Stránka 8 z 9

Napsal: 10 úno 2013, 22:04
od Smoke
sh.w píše:
Toreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
2.1bar neni zas tak moc na gtb2056vk,zvladne i vic ;)
jak která ;)

Napsal: 10 úno 2013, 22:15
od pv.nv
Smoke píše:
sh.w píše:
Toreto píše:ja mam 2,1 čo každy vraví vela a turbo bez problemu funguje cca 5 tisic km je to malo tak ale funguje to egt je 950 pri 230 kmh čo je max prevodovky.
2.1bar neni zas tak moc na gtb2056vk,zvladne i vic ;)
jak která ;)
Určitě je víc druhů 2056 to bych pochopil tak dle čeho vědí že je to zrovna pro ten daný druh vela? Já už stím turbem zahlídl jinačí tlak a jak pravil funguje to..

Napsal: 10 úno 2013, 22:28
od Toreto
viem že tlačia 2,5 baru ja svoje 20 56 vk nechcem utopiť hned

Napsal: 10 úno 2013, 22:42
od pv.nv
Toreto píše:viem že tlačia 2,5 baru ja svoje 20 56 vk nechcem utopiť hned
tak když říkají že 2.1 je hodňe a teď napíšeš 2.5 tyjo to je trochu vetší rozdíl spíš už opravdu nebezpečný

Napsal: 10 úno 2013, 22:48
od Toreto
pv.nv píše:
Toreto píše:viem že tlačia 2,5 baru ja svoje 20 56 vk nechcem utopiť hned
tak když říkají že 2.1 je hodňe a teď napíšeš 2.5 tyjo to je trochu vetší rozdíl spíš už opravdu nebezpečný
vydel som ich už dosť popravenich tlakom 2,5 viem že 2,1 je ešte v ramci bezpečia doporučený maximalni tlak je 1,9 čož je tak 230 ps v mojom pripade mal som pri prefuku aj 2,4 a krutak 580 mam teraz 243 ps a 489 krutak na AJM motore takže nechcem isť zvikonom hore pokial nedam asz alebo arl len nemam teraz dako chuť prehadzovať motor.

Napsal: 11 úno 2013, 11:20
od subz3ro_tdi
@Toreto: Myslim ze to turbo mozes kludne odrovnat aj s tlakom 2,0baru, lebo plniaci tlak nehovori okrem relativnych otacok rotora (ktore sa daju pri troche fantazie dopocitat) dokopy o nicom co sa v plynovej turbine deje ;)
Druha vec je ta ci vobec ma vyznam dvihat plniaci tlak bez toho aby bolo jasne ake mnoztvo vzduchu turbo tlaci do valcov, lebo za urcitych okolnosti moze byt rovnake (alebo aj mensie) ako pri nizsom plniacom tlaku.... inymi slovami vyssim plniacim tlakom "len ohrievas vzduch" ;)

Napsal: 11 úno 2013, 18:43
od Toreto
ja to viem buhužial nemam ešte spravene merianie otačok mam tam AJM teraz ked budem mať trocha chuť tam dam asz a dam navrtat čidlo na otačky potom poviem ake otačky ma.

Napsal: 12 úno 2013, 00:43
od netopier
ale aj otacky mozu byt OK a zabije ho nieco ine....

Napsal: 12 úno 2013, 01:29
od Toreto
netopier píše:ale aj otacky mozu byt OK a zabije ho nieco ine....
pokial je egt ok,otačky ok,tlak ok,je sanie spravene aby nesurgovalo tak čo ho zabije? samozrejme motor musí mazať mne surgne ked edam pozor sem tam sa to stane.

Napsal: 12 úno 2013, 09:07
od Jayson
nedostatečný tlak oleje, špatný olej

Napsal: 12 úno 2013, 09:21
od Bóďa
Toreto píše:
Jayson píše:Richard s GTB1756VK naladil 235HP a 507Nm na PD, ale není to jenom o turbu..
ak to neni tajné aky tlak na turbe ?
Tlak byl 1,9b.
Ale v dnešní době by to šlo s nižším tlakem.
Tohle bylo v r. 2007, baňka nastavená prakticky od oka :D a už jsem se v tom pak nevrtal.
V tak lehoučkém autě to i tak jelo jak blázen. :)

Napsal: 12 úno 2013, 09:28
od subz3ro_tdi
Toreto píše:pokial je egt ok,otačky ok,tlak ok,je sanie spravene aby nesurgovalo tak čo ho zabije? samozrejme motor musí mazať mne surgne ked edam pozor sem tam sa to stane.
Vy tam to EGT a EMP cidlo (aspon pri ladeni) mate, alebo z coho vies ze je to pri tlaku 2,1 baru este ok? :)
A este mi prosim ta povedz ako si mam davat pozor aby mi nesurgeovalo turbo... je na to nejaky postup pri radeni a sliapani na plyn? To je trochu uchylne, nie? :) Osobne nie som zastancom "citliveho" stylu jazdy, to je to preco maju upravovane auta taku zlu povest.... Naladit to treba tak aby to fungovalo, radsej podla potreby nechat dostatocnu vykonovu rezervu...

Napsal: 12 úno 2013, 14:09
od Toreto
mam len 2x egt jeden budik druhy snowperformance takze ja netvrdim ze to je ok proste podla snow tlacim 2045 egt mam 950 pri 230kmh co je max prevodovky to je na gtb ok.
olej mam shell racing 10w60
btw snow nevstrekujem lebo nechcem aby klakla ojnica som na strope unosnosti motora.

Napsal: 12 úno 2013, 14:28
od netopier
emp?

Napsal: 06 bře 2013, 09:32
od jirius1
Zdravím, otázečka.
Mám Octavii1ASZ chip na 125kw, když nahodím GTB1756VK pojede to?
FMIC mám, zatím C-čidlo, dodělam výfuk.
Jde mě o to, že chci to namontovat vše a pak jít se vším na chip.
Díky za postřehy