Stránka 8 z 8

Napsal: 17 úno 2013, 21:19
od Andre
Tak potom asi pianko jízda znamená pro každého něco jiného... I na ledu se dá jet bez prokluzu kol.

Pokud pojedeš tak, aby ti prokluzovala kola, tak bude tancovat každý systém 4x4, možná něco s aktivními diferenciály ne, ale s tím nemám zkušenost.

Stejně tak ti bude tancovat i jen předokolka (a hned budeš litovat, že nemáš alespoň ten haldex)

Myslím, že diskuze o ničem. Mám s Haldexem už taky něco najeto a s čistým svědomím můžu říct, že jsem nikdy žádné nakopnutí v zatáčce a podobný nesmysly, které šíří především majitelé X-drive, Quattra a Subaru, nepozoroval.

Napsal: 18 úno 2013, 20:20
od Kornout
Každý auto je na kluzkém povrchu zrádné, jen každé trochu jinak a při jiné trakci. Haldex není špatnej, jen je třeba s tím počítat, když hodláš jezdit trochu sportovně, ale to je u každý čtyřkolky. Ale buď jedu normálně, nebo jedu tak, že s tím počítám.
Pokud tomu naložíš a v zatáčce a né před, tak je logický, že to s autem něco udělá. Nejvíc záleží stejně na rozložení váhy auta, z toho vyplívá chování v zatáčce.
To Andre: mě to tenkrát na to Variantu spínalo 4x4 i dozadu, asi zachovalej kousek :D

Napsal: 19 úno 2013, 14:01
od vojta_TDi
Potvrzuju taky mám O1 4x4 couve taky na zpátečku a žádné tancování na cestě se nekoná taky ani necítím kdy sepne a kdy ne

Napsal: 23 úno 2013, 15:20
od kludas69
zdravim,pomoze mi niekto ,mam o2 4x4 2006 motor 1,9 bxe,prevodovka fwz,mam moznost zohnat komplet haldex aj s rozvodovkou,len neviem ake su tam rozdiely medzi jednotlivymi typami.teda musi tam bit to co mam alebo aj ine znacenie dik