Stránka 2 z 2

Napsal: 12 říj 2012, 13:05
od alfik
To mas pravdu ale kolko benzinu sa do toho koša vleze. Pol litra,liter? A este tam pere teply benzin od motoru. A ked je ho tam viac,benzin chladi koš,koš benzin v koši a benzin v koši cerpadlo. Aspon taka je moja uvaha. Samozrejme to nemusi byt pravda.

Napsal: 12 říj 2012, 13:10
od slovacek.milos
alfik píše:To mas pravdu ale kolko benzinu sa do toho koša vleze. Pol litra,liter? A este tam pere teply benzin od motoru. A ked je ho tam viac,benzin chladi koš,koš benzin v koši a benzin v koši cerpadlo. Aspon taka je moja uvaha. Samozrejme to nemusi byt pravda.
uvaha

musel bys skusit několik hodin venku přečerpávat palivo pak zjistíš že se čerpadlo nehřeje a není potřeba chladit

Napsal: 12 říj 2012, 13:15
od alfik
Pokial mas takuto skusenost berem predosle prispevky spet.
Ja som toto nikdy neskusal.

Napsal: 12 říj 2012, 13:17
od mir77
Pravdou je, že mně to bylo vysvětleno s tím chlazením čerpadla také :) Zajímavý info Miloši, nikdy jsem nad tím takhle nepřemejšlel :)

Napsal: 12 říj 2012, 13:26
od slovacek.milos
je klidně možné že to je mimo koncern jinak

ale ty naše čerpadla koncernu chladit nepotřebujou, pamatuji sii že jsem vzal jednou čerpadlo z feldy drbnul na to hadici z chlazení a udělal z toho venkovní čerpadlo na forda makalo spolehlivě několik let mimo nádrž ;)

Napsal: 12 říj 2012, 13:30
od Jarda S.
Patricius píše:pozri aj hadicky v nadrzi, stalo sa kamaratovi na LPG, kedze sa cerpadlo toci stale aj ked ides na plyn, tak to tlakovalo az jedna prdla...a cerpadlo bolo dobre.
to je nějaká blbost, čerpadlo normálně běží tlakuje systém a přes regulátor tlaku se zas vrací do nádrže (hm)

Napsal: 12 říj 2012, 14:10
od slovacek.milos
Jarda S. píše:
Patricius píše:pozri aj hadicky v nadrzi, stalo sa kamaratovi na LPG, kedze sa cerpadlo toci stale aj ked ides na plyn, tak to tlakovalo az jedna prdla...a cerpadlo bolo dobre.
to je nějaká blbost, čerpadlo normálně běží tlakuje systém a přes regulátor tlaku se zas vrací do nádrže (hm)
není fakt se to stane ta hadice umí prasknout a pak teče benál z čerpadla do nádrže

co je příčinou nevím ale ty husí krky si z čerpadel nechávám velmi zřídka se tato závada stane, je to ale slyšet čerpadlo bzučí pořád stejně že se nazatlakuje po sepnutí klíčku a je slyšet fontána

Napsal: 12 říj 2012, 15:26
od jericho-3
Alfík má pravdu, něco jiného je, když čerpadlo čerpá "na prázdno" ,a pak když musí udržovat tlak ...Docela obdivuji jeho konstrukci, když musí třeba 250000 km neustále běžet..

Napsal: 12 říj 2012, 19:12
od kawas
slovacek.milos píše:čerpadlo v nádrži klasika,

zapneš klíček musí pár vteřin bzučet a pak vypne, pokud to chceš zkoušet vagem si najdi motor mí tam akční členy start a dál až najdeš čerpadlo pokud ho vag nespíná je KO

lít to nádrže nějaký sajrajt pokud neznáš situaci v nádrži není moudré

;)
Tak cerpadlo vymeneno -po zapnuti klicku stale nic nebylo slyset asi jsem uz nahluchly az jsem zacal startovat tak jo , no malem jsem vybil baterku nez auto chytlo a bylo to kvuli tomu ze ten neorigo bazmek ma trochu jine tvary a byla skripla hadicka , tak jsem upiloval kousek plastu co prebyval oproti origu a i tak nemuzu zavrit deklik protoze bych skripl hadicku znova .
Zkusim tam dat nejake male Tcko na hadici a z jedne strany zaslepit.
Hlavne ze to jede , jo tesneni vyzvykane nikde ho nevidim v nabidce asi budu vzit origo a co plavalo v nadrzi byl pekny bordel -da se to nejak vycistit bez demontaze nadrze?

Napsal: 12 říj 2012, 20:38
od slovacek.milos
nevím ten šulek aby byl jiný a nešel zavřít dekl, to se mi nestalo podlě mě jsi skřípl ten spodní okroužek a celí jsi to dojebal, vyteče ti koš,

dávat to tam bez čistění nádrže to je sebevražda čerpadla,

nádrž musíš vysát čistit acetonem, někdy zabere přípravek na sklokeramické desky, vanavan, prostě podle sajrajtu teplá voda, odsaheš a další várka, dozadu dostaneš smetákem a tak až je v nádrži černo ;)

Napsal: 12 říj 2012, 21:57
od Richi
slovacek.milos píše:pokud ti prdne hadička v čerpadle tak čerpadlo běží a slyšíš fontánu v nádrži,

fachčí to takto: plynaři jsou šetřílci a korunkáři, benzín je jich třídní nepřítel a nalít ho do nádrže je jejich noční můra,


starý benál rozežírá těsnění v deklu na nádrži koroduje a likviduje co se dá,

musíš acetonem vyčistit nádrž sací koš, dát nové těsnění pod dekl to tě trkne budeš mít hned ruce jak prase jen se ho chytneš a nové čerpadlo stojí asi dvojku, nový palivák a jedeš,

tankuj benál raději méně a vyjížděj ho aby nestárl, kanystru vydrží desítky let ale v nádrži stárně a mění se v žíravinu ;)
Fuj, na to si vzpomínám kdysi u Fiatu Croma, tam byla nádrž asi na 70 litrů. Blbě to jelo na benzín, potom hůř a nakonec vůbec.
Hadičky u čerpadla popraskané a křehké jako sklo, ale nejhoší bylo, že se mi rozpatlalo těsnění mezi čerpadlem a košem a to se nedalo nikde koupit, jen celé čerpadlo za cca. 7-8k kč.
Nakonec vrakec a mnoho telefonátů než jsem našel čerpadlo, které nešlo a které mi týpek poslal za asi 200kč. :)
Máš pravdu, kdo neviděl, neuvěří, že benzín se dokáže proměnit v takovou sračku.

Napsal: 13 říj 2012, 07:00
od slovacek.milos
Richi píše:
Máš pravdu, kdo neviděl, neuvěří, že benzín se dokáže proměnit v takovou sračku.

ono stačí otevřít někde místo kde je benál a očichat jinak smrdí a stípe do rukou

v tomto stavu prožere všechno, u nás je jeden metrosexuál IQ má houpacího koně na sebe investuje desetitisíce ale nalít benál ani omylem, stále se mění hadičky, na zimu čerpadlo, a jen nadává ;) ;)