Stránka 8 z 11
Napsal: 28 lis 2012, 21:25
od radluk
hranicka píše:Jo, to házení volnoběhu a při otáčkách 1200-1500 by mě taky zajímalo, jak to doladit, když to s vagem nemluví.
No Lucasa znas, cili pokud nepomohlo ani vrteni s tim potenciometrem, tak to bude asi cerpadlo. Mne taky rumploval, semtam si pridaval za jizdy plyn a pak dopridaval

Napsal: 28 lis 2012, 21:29
od slovacek.milos
radluk píše:Minuly tyden jsem kupoval nove zhavky, SWAG (jine nemeli), ale mam dojem, ze uz je jedna v prdeli. Z te dnesni kvality by se jeden normalne posr....
já měnil taky dva a bylo to taky jak pášeš chvilku to chytalo a pak jsem točil dlouho,
nakonec jsem zjistil mám teflonové průhledné přepady z gumexu a na čterce bylo vidět jak přisává po chcípnuí motoru , tak jsem hadičku zkrátil prohřál nasunul a OK
prostě jak jsem sdělával trubky abych se dostal k žhavkám tak jsem pohýbal s hadičkama a problém byl na světě

Napsal: 28 lis 2012, 21:33
od radluk
Ono to netoci dlouho, ale opet je tam zavada, ktera vypada na zhavku, ze po startu kope a jede na tri valce a pokuruje. Pritom po vymene chytal na brnk kolem nuly, lip snad jak teply...
Jinak jsem kuchnul spicku zhavice Brisk, je to vyplnene nejakym zaruvzdornym praskem a spirala nic moc, rekl bych, ze nez se tak provozem opalila, tak nemel drat prumer vetsi jak 1 mm. Spiralka k smichu...
Napsal: 28 lis 2012, 21:42
od slovacek.milos
ještě jsem měl že tonda nedotáhl jednu trubku na čerpadle no podobný problém po výměně žhavek časem
ale byla vidět nafta na zemi časem

Napsal: 28 lis 2012, 21:57
od radluk
To musis poznat na chodu motoru okamzite, je to citlive, i kdyz nafta nestrika, tak povolena matice zpusobi kuckani a vynechavani, ten motor je pak takovy proste divny
Napsal: 28 lis 2012, 21:58
od Fantomas
Jj, přepadové hadičky se taky měnily, byly našrot.
Napsal: 07 pro 2012, 10:02
od radluk
dnes - 10°C, start na MERO na prevaleni, ale uz to bude chtet redit naftou, neni to ono, obcas cuka pri potrebe paliva mrcha.
Napsal: 08 pro 2012, 19:04
od bobyd
Palivak to nepusti....nejspis....ale trocha nafty v tomhle pocasi neni nikdy na skodu nema cenu za kazdou cenu setrit halire a pak zustat viset v tomhe zatracenym mraze se sadlem v nadrzi ...pisu to sem spis pro ty mene zkusene Radluk je uz protreli olejar

.....kazdopadne i zasadlena nadrz neni uplnej prusvih kdyz neni az po okraj plna vetsinou po naliti nafty se mi k memu prekvapeni vetsinou podarilo spunt rozjezdit

Napsal: 09 pro 2012, 17:08
od radluk
Ted planuju, ze hodim ten VW patent filtr s tim ventilem do prdele! A vrazim tam Elektricky predehrivany filtr z Fiata (predehrivac Bosch). Vypada to, ze ten ventil asi propousti pri vetsich mrazech nekama vzduch a pada nafta.
Napsal: 09 pro 2012, 18:03
od slovacek.milos
radluk píše:Ted planuju, ze hodim ten VW patent filtr s tim ventilem do prdele! A vrazim tam Elektricky predehrivany filtr z Fiata (predehrivac Bosch). Vypada to, ze ten ventil asi propousti pri vetsich mrazech nekama vzduch a pada nafta.
radluk nějak furt nevím o čem vykládáš co máš vlastně za auto?
Napsal: 09 pro 2012, 18:17
od radluk
Normalne 1,9D AEF, ta ma ten posrany filtr s pevnymi vyvody a nespolehlivym ventilem na vrchu filtru. Neni nad klasicke patrony, ktere se jen povoli a odsrubuji...
Myslenka konstrukteru byla asi zajimava, ale v praxi je k hovnu. Protoze nez se prohreje cerpadlo, aby z nej teklo ohrate palivo a pri vzniku podtlaku se cast vracela do filtru a rozpustila parafin, tak v zime bude davno filtr zajebany parafinem, protoze se motor strasne pomalu a lenive ohriva a to neni jeste primy vstrik.
Napsal: 09 pro 2012, 18:35
od slovacek.milos
radluk tak to není ten termoventil se má měnit každou druhou výměnu filtru a nikdo to nedělal byl drahy, no a pak to fachčilo,
v létě to fachčí spolehlivě je tam fakt za chvilku 3O stupnů v zimě z toho vytáhneš tak 15 víc čerpadlo neohřeje
Napsal: 09 pro 2012, 20:06
od radluk
nebo myslis, nechat ho tam, resp. kupit novy? Je to zbytecny zdroj potencionalni netesnosti. On neni termo, je tam prachobycejna kulicka a pruzinka, je to mechanicka zalezitost. Je to zkratla zpatecka.
Napsal: 09 pro 2012, 20:22
od slovacek.milos
radluk píše:nebo myslis, nechat ho tam, resp. kupit novy? Je to zbytecny zdroj potencionalni netesnosti. On neni termo, je tam prachobycejna kulicka a pruzinka, je to mechanicka zalezitost. Je to zkratla zpatecka.
radluk co píšeš nevím vím že je tam termoventil a jeho činnost jsem si ověřil u fábky kdy si přečteš teplotu paliva,
na feldě máš termoventil který upravuje palivo na 3O stupnů nic víc o tom nevím ale umím to zjistit už mám konečně lejzrový eploměr

Napsal: 09 pro 2012, 20:42
od radluk
Ono to asi je za ucelem ohrevu paliva, ale uvnitr je pouze kulicka, je to zpetny ventil, nic tam neni uvnitr. Teplota na to nema vliv u felcky. Pokud na saci strane vznikne ve filtru podtlak (parafin, ucpany filtr, prudka akcelerace) tak pruzina povoli a palivo se vraci primo ze zpatecky do filtru