Stránka 9 z 11
Napsal: 09 pro 2012, 21:36
od Fantomas
[quote="Fantomas"]Jj, předtím to nedělalo, ale jak se vyměnily trysky a snížily tlaky na 1,4 - 1,6 (staré tlačily 1,8), tak to začalo kolísat. Když dáš plyn, nebo jedeš tak je to v pohodě, ale jak zastavíš, hned chcípne.[/quote]
Píšu další info, jak na tom jsem:
Vyměněné žhavky, trysky ve vstřikovačích, přepadové hadičky, palivový filtr, kontrola sacího koše v nádrži, vyměněné čerpadlo, profouknuté komplet potrubí a teď již to ani nestartuje. Před výměnou trysek a změny tlaků bylo vše OK. Teď již nevím co s tím

Napsal: 09 pro 2012, 21:42
od slovacek.milos
radluk píše:Ono to asi je za ucelem ohrevu paliva, ale uvnitr je pouze kulicka, je to zpetny ventil, nic tam neni uvnitr. Teplota na to nema vliv u felcky. Pokud na saci strane vznikne ve filtru podtlak (parafin, ucpany filtr, prudka akcelerace) tak pruzina povoli a palivo se vraci primo ze zpatecky do filtru
radkuk se mi to nechce ani číst promin mám rozlítaný mozek, ale fachá to tak že stlačuješ paivo v čerpadle a vzniká teplo te=lá nafta odschází k termoventilu a ten ji vrací k čerpadlu nikoliv do nírže a tak se palivo ohřívá až je víc ja 3O tak se termoventil otevře a pustí palivo do nádrže
Napsal: 09 pro 2012, 21:51
od slovacek.milos
radluk píše:Ono to asi je za ucelem ohrevu paliva, ale uvnitr je pouze kulicka, je to zpetny ventil, nic tam neni uvnitr. Teplota na to nema vliv u felcky. Pokud na saci strane vznikne ve filtru podtlak (parafin, ucpany filtr, prudka akcelerace) tak pruzina povoli a palivo se vraci primo ze zpatecky do filtru
radkuk se mi to nechce ani číst promin mám rozlítaný mozek, ale fachá to tak že stlačuješ paivo v čerpadle a vzniká teplo te=lá nafta odschází k termoventilu a ten ji vrací k čerpadlu nikoliv do nírže a tak se palivo ohřívá až je víc ja 3O tak se termoventil otevře a pustí palivo do nádrže
Napsal: 09 pro 2012, 22:30
od radluk
Fantomas
Hele a spricuje vubec Lucasrac naftu do vstriku?

Klidne muze byt po smrti, taky jsem kdysi poskladal vse zpet a umrel totalne behem ozivovani.
Napsal: 09 pro 2012, 22:35
od Fantomas
[quote="radluk"]Fantomas
Hele a spricuje vubec Lucasrac naftu do vstriku?

Klidne muze byt po smrti, taky jsem kdysi poskladal vse zpet a umrel totalne behem ozivovani.[/quote]
Jj, to už mě taky napadlo, ale nějak si nechci připustit tu myšlenku, že na původní čerpadlo se to nastartovalo a pak už nic. Namontovalo se druhé čerpadlo nastartovalo se a pak už zase nic.
Napsal: 10 pro 2012, 07:33
od slovacek.milos
nechce se mi moc bádat o co go ale
řidicí jednotka motoru u feldy komunikuje na adrese 41 ne na adrese řj motoru O1
pokud se mění čerpadlo musí se přizpůsobit na adrese 25
volnoběh se u feldy šteluje tou malou dvoupáčkou na 92O až 96O otáček
čerpadlo má na volnoběh přidavač paliva ovládaný podtlakem a elektroventilem
Napsal: 10 pro 2012, 11:50
od radluk
Ze by IMO? TO je divne, s tim urcite Fantomas pocital ne?

Ale to by zjistil, ze nespricuje naftu. Kdyz nechce drbat pres VAG, staci prehodit tu jednotku fyzicky ze stareho cerpadla a pripojit ventily a slape.
Napsal: 10 pro 2012, 11:58
od slovacek.milos
radluk píše:Ze by IMO? TO je divne, s tim urcite Fantomas pocital ne?

Ale to by zjistil, ze nespricuje naftu. Kdyz nechce drbat pres VAG, staci prehodit tu jednotku fyzicky ze stareho cerpadla a pripojit ventily a slape.
když imo nepustí proud na stopventil tak čerpadlo naftu necucá, přizpůsobit, přehodit jak píšeš nebo na stopventil připojit kostru a 15+
Napsal: 10 pro 2012, 13:33
od Fantomas
[quote="slovacek.milos"][quote="radluk"]Ze by IMO? TO je divne, s tim urcite Fantomas pocital ne?

Ale to by zjistil, ze nespricuje naftu. Kdyz nechce drbat pres VAG, staci prehodit tu jednotku fyzicky ze stareho cerpadla a pripojit ventily a slape.[/quote]
když imo nepustí proud na stopventil tak čerpadlo naftu necucá, přizpůsobit, přehodit jak píšeš nebo na stopventil připojit kostru a 15+[/quote]
Dnes ráno se na čerpadlo dala jednotka z původního čerpadla na který to do poslední chvíle jelo a ........ po 15m. startování to chytlo, ale nedrží volnoběh, jinak už jede, až na ten start a volnoběh. Takže asi ještě nějaká kokotina tam bude

Napsal: 10 pro 2012, 14:48
od radluk
A to mas lucas? A palivo nafta? Jestli ano, tak to bude nakonec cerpadlo?

Napsal: 10 pro 2012, 14:50
od Fantomas
[quote="radluk"]A to mas lucas? A palivo nafta? Jestli ano, tak to bude nakonec cerpadlo?

[/quote]
ano, lucas s naftou.
Napsal: 10 pro 2012, 14:54
od radluk
Tak to je na hovno ,pokud zhavi vsechny zhavky, spricuje naftu (funkcni imo, prisun paliva) a mas serizenou kliku-vacku-cerpadlo tak neni mozne aby neblaflo na prvni sup.
Napsal: 10 pro 2012, 14:58
od Fantomas
[quote="radluk"]Tak to je na hovno ,pokud zhavi vsechny zhavky, spricuje naftu (funkcni imo, prisun paliva) a mas serizenou kliku-vacku-cerpadlo tak neni mozne aby neblaflo na prvni sup.[/quote]
To máš pravdu, žhavky jak temelín, palivová soustava komplet profouknutá, filtr novej, vstřik.jehly nový, imo laděný, rozvody laděný a pořád na hovno.
Napsal: 10 pro 2012, 16:15
od slovacek.milos
a co ten volnoběh přidává ti ta banka na čerpadle tím táhlem?
jak nastane volnoběh banka přitáhne táhlo zvednou se točky povolí táhlo je tam pohyb

nebo přitáhni rukou
a volnoběh se šteluje jak táhlem přidáváš plyn tak na konci je taková dvoupáčka a šroubek a tím šrubkem naladíš
vonoběch

Napsal: 14 pro 2012, 17:02
od radluk
Kdyz pada u Lucase nafta, v zime, v lete je vse ok, co za tim muze byt? Zmena typu filtru moc nepomohla. Hadicky na vstriky pruhledne a nove...
