Stránka 1 z 1
Po vymene trysiek
Napsal: 11 bře 2007, 13:08
od TOMI
Po vymene trysiek seriovych na SPIRIT 764 nejako nebadat zmenu na okte 81kW 1,9 TDI AHF . Trebalo by este nieco doladit alebo vymenit?
Napsal: 11 bře 2007, 21:28
od Venca
Neznam trysky SPIRIT 764. Jestli jsi ale myslel SPRINT 764, melo by dojit k narustu vykonu o zhruba 15 Ps, coz je znatelne. Bylo by treba prezkouset diagnostikou jestli tam nemas nejakou jinou zavadu. Treba vahu vzduchu nebo neco jineho ...

Napsal: 12 bře 2007, 19:29
od TOMI
Ano su to SPRINT 764. Zvykla sa tam objavit zavada "ventil prepinania sacieho potrubia" alebo nieco take presne neviem cislo. mohlo by to sposobovat ze necitit zmenu?
Napsal: 12 bře 2007, 21:17
od Huml
nechápu jak by tato závada souvisela s výměnou trysek. Je to ventil, kterej ovládá zdechací klapku v sacím potrubí, často se stane, že se prodřou dráty co k němu vedou o tu příchytku na sací rouře co vede k turbu. Pokud není znát nárust výkonu po výměně trysek bude závada pravděpodobně ještě někdě, nejlepší by bylo zkusit to nalogovat, kanály 1,3,11 na 3. nebo 4. rychlost někde do kopce od 1500ot. do maxima.
Napsal: 13 bře 2007, 06:56
od váha
třeba jezdí v nějaký 4,2 V8 že necítí změnu

Napsal: 13 bře 2007, 08:22
od tomáš karbus
ne pise ahf,kazdopadne je to divne,a auto taha uplne stejne jako driv nebo jsou tam nejake rozdili treba v urcitem rozmezi otacek,kazdopadne posli ty logy a bude to videt
Napsal: 13 bře 2007, 21:25
od TOMI
Nalogujem a poslem.
Len casu je malo.