Stránka 1 z 1

brzdy citroen xsara hdi

Napsal: 01 dub 2012, 14:29
od wildey1
Ahoj mám problém. Po opakovaném brždění tvrdne brzdový pedál a nebrzdí. První brzdění OK druhé jakž takž, ale pak ztvrdne pedál a nebrzdí. Diagnóza buď brzdový válec nebo vývěva nebo posilovač. V citroenu měli těsnění na vývěvu a sadu gumiček na brzdový válec. Ale není jisté, že nejsou špatné. Nevěděl by někdo jak to určit na 100%? Měnit všechny tři věci by stálo majlant. Předem díky za odpověď.

Napsal: 01 dub 2012, 16:24
od pavel9270
Čo tak zmerať podtlak pri viacnásobnom stlačení brzby?

Napsal: 01 dub 2012, 17:28
od wildey1
Jakým způsobem se to dělá? Co je k tomu potřeba?

Napsal: 01 dub 2012, 18:53
od pavel9270
wildey1 píše:Jakým způsobem se to dělá? Co je k tomu potřeba?
Colštok.Obrázek

Napsal: 01 dub 2012, 18:59
od geo
pokud to nepujde tím metrem tak vem vakuovou pumpičku nebo si sežen budík podtlaku mělo by tam být asi -0.8

Napsal: 01 dub 2012, 19:35
od wildey1
Díky za odpověď. Každej není tak chytrej. Pokusim se někde sehnat. Díky

Napsal: 02 dub 2012, 11:54
od roman1648
udělej si klasickej test posilovače
vypnutej motor - našlap pedál dotvrda a držh ho stlačenej - nastartuj motor - pedál by se měl takřka okamžitě silou posilovaš vtáhnout dovnitř ( dolů)
pokud ne, hledal bych netěsnost ve vedení podtlaku ( bývá prasklá ta platová hadice ), vývěva, posilovač
válec si myslím bude v pořádku

Napsal: 02 dub 2012, 18:31
od wildey1
Tak sem zkusil po našlapání ztvrdne, po nastartování jde dolu pomalu a velice neochotně, musím víc přitlačit, ale skoro se nehne. Mohl by si prosím upřesnit hadici, kterou máš na mysli?

Napsal: 02 dub 2012, 18:53
od pavel9270
Ser na to a choď za niekym kto tomu rozumie.

Napsal: 02 dub 2012, 20:05
od wildey1
Jedině citroen a ten je drahej. Garážmistr neví, řikal ty věci co sem psal, že můžou bejt špatný. Nikoho jinýho neznám. Tak zjišťuju info. Předám mu info a třeba bude vědět. Odkud kam ta hadice vede? Předem dík

Napsal: 02 dub 2012, 20:43
od geo
překontroluj hadici od vývěvy do posilovače případně na zkoušku zaslep její odbočky a opakuj test pokud to bude stále špatný tak změřit podtlak ale nejspíš ko vývěva

Napsal: 03 dub 2012, 16:58
od wildey1
Takže hadičky vypadají v pořádku. Akorát mě zaráží, že od vývěvy k posilovači je tenká elastická hadička a na odbočkách a na celém vedení jsou poměrně silné hadičky. Nevíte jestli to tak má být?

Napsal: 04 dub 2012, 07:11
od PavelTDi
Hadičky na podtlaku musí být aspoň trochu tuhý , jinak se " splácnou " a tím pádem ucpou . Tu elastickou vyměň . . .

Napsal: 04 dub 2012, 15:15
od wildey1
Hadička vyměněna dána origo-nepomohlo. Zkusil sem odpojit a zaslepit větve a je to stejný. Ještě zkusim sehnat někoho kdo mi změří podtlak. Díky za rady všem. :)

Napsal: 04 dub 2012, 19:45
od pavel9270
No vidíš. Ono je rozumnejšie si nájsť v tvojom okolí nejakého šikovného mechanika ku ktorému budeš chodiť s problémami, ako tápať sám a do blba meniť diely čo ti niekto poradí. Vyjde to veľakrát lacnejšie a ušetríš si kopec času a nervov.