Stránka 2 z 2
Napsal: 28 srp 2012, 19:53
od honzas1
to už jsem někde četl .. myslim že to psal borec i zde že jel ještě z někym, a tankovali tam a dojednoho auta lil VIF a do druheho čistou naftu a taky nedojel domu ten bez vifu.. tak kdo vi co to tam maji za sajraty.. byt tebou tak zkusim oživovaci kuru vstřiku čistým Vifem a nebo tec 2000.. ony se většinou ty vstřiky o dost zlepší.. a je to minimalni investice oproti novym vstřikum

Napsal: 28 srp 2012, 20:44
od frantisek28
Ked som cital to, ze to bola seda, sedo-cierna "nafta", tak si spominam na minulu zimu...
Vtedy som natankoval na cerpacke Benzina (od Rozvadova na Plzen), kedze osobne som mal dlhodoby dojem, ze ta nafta z Benziny proste motoru chuti. Cesta domov v pohode. Rano auto nenastartuje ani za ..... Doslo az na vybratie cerpadla s plavakom. Na moje prekvapenie ta "nafta" bola proste sedo-cierna. V nadrzi jej uz bolo malo, dolial som 20 l nafty OMV, k tomu este trochu velflobinu a po dlhom toceni motor nabehol.
Nie, nemal som problem s filtrom, ani ta nafta nebola stuhnuta...
No co, asi vadna zavazka, clovek to prakticky nema ako dokazat, navyse, aj v pripade poskodenia motora, by bolo tazke dokazovanie, ze porucha nastala len koli nekvalitnemu palivu a zrovna tak aj urcenie nahrady skody a jej plnenia. Tankujem aj nadalej na Benzine, vlastne mi je to jedno, ci to je OMV, Shell, Benzina, Avia a ja neviem co este, no predovsetkym na frekventovanych pumpach.
Napsal: 28 srp 2012, 21:11
od lt.kubosh
Já bych tu INU klidně vinil dál. cca 8 let zpět jsem jel do Chorvatska benzíňákem - 2,8E V6 - klasickej 12ventil a zajimavé bylo, že tam jsem jel na náš benzín mezi 8-9l, po Chorvatsku a zpět za 11+? A přiznejme si, v cizině to člověk nevalí jako doma.
Napsal: 12 zář 2012, 15:17
od speedart
Letos sme byli v chorvatsku 3ma autama, COMMON RAIL,PD a rotačka a všichni sme tankovaly naftu a bezproblému,Jestli někdo nenatankoval BIO naftu,maji ji totiz hned vedle pistole s normální naftou......
Napsal: 17 zář 2012, 12:37
od sakytu
lt.kubosh píše:Já bych tu INU klidně vinil dál. cca 8 let zpět jsem jel do Chorvatska benzíňákem - 2,8E V6 - klasickej 12ventil a zajimavé bylo, že tam jsem jel na náš benzín mezi 8-9l, po Chorvatsku a zpět za 11+? A přiznejme si, v cizině to člověk nevalí jako doma.
do chorvatska ides dole kopcom a naspat hore
Ja som mal tiez dole spotrebu 5,5L a naspat proti vetru 7L a isiel som 1.000km dole a 1.000 naspat

Napsal: 17 zář 2012, 13:01
od Bobanius
Tak u mě to bylo stejně 5,3 tam i zpět. 1100 a 1100 km. Počítáno podle nádrže . Bral jsem u INY a žádný problém , samozřejmě přidával jsem VIF.
Napsal: 17 zář 2012, 13:16
od tuner
U me 4,6 do chorvatska a 4,8 z5. Tankoval jsem az zpatecni cestou v rakousku takze bez problemu.