Stránka 1 z 1
peugeot 407
Napsal: 28 bře 2012, 14:00
od pozotr
mam peugeot 407 1.6 hdi kod motora 9HZ.
spusta mi ventilator chladenia motora okolo 80 stupnou. Pamat zavad cista. Vymienal som teraz druhy snimac teploty a stale robi to iste.
ked som pozeral skutocne hodnoty tak teplotu ukazovalo dobre.
Viete mi poradit co by to mohlo sposobovat.
dakujem
Napsal: 28 bře 2012, 15:16
od vladosr
ze by prebiehala regeneracia fapu.....?
Napsal: 29 bře 2012, 06:11
od pavel9270
V meraní parametrov vidíš prečo ho spúšťa. Môže byť viac dôvodov nie len prehriaty motor. Klíma, reg. FAPu ako spomínal vladosr. Pri nedokončenej regenerácii ti beží vent. aj 10 min. po vypnutí motora. Prebehni to cca 30 km po dialnici nech korektne zregeneruje a uvidíš.
A na tie parametre musíš mať primeranú diagnostiku a nie nejaký čínsky univerzál za 100 ečiek alebo ELM 327.
Napsal: 29 bře 2012, 07:19
od pozotr
Idem este skusit urobit regeneraciu
toto robi uz skoro 1 rok. s timto vetrakom aj pocas celej zimy
bolo to uz v peugeote nic nezistily
menili na tom uz vetrak za novy.
niekto uz cistil fap fiter.
a stale to robi.
Ja som teraz skusil dat novy snimac teploty.
Ked sa pozeram do skutocnych hodnot tak teplota sa neprehrieva dokonca uz mi ho spustilo pri 64 stupnoch. ostatne parametre ok.
ani klima nieje zapnuta. A chadiva v klime je dost.
tak idem skusit tu regeneraciu. budem vidiet.
Napsal: 29 bře 2012, 08:19
od pavel9270
Parametre!!!!! Toto je len tápanie. akú máš diagnostiku?
Napsal: 29 bře 2012, 11:58
od vladosr
diag nepouzivaj ako citacku a mazacku chyb , ale vyuzi jej plny potencial......

...na klimu som zabudol ....mala by ist prav vrtula na polovicny vykon aspon pri tychto teplotach a tebe ide ako.....naplno ? pozri zavady v aditivacie....
Napsal: 30 bře 2012, 07:40
od pozotr
vycitavam to diagnostikou original na peugeot. Vsetky jednotky du bez zavad az na radio a klima tam je chyba v motorcy kurenia na strane spolujazdca. Inac vsetko je ciste. Je tam len jeden vetrak ten sa najprv rozbehne na polovycny vykon potom prejde na plny výkon a dalej zas na polovicny a takto to stale ide az kym sa motor nevypne a neochladne.
Klima je vypnuta. Ttlak v klime je ok diagnostika hlasi 6 barou tlak normalny.
Tak viete rok to robi uz to bolo v niekolkych servisoch kazdy nieco urobil a ja teraz sa neviem dopatrat co sa tam predtim robilo. a ani zakaznik mi nevie povedat kedy to presne zacalo a co sa tam uz presne robilo. Bol aj v original znacke a tam nic nezistily.
Napsal: 30 bře 2012, 10:48
od vladosr
neviem ako je na tom 407 , skus pozriet relatka na sahare v akom su stave ...hlavne patice...alebo je tam modul na riadenie ventilatora...
Napsal: 30 bře 2012, 17:13
od Aleš
Kolik máš teplotu FAPU
Napsal: 11 dub 2012, 22:33
od pozotr
problem bol v R.J. motoru stacilo ju len preflashovat a auto uz ide ako.
doposial nenastal ani jeden raz problem s vetrakom.
ale aj tak vsetkym dakujem za rady
Napsal: 13 dub 2012, 09:16
od djrjay
pozotr píše:problem bol v R.J. motoru stacilo ju len preflashovat a auto uz ide ako.
doposial nenastal ani jeden raz problem s vetrakom.
ale aj tak vsetkym dakujem za rady
niekto sa zrejme snazil odstranit FAP cez ECUSAFE a takto to dopadne
Napsal: 13 dub 2012, 15:23
od pavel9270
ak tam práskol origo flash tak ten by vykuchaný FAP zistil veľmi rýchlo a hlásil to na dilplayoch. Ak si dobre pamätám tak cca v roku 2008 bola zvolávačka práve na reflash ECU práve kôli ventilátorom. Ak je to dovezenka z NL, BE alebo podobnej riti tak je to normálne. Odtiaľ chodia autá bez robených zvol. akcií.
Napsal: 13 dub 2012, 20:04
od pozotr
urcite to je doveze a pravde podobne tam uz bola tobena aj nejaka ta uprava a mozna ze nie uplne korektne a preto to nejako zblblo. Auto bolo kupovane tu na slovensku v jednom znamom ale nemenovanom autobazare.
dvolezite ze to ide tak ako ma.