Stránka 2 z 4
Napsal: 27 čer 2012, 07:16
od tomiix
dsg nechci... jsem pro manuál.. pořád jsem ale lehce nahlodnutej.. vrtá mi v hlavě ten 2litr..
Napsal: 27 čer 2012, 07:24
od JENDA T4
pro manuál jsem byl do doby než jsem zkusil automat amíci jsou sice pošahaný ale v tomhle to maj v hlavě vpořádku už pěkně dlouho a jsou v tom napřed.
Napsal: 27 čer 2012, 07:30
od tomiix
Věřím, ale zatím zůstanu dál u manualu.. jen teď rozlousknou to dilema.. jestli to a nebo to.. pokud jsem alespoň málo chytrej tak se v podstatě rohoduju mezi kvalitou s nižším výkonem(1.9 TDI) a investicí s vyšším výkonem(2.0 TDI) říkám to správně..

Napsal: 27 čer 2012, 07:36
od JENDA T4
jj ale fakt u 2,0tdi doporučím s filtrem částic BMP,pokud nechceš aby tě někde bez varování nechali vstřiky siemens.
Napsal: 27 čer 2012, 07:39
od tomiix
jinak by ten 2.0tdi BMP měl být ok.. krom těch hřídelí..?
Napsal: 27 čer 2012, 09:54
od Ashley
Radsej priplat za common rail 2.0 Tusim od 2008 uz boli s kodom CBA.
Napsal: 27 čer 2012, 11:36
od tomiix
A co takový vw passat 1.9 tdi 77kw bluemotion??

Napsal: 27 čer 2012, 14:11
od miso.chapy
vw passat 1.9 tdi 77kw + chip bez DPF, čiže okolo roku 2006-2007
pre mna jednoznačne manual, ak automat tak jedine do silnych motorov nad 200 koni...Mal som automat v MB 220 CDI a po roku som to radšej vymenil za Golfa M5 a pohoda...Ked niekto jazdi Bratislavu v najvacšich zapchach, tak je ideal automat, ja sa tymto časom vyhybam...
Napsal: 27 čer 2012, 14:38
od jaykay
miso.chapy píše:vw passat 1.9 tdi 77kw + chip bez DPF, čiže okolo roku 2006-2007
pre mna jednoznačne manual, ak automat tak jedine do silnych motorov nad 200 koni...Mal som automat v MB 220 CDI a po roku som to radšej vymenil za Golfa M5 a pohoda...Ked niekto jazdi Bratislavu v najvacšich zapchach, tak je ideal automat, ja sa tymto časom vyhybam...
jenomze DSG neni klasicke automat s hydromenicem, tady zadna ztrata vykonu neni
neni automat jako automat
Napsal: 27 čer 2012, 15:05
od miso.chapy
Najazdil som hodne na DSG v Octe 2.0TDI a bolo to fajn....a tak isto aj na A6 3.0TDI...neda sa to porovnat s MB, tam automat niekedy nevedel čo so sebou...ale manual je manual, je to vec vkusu a štýlu jazdy

Napsal: 29 čer 2012, 09:51
od martex
JENDA T4 píše:trochu to upravím,ty skříně 1.9 sou sice slabota,ale nejmenší zlo z těch všech problémů co 3C maj,takže se tím nenech odradit.osobně jsem trochu uchyl do dsg

jj. svatá pravda....

Napsal: 29 čer 2012, 10:04
od big.boby
No nevím, mám 1,9 a starostí až do pr...není měsíc, abych něco neřešil
Napsal: 29 čer 2012, 10:20
od jaykay
ja bych vzal common rail
Napsal: 19 led 2013, 11:27
od kamilo311
Ahoj, tak jak si nakoupil a jak si spokojen? Já mám teď stejné dilema jako Ty, jestli B6 1.9 nebo 2.0...

Děkuji za rady a připomínky od všech, Kamil
Napsal: 19 led 2013, 12:44
od DOLPH
já mám 2.0 BMM-kluci píšou,že se sypou....mám ho necelé dva roky,najel jsem 40 tisíc bez jediného škytnutí.na budíku mám teď 170tis.km.jestli je to stočené,nevím.načipováno nemám,jede to slušně i tak jak to je.....
auta s dvoulitry mají i výhody-6ti kvalt,spojka 240mm,větší brzdy,tlustší tlumiče....