Stránka 9 z 9

Napsal: 25 črc 2013, 11:00
od ThrashTheTrash
Ten stop ventil je ale kurva, on pomocí diagnostiky muže chodit, ale pustí málo paliva, jak řikam, to že to bylo na stolici je super, ale věř tomu.

Napsal: 25 črc 2013, 14:37
od blueabyss
Měl jsem ho včera venku - krásně chodí.

Napsal: 25 črc 2013, 18:12
od ThrashTheTrash
blueabyss píše:Měl jsem ho včera venku - krásně chodí.
Mně chodil taky krásně :), proto to píšu.

jinak fakt nevím no, spíš bych s tím zajel někam kdo to rozsekne nějak.

Napsal: 25 črc 2013, 19:20
od target
... ake je spravne zapojenie diody BAV 21 do konektora z vahy vzduchu-ACV 75kW, na ktore piny ?, tak aby sa simulovalo plny prietok vahou ? THX

Napsal: 25 črc 2013, 20:59
od pafka
Ahoj, nečetl jsem to celé, a tak jeden dotaz. Zkusil jsi naftové vedení napřímo z flašky?Jednoznačně tam jde málo nafty. Z vlastní zkušenosti ;) , měl jsem dávno Lancii prismu 1.9td,(pro šťourálky , je jedno jestli TD nebo Tdi) a jela taky jen cca 135km/h.Absolvoval jsem všechno co Ty, čerpadlo na stolici, vsřtiky kontrola, a všechny věci okolo . Startovala na cvrk, všechno se jevilo 100% a už jsem si nevěděl rady , palivový filtr nový. Pak jsem ze zofalství vyndal z nádrže plovák a dno nádrže bylo lehce promáčklé. V tom místě je pro sací koš taková mírná prohlubeň. A jak tam bylo málo místa tak tem šlem a bordel v nádrží přicpával sítko, abyl omezen průtok nafty. Po vyčištění a promáčknutí nádrže zpět to byla raketa. Jelo to lehounce přes 200. Zajímavé bylo to že to jen omezilo naftu . Přeji hodně štěstí ;) .Ještě kolik je nastavení volnoběžné dávky po seřízení?A pak jsem si všiml že jsou dělané vstřiky, jsou tam správné špičky ?

Napsal: 27 črc 2013, 10:10
od blueabyss
target píše:... ake je spravne zapojenie diody BAV 21 do konektora z vahy vzduchu-ACV 75kW, na ktore piny ?, tak aby sa simulovalo plny prietok vahou ? THX
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=bav

Napsal: 27 črc 2013, 10:13
od blueabyss
pafka píše:Ahoj, nečetl jsem to celé, a tak jeden dotaz. Zkusil jsi naftové vedení napřímo z flašky?Jednoznačně tam jde málo nafty. Z vlastní zkušenosti ;) , měl jsem dávno Lancii prismu 1.9td,(pro šťourálky , je jedno jestli TD nebo Tdi) a jela taky jen cca 135km/h.Absolvoval jsem všechno co Ty, čerpadlo na stolici, vsřtiky kontrola, a všechny věci okolo . Startovala na cvrk, všechno se jevilo 100% a už jsem si nevěděl rady , palivový filtr nový. Pak jsem ze zofalství vyndal z nádrže plovák a dno nádrže bylo lehce promáčklé. V tom místě je pro sací koš taková mírná prohlubeň. A jak tam bylo málo místa tak tem šlem a bordel v nádrží přicpával sítko, abyl omezen průtok nafty. Po vyčištění a promáčknutí nádrže zpět to byla raketa. Jelo to lehounce přes 200. Zajímavé bylo to že to jen omezilo naftu . Přeji hodně štěstí ;) .Ještě kolik je nastavení volnoběžné dávky po seřízení?A pak jsem si všiml že jsou dělané vstřiky, jsou tam správné špičky ?
Nafta z flašky přímo na čerpadlo - vyzkoušeno jako jedna z prvních věcí. Vstřiky byla přezkoušeny jen na otvírací tlak a paprsek - ty půjdou momentálně ven a nechají se komplet udělat.

Napsal: 27 črc 2013, 10:51
od OťasTDi
já to vidím na čerpadlo,nebo vstřiky...vím že jsi čerpadlo dělal,ale myslím že problém bude v dodávce nafty,jak už jsem psal a nesedí mi ta hodnota ze skupiny 01....30mg je podle mě málo...

Napsal: 27 črc 2013, 11:43
od anydraj
Vytahni vstriky, a podivej se, jestli tam nahodou nejsou dve polozky.Uz se mi to stalo, pan si menil vstriky, podlozka tam zustala, dal jeste novou.

Napsal: 28 črc 2013, 07:13
od blueabyss
O této záludnosti vím - i to jsem již kontroloval. Děkuji.

Napsal: 29 črc 2013, 09:22
od target
blueabyss píše:
target píše:... ake je spravne zapojenie diody BAV 21 do konektora z vahy vzduchu-ACV 75kW, na ktore piny ?, tak aby sa simulovalo plny prietok vahou ? THX
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... hlight=bav
THX
pital som sa lebo som si myslel ze T4 ma inu MAS, tot vsjo ...

Napsal: 29 črc 2018, 12:32
od muerto81
Zdravím mám stejný problém jak ste to vyřešily vy díky moc

Napsal: 04 zář 2018, 12:01
od dhfool
Mám tady stejný kousek se stejným problémem. Sundal jsem bok výfukové části turba, abych omrkl wastegate a tam je všechno ok. Lopatny nevykazují známky opotřebení a točí se lehce. Regulaci mám odpojenou, takže turbo by mělo dávat max. Když dám diodu na váhu, tak jede líp, ale kouří a stejně nenatlačí požadavek. Kat jsem měl odpojeny, bezezměny....

Napsal: 03 říj 2018, 17:38
od dhfool
Takže asi tak... Na autě byl egr OFF s ucpanou dírkou nad membránou-páč to tama asi teče, tak jsem ho zapojil dírku zprůchodnil a auto JEDE!!!!

Neptejte se mě proč jak, prostě to po zapojení EGRu jede normálně, turbo tlačí dle pořadavku...