Stránka 9 z 12
Napsal: 19 črc 2012, 17:09
od peopleman
Tak nám to teda Frantík ukázal,jak se připravil na Den D...

Napsal: 01 říj 2012, 10:15
od Petr.C
Přemýšlím, že by jsem udělal přestavbu na 2 nádrže, do motorového prostoru by jsem někam přidělal 5 litrovou nádrž na naftu a pak by jsme tam dal jeden ventil - asi tento:
http://www.dstechnik.cz/12v-palivovy-ve ... 7528d4c376
Do olejového okruhu už by jsem nedal žádný ventil, protože si myslím, že palivo půjde cestou menšího odporu. Pokud by jsem otevřel ten naftový okruh, tak ten olej to nebude asi nasávat, protože klade větší odpor.
Co vy na to?
Napsal: 28 led 2013, 22:15
od Ferenzzo
řeším teď takovou věc ... mají ty lpg ventily dostatečný průtok? jsou přece jenom dost úzké... nemá s tím někdo problémy?
Napsal: 29 led 2013, 07:23
od slovacek.milos
Ferenzzo píše:řeším teď takovou věc ... mají ty lpg ventily dostatečný průtok? jsou přece jenom dost úzké... nemá s tím někdo problémy?
kdyžto řešíš tk si vyřeš doma připoj hadičku nádobu na olej a uvidíš sám kolik ti nateče

Napsal: 29 led 2013, 09:06
od Ferenzzo
a co tím poznám? na to jsem se neptal, jestli to tím proteče, ale když jede motor v režimu na plný plyn, jestli i tam ten průtok je dostačující (bo ten ventil má celkem malou světlost )
Napsal: 17 úno 2013, 15:49
od LADAIII
Ferrenzo, cim ted jezdis, rsp. do ceho se to snazis namontovat?

Tu tvoji sadu mam jeste v garazi v krabici

Napsal: 12 bře 2013, 21:41
od Weba
Petr.C píše:Přemýšlím, že by jsem udělal přestavbu na 2 nádrže, do motorového prostoru by jsem někam přidělal 5 litrovou nádrž na naftu a pak by jsme tam dal jeden ventil - asi tento:
http://www.dstechnik.cz/12v-palivovy-ve ... 7528d4c376
Do olejového okruhu už by jsem nedal žádný ventil, protože si myslím, že palivo půjde cestou menšího odporu. Pokud by jsem otevřel ten naftový okruh, tak ten olej to nebude asi nasávat, protože klade větší odpor.
Co vy na to?
Zajímavé, ale co zpátečka?
Napsal: 17 bře 2013, 06:07
od Fantomas
a co již jezdit na 50olej, 45nafta, 5benzin a vif........horší starty, ale jedeto luxusně.
Hlavně v kanystru pořááááádně prošterchat.
Napsal: 05 pro 2013, 21:41
od koule
Tak tady je moje fiorino na olej. ohřívání paliva+el. ohřev z forda. ještě není zapojeno.

Napsal: 02 úno 2014, 20:08
od croz
chystám se taky na přestavbu, koupil jsem tyto dva dvoucestné, jeden na přívod a druhý na zpátečku, á kus = 360,-

Napsal: 03 úno 2014, 18:09
od pepe276
croz píše:chystám se taky na přestavbu, koupil jsem tyto dva dvoucestné, jeden na přívod a druhý na zpátečku, á kus = 360,-
No spíš mi to přijde jako třícestný ventil, ale to je jedno

Cena je dobrá. Co je to za výrobce, typ ventilu a kde jsi to koupil?
Napsal: 03 úno 2014, 19:47
od croz
tři díry tedy jeden vstup a dva přepínací výstupy - dvě cesty = dvoucestný

jinak já je koupil v Agrozetu, jinak třeba zde
http://eshop.svetluska.cz/ventil-ev-68a ... a/d-78554/ ,
http://www.gamakladno.cz/elektropneum-v ... 13807.html , akorát pozor na typ já mám EV-68A/12V, jsou i 24V , a pak se liší koncovkama, tenhle typ má tyhle viz obr, to co kouká stočím na soustruhu na průměr 6 a 8 mm podle hadice, přívod/vracečka

Napsal: 03 úno 2014, 19:53
od radluk
nevim nevim, mam ten ventil ve sklepe a myslim, ze jsem taky pocital s vyuzitim na kapalinu ale brzo jsem zjistil, ze asi vitr. Nevim uz proc, jestli k vuli strasne male svetlosti, ci co.
Napsal: 03 úno 2014, 20:08
od pepe276
Koukal jsem na ty ventily a v tom 2 a 3 cestný mají prodejci dost guláš

Mně bylo kdysi řečeno, že dvoucestný má 2 díry a třícestný 3 a tak jsem to bral, ale o to tu nejde.
Nebude mít ten ventil malou světlost? A bude mít dost silnou cívku, aby dokázala přitáhnout jádro a otevřít i ve ztuhlém oleji? Z jakého materiálu je těsnění, snese to friťák? Vypadá, že tělo je z mosazi a to asi taky není nejlepší materiál pro friťák...ale snad nebude tak strašná.
Jako ventily se doporučují třeba Peveka, ale ty jsou dost drahý

Napsal: 03 úno 2014, 20:22
od radluk
Ja mam dojem, ze nechtel na 12V prepinat, protoze mam zrovna ten 24V. Ale uz fakt nevim, musim se mrknout. Lepsi jsou na tutovky hydraulicke elektromagneticke rozvadece.