Stránka 10 z 14

Napsal: 31 bře 2007, 22:28
od dvorky1
prostě Lucas nebrat. začátek je vpořádku ale časem se začne projevovat.Taky mi to blblo když jsem přepl na naftu. I s tím startováním to bylo na stejno. Bosch je Bosch

Napsal: 01 dub 2007, 19:42
od Hertzberger
silver píše:Tak chlapi zas nejazdím, ale tentokrát to nie je čerpadlom (myslím), lebo keď ma niekto potiahne tak motor naskočí. Len problém je v tom že nemôžem ráno naštartovať, ale potom keď jazdím tak to chytá bez problémov. Keď to vychladne tak znova nechytí (na naftu). Vyzná sa niekto aj v diagnózach? Ahoj
Máš v pořádku žhavení??? Zkontroluj si všechny žhavičky a i kdyby jedna byla špatná, tak to po výměně dělá zázraky.

Napsal: 03 dub 2007, 19:35
od pumix
Takové problémy jsem měl taky (na naftu) kdykoliv jsem něco dělal na polivové soustavě,nikdy to startér nepobral a to ani po napumpování ruční pumpičkou...vždy roztáhnout... Ford 2.3d už nikdy...

Napsal: 08 kvě 2007, 10:34
od dvorky1
tak jsem přišel na problémek. Tahám z hlavní nádrže 100% rostliňák a nějak mi to přestalo jet. Mělo to příznaky ucpanýho filtru, tak jsem ho vyměnil a pořád to bylo to samý. Jel jsem s naprdlým vozejkem z Hradce do Prahy a po dálnici nic moc. Přepnout na naftu a pak hned na olej. Chvíli to jelo a pak se to zase dusilo. No celkem strastiplná cesta už jsem nevěděl co vymyslet. Vypojil jsem filtr ruzně jsem s tím laboroval po cestě a pak mně napadlo odpojit LPG ventil kterej je na okruhu z hlavní nádrže a problém byl vyřešenej. Zatím jezdím s odpojeným ventilem a jede to zase jak má. Když přepnu na naftu pro propláchnutí tak si jí to bere protože je to cesta menšího odporu. Ještě jsem ten Ventil nevytahoval a neprohlížel co se stalo jestli je ucpanej a nebo přidřenej ale jen pokudby jste měl někdo stejný příznaky mrkněte nejprve na jeho dobrou průchodnost :-). Nepomohl mi ani ten šroubek ze spoda jak ho s ním otevřu na tvrdo. No musím se na to co nejdřív mrknout at to zase můžu napojit zpátky

Napsal: 08 kvě 2007, 11:40
od dvorky1
tady jsem načrtl schéma zapojení mojí přestavby v Escortu 1,8 TD. Zatím to funguje. Teď když je teplo ani moc neproplachuju. Když jo tak zhruba 1-2 km před skončením jízdy. Ráno jak to chytne hned přepnu na olej a jede to. Samo že po ránu je volnoběh neklidnej ale to asi tak zhruba 3 - 5 minut. pak je to ok.



Obrázek (LOL)

Napsal: 08 kvě 2007, 12:50
od pumix
To dvorky:Proč tam máš ty ruční ventily na zpátečku?Proč vracíš olej zpět do nádrže?Dva výměníky nejsou moc?Schéma super,snážím se sbírat info...

Napsal: 09 kvě 2007, 07:40
od Zdenda
jestli proplachuješ se šluslou zpátečkou, tak toho na 2km moc nepropláchneš. Olej se ti tam furt točí dokola, akorát ho doplníš trochou nafty místo oleje, kterej na těch 2km projedeš (ca. 1 dcl) Jestli má čerpadlo vnitřní objem ca. 0.5l (já to neměřil, ale někdo to tu říkal) tak to naředíš ze 20%. Ale jak vidim, ty to bereš stylem startuje-dobrý. (noteeth)

Já když pořádně nepropláchnu, tak ráno nevodjedu :( A i s teplým motorem (ca. po hodině stání) je to startování dost dramatický. Čim to je - nevim :(

Napsal: 09 kvě 2007, 13:58
od ciko
ja teraz rano startujem na cisty olej, a ide to, ale je nekludny volnobeh, a este nemam ani skratenu spiatocku, bo si to niekde nasava vzduch

Vyplachnuti cerpadla

Napsal: 09 kvě 2007, 23:10
od bobik43
Cau. Kdyz jsem ted rozdelaval vstrik. cerpadlo a videl jak po chvilce stani olej v licovanych castech zatuhl, ze s nima nebylo mozny pohnout je opravdu nutny cerpadlo poradne proplachnout naftou. Nastartuje mi to sice i za studena v pohode na cisty R.O. ale neni to dobry. Tot muj nazor

