Stránka 2 z 3

Napsal: 12 zář 2012, 18:57
od Paradoxx
toefuk píše:4,9 je 2,9mg cez limit. asi by to chcelo zmerat tlaky.
Po vymene vstrekov ten isty problem hodnoty okolo 5mg vo valci 2 a vo valci 3 v prvom okolo 0,1 v poslednom bez hodnoty

Napsal: 12 zář 2012, 19:10
od Tomas6
Měřil jsi tlaky?

Napsal: 12 zář 2012, 19:35
od toefuk
problem moze byt na ktoromkolvek vedlajsom valci, vstrek to moze kompenzovat na danom valci rovnako ako na vedlajsom.
Ale tak aspon vies, ze to nieje vstrekmi.
Odkial si?

Napsal: 12 zář 2012, 21:49
od Paradoxx
toefuk píše:problem moze byt na ktoromkolvek vedlajsom valci, vstrek to moze kompenzovat na danom valci rovnako ako na vedlajsom.
Ale tak aspon vies, ze to nieje vstrekmi.
Odkial si?
vychod slovenska snina

Napsal: 13 zář 2012, 07:32
od toefuk
ajaj, by som ti pozical kompresiometer s adapterom na zhavky, ale to je dobry kus...

Napsal: 13 zář 2012, 20:11
od hardnemo
Já mám to samé a bylo mi řečeno, že je špatné vstřikovací čerpadlo. Příští týden jdu na opravu, tak uvidim, zda to bude OK. Prý je špatný vršek čerpadla. Dám vědět , jak dopadnu.

Napsal: 13 zář 2012, 21:31
od pellda
Hmm zkusil bych ještě jedu věc... Kamarád co dělá v autoservisu mi říkal, že tam měl pár aut s obdobnými příznaky a bylo vyhnité ukostření motoru. Zkusil bych vzít startovací kabel a nějak šikovně a opatrně ho někde šupnout. Možná je to blbost, ale není to nic náročného a za zkoušku to dle mě stojí :-)

Napsal: 23 zář 2012, 06:34
od Paradoxx
Po vymene vstrekovacieho čerpadla konkretne hlavy čerpadla je všetko OK žiadne cukanie žiadne pazvuky ani trasenie prehodil som hlavu praca s nastavenim na 4mg cez VAG asi 10 minut auto ide ako hodinky takže konečne problem vyriešeny. V mojej hlave boli drobne železne piliny možno bolo toto príčínov trhania....neskušal to niekto opraviť či by sa to dalo len vyčistiť alebo už z toho nič? predtym mi to tu pisal jeden že daj dole hlavu a pozri či tam niesu piliny hlavu som dal dole držal ju v ruke a pozeral som do mechanickej časti čerpadla a žiadne piliny no neuvedomil som si že su v hlave ktoru držim v ruke už vtedy mohol byť problem vyriešeny...

Napsal: 23 zář 2012, 07:10
od OndraGTD
ahoj, tohle téma jsem hledal. Mám G3 1Z 66kW, Motor startuje na drc teplý i studený, výkon dobrý, ale z volnoběhu při plynulých rozjezdech, do 2ooo ot. min cuká. Měnil jsem naftový filtr, čistil i sací koš v nádrží, silembloky na motorů nové a bez větší změny. Nemohl by jsi sem dát fotky, výměny hlavy čerpadla??? Možná by nebylo od věci, dát tohle do FAQ, protože na vw-clubu tam tohle řeš skoro každej kdo má 1Z. A poslední dotaz : Je hlava čerpadla identická i z jiných koncernových 66 kW motorů ?

Napsal: 23 zář 2012, 08:18
od toefuk
Ja som vcera na 1Z menil 3 rozdelovacie hlavy a jednu elektronicku regulaciu cerpadla. Bol podobny problem a zda sa, ze je to lepsie len po vymene tej el. hlavy. Este neviem ako sa to chova na studenom motore.
Ked ziistim, dam vediet.
Inak ta el. regulacna by mohla byt na vsetkych rovnaka, nemal som vela moznosti ale na tych par cerpadlach co sa mi dostalo do ruky mali len ine konstrukcie hriadelky capika, ale z hladiska el. hlastnosti rovnake.

Napsal: 23 zář 2012, 11:18
od jericho-3
A z čeho ty piliny podle Vás jsou? A co je příčinnou ?

Napsal: 23 zář 2012, 12:13
od toefuk
este som nemal rozhodene cerpadlo co malo piliny, ale neprekvapilo by ma keby boli z predsuvnika uhla vstreku.

Napsal: 23 zář 2012, 14:45
od jericho-3
No protože u mechaniky se tohle nevyskytovalo, takže to musí dělat něco, co je u el. čerpadla přidáno navíc..

Napsal: 23 zář 2012, 15:54
od Paradoxx
toefuk píše:Ja som vcera na 1Z menil 3 rozdelovacie hlavy a jednu elektronicku regulaciu cerpadla. Bol podobny problem a zda sa, ze je to lepsie len po vymene tej el. hlavy. Este neviem ako sa to chova na studenom motore.
Ked ziistim, dam vediet.
Inak ta el. regulacna by mohla byt na vsetkych rovnaka, nemal som vela moznosti ale na tych par cerpadlach co sa mi dostalo do ruky mali len ine konstrukcie hriadelky capika, ale z hladiska el. hlastnosti rovnake.
Hlava by mala pasovať aj z passata B5 66/81 kw asi aj čerpadlo,napr golfa 4 s kodom motora ALH 1,9 TDI 66KW nepasuje pretože je 10 pinova koncovka a na 1Z je 8 pinova jedine že sa to da nejako prerobiť

Napsal: 23 zář 2012, 17:37
od toefuk
konektor sa da velmi lahko prepinovat na 8pin a naopak