 7 to nejni ale žádnej problém
Napsal: 18 bře 2012, 20:31
od Ladas
na G1 mám teď nankang a na vodě s tím driftuju jak kdyby to byla 4kolka s 200hp (na vodě je myšleno souvisle mokrá silnice) a srovnávat to s předchozíma Bridgestone potenza RE 040 je jako jít bos a běžet v tretrách

Napsal: 18 bře 2012, 22:13
od FandaTDI
ono to M+S neni asi jen výsadou číňanů, resp. těžko říct, jak přesně si to vykládat - objevil jsem to i na jinak zjevně letních pneu z Francie - Altimax ... a u nich neni standartní ani značení doby výroby

Napsal: 18 bře 2012, 23:56
od turbo kamna power
čínský pneu za mě nee

225/45 17 je hojně rozšířenej rozměr, tak bych radši koupil nějaký lehce jetý dva roky starý ale značkový pneu.
Ladas: když jsem se rozmýšlel jaký 165/50 R15 na G1, tak bridgestone byla jasná volba

i když jsou to celkem žiletky

federaly by nemusely bejt špatný, ty jsou zase naopak na 165 celkem široký.
Napsal: 19 bře 2012, 06:50
od Ladas
tak já udělal chybu že jsem je nechal na kolech co šly pryč a tyhle na novejch už byly....
Napsal: 19 bře 2012, 18:09
od ALES
Tím M+S vycházejí vstříc některým čechům (na co v zimě zimní kdyť sem přece dobrej šofer). A až ho ve vánici na D1 budou tahat z rygolu tak může bejt klidnej že nedostane pokutu,protože přece má obutou zimní M+S (neznalí hurvínci u silnice to určují podle tohoto nápisu).
Napsal: 19 bře 2012, 19:37
od LUKY BKC
M+S maji skoro vsechny pneumetiky na off roady a urcite nejsou zimni