Napsal: 10 kvě 2007, 08:25
od ozi
zdravim...aj mne sa to stava, je to z toho ze nie je dobre preplachnute cerpadlo, aj trysky si nevedia poradit s tak viskoznym palivom, takze nerozprasuju tak dobre ako by mali...ja nastartujem na prvykrat, ale motor ide ako keby na dva valce :-D takze pani, PORIANDE PREPLACHUJME

[/PORIADNY PREPLACH !!! ... z ucty k motoru ;)

Napsal: 10 kvě 2007, 09:17
od dvorky1
jo to je fakt, ale mám tady rozebraný asi ještě dva motory a zatím to delší dobu funguje takže zkouším co vydrží v extrémních podmínkách a nebo spíš jsem žid na prachy a co kupovat nemusím to nekupuju ( drahou naftu :-) ) né ale zatím to jde normálně. To proplachování je trošku znát i když je to jen lehce naředěný. Jinak ty ruční ventily na zpátečce mám pro případ totálního zavzdušnění systému. nemám tam totiž samoodvzdušňovák a když měním palivový filtr, nebo se šťourám v potrubý, tak by obíhal jen vzduch a nedokáže to nasát palivo. Tak to jen růčo přepnu a nechám vzduch vypustit do nádrže. V zimně po startu se to taky dost zavzdušňovalo ale teď když je teplo tak to skoro nepoužívám. Plánuju tam hodit dva LPG ventily el. i vypínač mám připravenou ale je to trochu leností :-)). Jinak dva výměníky jsou lepší pač jsou to jen po domácku vyráběný. Jeden je pro lepší průchod přes filtr a druhej je pro teplejší olej do čerpadla a v případě přepnutí na naftu tak aby ten druhej ( menší ) naftu aspoň trochu předehřál pro jistotu před případným šokem studený nafty do rozehřátýho čerpadla, ale to spíš v zimně. :-)

Napsal: 10 čer 2007, 21:49
od mynames
chlapi tak uz mi zase konecne ford jezdi ale tak jezdi nejezdi... studeny start chcipe pokud se neproslapne plyn a kdyz uz udrzi volnobeh tak ma strasne nepravidelny chod a pak kdyz uz se to ohreje tak jako jo bezi to ale prijde mi podle chodu motoru jak kdyby to vzdy na jeden valec sem tam obcas vynechalo a co je hlavni netáhne od spodu auto se musi roztocit pak tahne pekne le ty rozjezdy no hruza a des nevite nekdo co by s tim mohlo byt? cerpadlo bylo venku je komplet vycistene a pretesnene a zatim jen nafta je v nadrzi. mam podezreni jestli netecou vstriky co myslite? za kazdou radu budu jen a jen rad

Napsal: 10 čer 2007, 22:03
od ozi
mynames píše:chlapi tak uz mi zase konecne ford jezdi ale tak jezdi nejezdi... studeny start chcipe pokud se neproslapne plyn a kdyz uz udrzi volnobeh tak ma strasne nepravidelny chod a pak kdyz uz se to ohreje tak jako jo bezi to ale prijde mi podle chodu motoru jak kdyby to vzdy na jeden valec sem tam obcas vynechalo a co je hlavni netáhne od spodu auto se musi roztocit pak tahne pekne le ty rozjezdy no hruza a des nevite nekdo co by s tim mohlo byt? cerpadlo bylo venku je komplet vycistene a pretesnene a zatim jen nafta je v nadrzi. mam podezreni jestli netecou vstriky co myslite? za kazdou radu budu jen a jen rad
rozhodne si daj pozriet vstriky, odmerat a nastavit tlaky......ja som mal trysky nastavene na 12, 9, 8, a 10 MPa ta co mala 8 len chcila, a po starte to kourilo na sedo, a nech Ti hned pozru aj zhavice, nech to mas komplet

Napsal: 15 čer 2007, 08:24
od dvorky1
mynames píše:chlapi tak uz mi zase konecne ford jezdi ale tak jezdi nejezdi... studeny start chcipe pokud se neproslapne plyn a kdyz uz udrzi volnobeh tak ma strasne nepravidelny chod a pak kdyz uz se to ohreje tak jako jo bezi to ale prijde mi podle chodu motoru jak kdyby to vzdy na jeden valec sem tam obcas vynechalo a co je hlavni netáhne od spodu auto se musi roztocit pak tahne pekne le ty rozjezdy no hruza a des nevite nekdo co by s tim mohlo byt? cerpadlo bylo venku je komplet vycistene a pretesnene a zatim jen nafta je v nadrzi. mam podezreni jestli netecou vstriky co myslite? za kazdou radu budu jen a jen rad
nech si změřit tlaky pokud je to na jednom válci velkej rozdíl může být i prasklý sedloventilu. Hlava dolu, vyměnit sedlo a nebo radsi jinou hlavu

FORD 1.8D - čerpadlo???

Napsal: 27 zář 2007, 11:17
od wiguf
zdravim, Mam forda escorta 1,8D z 92 roku a nevim jak poznat co tam mam za čerpadlo. Nevíte jak to zjistit?? Dík