Stránka 1 z 4

1.9tdi 81kw bílý kouř

Napsal: 16 dub 2012, 11:37
od kralikkk
zdravím, mam problem, když auto nastartuju vyfoukne bílej kouř, při jízde je to v pohodě, voda nemizí, emulze na víčku není...

dnes když sem sedl do auta tak sem se rozjel a auto začalo škubat tak sem sešlápl plyn aby to nechcíplo po sešlápnutí vylítli otáčky spadli vylítli spadli pak se to nějak ustálilo a drželi se na volnoběh ale všiml sem si že z výfuku bílej kouř a to né málo okamžitě sem to chcípnul chvilku počkal a po chvilce nastartoval a bylo to ok, pak se mi rozblikalo žhavení (nepřestalo blikat), až do doby než sem to chcípl a znova nastartoval přestalo....

napadá mě jen že by mohla být voda u vzduchového filtru....

setkal se někdo s podobným problémem? vím že to chce napojit na vag už ho domlouvám měsíc a né a né toho kluka dohnat

Napsal: 16 dub 2012, 11:48
od roman1648
spíš turbo, motor má snahu chytat na olej, řekl bych...

Napsal: 16 dub 2012, 11:49
od kralikkk
turbo je v lednu dané nové (repasované)

kouř

Napsal: 16 dub 2012, 13:04
od proche77
kolik maš najeto? muže byt nepropustnej katalyzator,pokud ho tam maš,smrdi to nějak nebo jen bilej kondenzat

Napsal: 16 dub 2012, 13:09
od kralikkk
230tis a ve výfuku před katalyzátorem mám díru z obou stran trubky :D jo smrdělo to divně nevím k čemu to přirovnat, určitě to nebyl čistej bílej kouř bez vůně -> ale většina kouře jde normálně z výfuku vzadu auta

Napsal: 16 dub 2012, 13:59
od octaviask
vyleteli otačky??? olej neubuda? ono malokto pozna rozdiel medzi bielym dymom s vody a s oleja ;) dym s oleja je tiez taky bledy.

Napsal: 16 dub 2012, 14:04
od kralikkk
otáčky vyletěli tak jak sem měl nohu na plynu když sem jí tam neměl tak se to dusilo a padali...

měl sem nohu tak na 2tis otáček a lítali mezi 1.1 - 2... to sem měl nohu na plynu když sem jí sundal zastavil sem tak to bylo normál na volnoběh ale hrozně to kouřilo.. olej taky neubývá (nebo alespoň při poslední kontrole (měsíc zpátky) byl ok)

Napsal: 16 dub 2012, 14:50
od roman1648
může to dělat i vstřik K.O. ( odkapává )

Napsal: 16 dub 2012, 14:51
od kralikkk
to mě napadlo před 20ti minutama když sem pročítal jiný diskuze, takže musím počkat až se kamarád uráčí mít čas a proměříme to vagem

Napsal: 16 dub 2012, 14:57
od roman1648
u 81kw toho Vagem zase tolik nevyzkoušíš ( jko u PD )

Napsal: 16 dub 2012, 15:03
od kralikkk
tak jak to mám zjistit jestli je to 100% vstřikem?

Napsal: 16 dub 2012, 15:13
od octaviask
no mozes pozret vagom vstrekovane hodnoty...

ale 100% istota je vstriky von a na skusacku.

Napsal: 16 dub 2012, 15:35
od roman1648
tak tak ;)

Napsal: 16 dub 2012, 15:38
od prka
V první řadě se podívej na průhlednou hadičku mezi filtrem a čerpadlem zda, Ti tam nechodí moc bublin. Vypadá to na nedostatek paliva vstřikovaného do motoru. To "žhavení" se Ti zřejmě rozsvěcuje proto, že nastavovač množství paliva N-146, snímač polohy reg. šoupátka G 149 nebo ventil počátku vstřiku N 108 se nachází mimo povolené tolerance.

Napsal: 16 dub 2012, 15:45
od misope
presne toto riesim aj ja, len s tym rozdielom ze auto ide pekne, len prvy start rano alebo ked auto dlhsie stoji - oblacik bieleho dymu po nastartovani