Stránka 1 z 2

mazda 6, rok2007

Napsal: 07 dub 2012, 14:41
od romanespana
zdar, mazda 6, r07, sviti psd nebo pfd, ted mi to vypadlo z hlavy,je to kontrolka uprostred palubky hned vedle auta ve smyku, ale na diagu vylejza jen P242F, poradi nekdo?

Napsal: 07 dub 2012, 16:07
od alreadys
P242F-filtr pevných částic

Napsal: 07 dub 2012, 16:16
od romanespana
to je co za filtr, vzduch?

Napsal: 07 dub 2012, 16:27
od alreadys
A jak dlouho to svítí chtělo by se podívat jak je zanesenej,je to filtr pevnejch částic který je kvůli emisím ve výfukovém systému

Napsal: 07 dub 2012, 18:36
od dodi911
Ktory to ma motor a kolko to ma nabehane. Dpf moze byt ok, moze blbnut diferencny snimac a potom to dava hodnoty ako pri zanesenom filtri. Aky je tlak na dpf pri meranych hodnotach na volnobeh.

Napsal: 07 dub 2012, 22:07
od romanespana
je to benzin, myslim 1.8 , ma 50tis km, takze jit po nesmyslech na vejfuktube?

Napsal: 13 dub 2012, 21:26
od romanespana
tak znova, ja to nafta 2litr, dpf+kontrolka motoru sviti, diag (ford,mazda,jaguar) pri regeneraci jakmile sam diag zvedne otacky, tak to spadne a napise konec, vycte pak tu samou chybu a nesmaze ji, prubli jsme pripojit autocom a ten zas vybehl s tim ze nestrika ad blue, netusil jsem ze maj osobaky ad blue, jestli je to realny, tak kde se ma dolejt? z tohodle krapu jsem drobet jelen

Napsal: 19 dub 2012, 18:51
od Mira250f
mazda 6 nemá AdBlue to má jen CX7. Většinou se tohle stane když se vymění mot. olej a pak se neresetujou data o výměně oleje,poté se do paměti závad uloží závada že je třeba regenerace že je zanesený DPF.
Potom se musí prvně resetovat data o výměně oleje pak smazat závada,pak udělat regeneraci,pak resetovat DPF a myslím že snímač DPF a většinou to pomůže a je klid :)
pokud regenerace nejde tak bych zkusil udělat korekce vstřiků a pak bych zkusil regeneraci znovu když ani to nepomůže tak prvně zresetovat data v DPF a pak regenerace.
Ale nevím jistě zda je tenhle chybový kód zanesení DPF.
Dneska se už asi nedostanu k MESI ale zítra se tam zkusím mrknout :)

Napsal: 19 dub 2012, 20:12
od dodi911
Na inom fore si pisal, ze diferencny snimac bol cely od bordelu a vody, skusil si ho menit a resetovat hodnoty snimacu a potom popripade regenraciu?

Napsal: 19 dub 2012, 21:14
od romanespana
zatim ne, protoze ten zmetek stoji 600eur a kdyz to nebude ono, tak mi klient ukrouti hlavu, takze se snazim nejak presne specifikovat co je v hajzlu

Napsal: 19 dub 2012, 21:37
od geo
nejsem si jistej ale myslím že jsem ten kod měl také na mazdě 3 a znamenal že je filtr zaplněn nad povolenou hranici pro regeneraci paní jezdila dokud se to skoro nezastavilo.

Napsal: 19 dub 2012, 21:47
od romanespana
filtr je pruchozi v pohode, na zkousku jsem na nej dal blbej vysavac a perfekt z obou stran, auto ma jen 60tis km

Napsal: 20 dub 2012, 17:57
od Mira250f
zkus ho vyndat a vyprat vapkou,ale nepoužívej žádnou chemii!
Už hodněkrát tohle pomohlo,ale nejčastěji stačí zresetovat data a pak stačí jen regenerace a auto už funguje,zrovna ve středu sem to dělal na starší šestce...

Napsal: 20 dub 2012, 19:58
od romanespana
byl vyprane vapkou, jak novej. ale ta sracka a voda ve snimaci byla pred vypranim, ten snimac jsem mel otevrenej jako prvni, je mozny ho nejak preklemovat? :?

Napsal: 20 dub 2012, 20:10
od geo
pokud jste filtr vyprali je duležitý co ukazuje snimač ve volnoběhu pokud ukazuje rozdíl tlaku 0 a při akceleraci reaguje a tlak stoupá a zavada nejde smazat tak budeš muset pomocí diag nastavit výměnu DPf nebo reset adaptací.pravděpodobně zmátl zanešený snímač dif tlaku jednotku a ta požaduje výměnu fapu.