Stránka 2 z 4
Napsal: 04 kvě 2012, 21:17
od Kornout
Ladas píše:beru to jako že oct1 na sériovejch pružinách a 17" kolech tvrdá asi jako oct2RS prostě takový pevný auto akorát jak má být ideální na svezení a nebo dlouhou cestu prostě perfektní kompromis za super peníze
Jezdil jsi i na HP v OII???? To je hodně dobrý svezení. Docela jsem čuměl.
Napsal: 04 kvě 2012, 21:21
od Ladas
neměl jsem tu čest ale i v O1 je to gut

Napsal: 05 kvě 2012, 09:46
od Biimbo
zadek se teda výškově štelovat nijak nedá? A výškově je to u kompletní sady včetně pružin pro RS OI a obyč OI jak? Jestli když bych chtěl zachovat výšku podvozku jako u RS, tak jakou sadu vzít, aby prdel nebyla moc vysoko, nebo zas moc nízko

Napsal: 05 kvě 2012, 11:06
od RSHP
Předek se nechá snížit pomocí závitu 0-4cm, popřípadě ještě kratší pružinou. Zadek jen pomocí kratší pružiny. Pokud chceš výšku zachovat, stačí jen výměna tlumičů a přední misku nechat nahoře.
Napsal: 05 kvě 2012, 11:41
od Kornout
Biimbo píše:zadek se teda výškově štelovat nijak nedá? A výškově je to u kompletní sady včetně pružin pro RS OI a obyč OI jak? Jestli když bych chtěl zachovat výšku podvozku jako u RS, tak jakou sadu vzít, aby prdel nebyla moc vysoko, nebo zas moc nízko

Mám origo RS pružiny a HP tlumiče, předek jsem nastavil aby byl stejně jak v sérii. Funguje to luxusně. Pokud máš svoje origo pružiny v pořádku, tak je blbost kupovat jiný. Jen ten debilní origo nárazník je otrava, jak to má ten dlouhej čumák. Poštět o níž je podle mě nesmysl, nedalo by se s tím pak nikde projet, myslím projet, jako projet, né se přeplazit.

Napsal: 05 kvě 2012, 12:00
od Biimbo
Pružiny mám OK. A jaký máš tlumiče? Pro normální podvozek nebo RS?
Napsal: 05 kvě 2012, 21:16
od houmik
Hmm, nejvetsi problem je to postavit na spalky prave...

Napsal: 05 kvě 2012, 21:26
od RSHP
Kornout píše:Biimbo píše:zadek se teda výškově štelovat nijak nedá? A výškově je to u kompletní sady včetně pružin pro RS OI a obyč OI jak? Jestli když bych chtěl zachovat výšku podvozku jako u RS, tak jakou sadu vzít, aby prdel nebyla moc vysoko, nebo zas moc nízko

Mám origo RS pružiny a HP tlumiče, předek jsem nastavil aby byl stejně jak v sérii. Funguje to luxusně. Pokud máš svoje origo pružiny v pořádku, tak je blbost kupovat jiný. Jen ten debilní origo nárazník je otrava, jak to má ten dlouhej čumák. Poštět o níž je podle mě nesmysl, nedalo by se s tím pak nikde projet, myslím projet, jako projet, né se přeplazit.

Snížení bych se nebál, já jí měl v předu o 5 a vzadu o 4 cm.
Nárazník v poho, jen je dobrý mít lyžinu, abys neudělal vanu.

Napsal: 05 kvě 2012, 21:43
od turbo kamna power
trochu OT: mají ty HP tlumiče nějak zkrácený pístnice oproti origu? Ptám se proto, kdybs třeba na předek dal pružiny, třeba HR -35mm, a ztočil misku o ty 4 centimetry, tak už to bude na sériovou délku pístnice moc, nepletu-li se?
a ještě větší OT: lisí se nějak délka pístnice na origo tlumičích a na origo RS tlumičích?
díky
Napsal: 06 kvě 2012, 11:19
od fogous
mam tydle HP taky a pistnice je kratsí.nevim presne o kolik ale je.vzadu je o hodne silnejsi nez u serie tlumicu..ono pokud to stocis o ty 4 cm dolu a budes mit kratky pera tk nejen ze to bude lezet jako krava a pokud to neskopnes i vzadu tk se to neda řidit...ale poloosy uz budou mit dost velky uhel a dlouho nevydrží...a to same ramena...prave se zacne opirat o napravnici a silentbloky pujdou papa i plny i powerflexy.....nvm jak si to predstavujes ale ja mam pod napravnici cca 6az 8 cm podle toho jk to nakrotis...a vanu uz sem delal.....a ted budu podruhe....mam to na TDI PD a na to z RS pera a na normalni jedeni pecka.ale pri brutalni jizde hodne tahly zatacky jsou ty pera moc mekky a pomalu se to naklani a kolikrat kdyz sem mel predek sesroubovanej dolu drhnul sem RS naznikem o zem v zatacce....jinak mam najeto 60tis a maximalni spokojenost. p.Hušek doporučuje repas po 60tis km po nassich silnicicch coz spočiva v kontrole pistnic vymena oleje a simerinku a zase muzeme vesele dal drandit....uz se na to chystam to vyndat jak bude cas a mam pripraveny tvrdsi priziny a jsem zvedav. a k OCT II RS na HP mel jsem tu čest na naftovy na 18 kach skoro na draty v lete a troufnu si říct ze to auto není možny urvat !!!!!!!!!mela najeto 30tis km a primo nova na salonu dostala HP a s temito tlumici sem v lepsim aute nesedel..kam se hrabou novy pasati s eletrickym podvozkem comfort normal sport nastaveni tuhosti...za mě je proste HP HP
Napsal: 06 kvě 2012, 20:02
od Kornout
Biimbo píše:Pružiny mám OK. A jaký máš tlumiče? Pro normální podvozek nebo RS?
To je stejný, jen RS maj na stabilizátor navařený uchycení. Zbytek ladíš miskou.
Napsal: 06 kvě 2012, 20:46
od houmik
fogous píše:ono pokud to stocis o ty 4 cm dolu a budes mit kratky pera tk nejen ze to bude lezet jako krava
Nechci tady rozjizdet OT v cizim inzeratu, ale nepiste tady kraviny.
pera KW 55/55, nizsi misky, urizly dorazy, tlumice stoceny uplne na max a ze by to nejak extra lezelo, to tedy rict nemuzu. Nikdy jsem nedrhnul v zatacce naraznikem, ale kryci plech taham po zemi docela casto.
Napsal: 06 kvě 2012, 20:53
od luke.bean
měl jsem na 4x4 HP tlumiče ty obyč , Eibach pružiny - 35 mm ( údaj výrobce ) stočený skoro dolů a narážel jsem do dorazu při propružení,takže není úplně ideální to dávat dolu,na to tyhle tlumiče nejsou na plazivce
Napsal: 07 kvě 2012, 07:11
od fogous
narazel jsi na pryzovy doraz nebo na konec pistnice?????ja tam dorazy nemam a nejsou potreba....
Napsal: 07 kvě 2012, 07:14
od fogous
jde o to jaky pera na jakym aute...ja mam benzin RS pera na PDčku...tim to lezi jeste vic....ted budu davat pera origo golf IV PD sportpaket tk uvidime o kolik se to zvedne.kaparadoj sem daval origo PD pera na 1,4oktu a je to jako by mel paket pro spatne cesty..koza jak svin