Stránka 10 z 10

Napsal: 11 říj 2011, 20:41
od Amodo
NE,to bych nechtěl domejšlet následky :D
-> myslel jsem,kde až je hranice výkonu na seriovým vstřiku,při použití klidně i velkýho hybrida. Prostě co zvládnou serie...

Napsal: 11 říj 2011, 20:44
od Jayson
luke.bean píše:on asi myslel ale na KKK sériovým turbu (noteeth) (noteeth)
nevim o tom, že by někde psal o sériovém turbu.

Napsal: 11 říj 2011, 20:50
od luke.bean
nevím o tom,že by někde psal že bude mít jiný turbo (LOL) (LOL) (LOL)

Napsal: 11 říj 2011, 20:56
od Amodo
Dobře. Tak jako u všeho je asi i tady něco za něco -> co hrozí u vstřiku,kterej maká na 110% ??? :D Předčasnej "důchod"?

Napsal: 11 říj 2011, 20:57
od marena tdi
to je jedno :) psal kolik cca udela na seriovych vstrikach.

Napsal: 10 pro 2011, 00:29
od tholis
Mam moznost mit vyfuk 76mm od blue-flame od katu pryc za dobre penize. Predpoklad je ze by byl na VB 1749 ARL 110 turbu s FMIC. Takze cca 180-190 dle chipu :D :D

Po rozhovoru s kamaradem vim ze 76tka je naddimenzovana, ale 63ka uz neni pro me tak vyhodna. (neni treba resit proc). Napadlo me koupit tu 76mm od katu dozadu a predek udelat v 67mm to by melo byt idealni ne?

Je tu ku prospechu, bude to delat problem nebo to bude jedno?? (noteeth) (noteeth) Ma nekdo zkusenost? Prosim bez vysmechu ;)

Kdyz udelam cele vedeni v 63 bude to k necemu? Nebo mam vazne dat na to co rika kamarad a misto katu nechat trubku a nechat to byt.

Napsal: 10 pro 2011, 07:51
od marena tdi
na ty predpokladane kone ti staci seriovy vyfuk.

Napsal: 10 pro 2011, 10:42
od Smoke
stačí si spočítat průřez orig a 63 a zjistil bys že je skoro o 50% větší...
ale jak psal marena, do 200k stačí orig i s tlumičem

Napsal: 10 pro 2011, 14:32
od tholis
staci/nestaci mam tu moznost a chci mit co nejlepsi prubeh. Takze vazne nema smysl dat celonerez treba v 63,5? chci celonerez, bez katu, cela trubka, ohybana..Bude to+- nebo k nicemu? 76tka je teda uplne k nicemu ok.. :roll:

Smoke: Co se tyka objemu a mnozstvi v potrubi tak jsem 5et delal se zakladnimi hydraulickymi vypocty a potrubarinou jsem se zivil (projektovanim), co nevim je jak to funguje na motorech. Takze vim ze je o dimenzi vetsi, ale nevim jestli je to pro motor dobe nebo ne.

Co znam z praxe tak je dulezite neprekonat minimalni nebo maximalni rychlost v potrubi. Pri moc male rychlosti ?(moc velke) se potrubi bude spatne vyprazdnovat, pac nebude mit tlak. Pri moc malem potrubi zase bude mit velky odpor a spaliny se neprotlaci. Bohuzel tot teorie. Chci vedet co jen nejlepsi volbaa co nejorsi (kazdej tu ma urco prazi.

origo je: 56 nebo 65,3 nebo 76 (to uz pocitam ne). co je nej? Chci nej. prubeh.

Napsal: 10 pro 2011, 16:09
od tholis