Žhavící svíčky

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

lukas
Nováček
Odpovědi: 0

Žhavící svíčky

Příspěvek od lukas »

Mám problém se žhavícíma svíčkama u Volkswagen transporter T4 . Vidím je ale nevím kam vedou kabely a kam jsou zapojeny. Poradí mi někdo ? Díky
lt.kubosh
Aktivista

Příspěvek od lt.kubosh »

Jestli mas 5ti valec, tak jsi na tom jako ja. Toto tema a moje startovani je prave aktualni, tak ho studuju. Akorat nevidim duvod proc resis kabely. V te fajfce musi byt pri zhaveni +12V. Pokud tam je, tak na kably ser.
Pokud odpojis cidlo teploty vody (zboku bloku na koleni u termostatu), tak simulujes ledovej motor a nekonecne zhaveni. (Nevim jestli pozdeji nebude treba smazat zavadu VAGem)

Ja jdu dneska zjistovat odpor zhavicek. Vzhledem k tomu, ze po "skrtnuti" +12 nehodi ani jiskricku, tak to vypada, ze nevodi. :( Teoreticky by mely mit odpor 0 ohmu... tak jsem zvedav.
vwphun
Přispěvovatel

Příspěvek od vwphun »

Teoreticky tak řádově destiny ohmu.
Germi
Přispěvovatel

Příspěvek od Germi »

Teoreticky když si dosadíš do Ohmova zákona (učí se na druhém stupni ZŠ) proud a napětí. Tak když beru napětí 12,6 V a proud cca 10 A tak vychází cca 1 Ohm 8)

EDIT: Nezapomeň, že jestli máš měřák do 200kč tak jen jeho šnůry mají 0,3 ohmu. :x
lt.kubosh
Aktivista

Příspěvek od lt.kubosh »

Teoreticky je irelevantni jestli 0 nebo 0.1 nebo 1 a odpory kabelu. Kdyz nefunguji, tak maji nekonecno.
Cili debata o nicem.
zdenace
Aktivista

Příspěvek od zdenace »

Pokud máš špatný jeden žhavič, tak se má měnit celá sada.
lt.kubosh
Aktivista

Příspěvek od lt.kubosh »

tušil jsem to... doufam, že je prodavaji v baliččcích po 4 a po 6... :)))

Kdysi jsem takhle nemohl sehnat klasicky zapalovaci do benalu. Měl jsem V6 a oni všude měli po 4ks (tedy když je měli - asi 2 obchody) ... :D
bobG3
Aktivista

Příspěvek od bobG3 »