Stránka 2 z 9

Napsal: 12 led 2013, 15:20
od Smoke
Orig nd nejde sehnat, hybridy jsou znacne stary, uz by ti dedecky mohli pustit a zacit treba plug and play gtb a novejsi jak jinde ve svete.
A 2260 vyvazena do 208t ot je trocha prehnane, kdyz ma max 180

Napsal: 12 led 2013, 16:01
od Toreto
kašli na 17 56 vk kup 20 56 vk ma spodok od 2000 ot a daš časom aj vetší vykon

Napsal: 12 led 2013, 16:19
od Smoke
17 jde od 1700 pěkně, a s tou 20 si moc nepomůže když compressor má stejnej, pokud nad 250k tak 2260

Napsal: 12 led 2013, 16:38
od Jeny
kdyby padla volba tedy na 17 56 vk. Na jaký svody se nechá napasovat?

Napsal: 13 led 2013, 08:24
od tholis
Jany: Co jsem tu hledanim nasel tak svody 1,9tdi z podelnych motoru, ale dost lidi tu pise ze jsou uzke.

Snazil jsem se tu procist vse o 1756 a furt mi neni jasny jaky je jeho potencial? Jakych hodnot je to turbo schopne dosahnout na svodech z podelneho motoru na al vstrikach?

Napsal: 13 led 2013, 09:30
od Jeny
jo jo taky jsem pohledal. To by znamenalo udělat ještě svody na zakázku nebo koupit ty hotový za 30 koliků. Předělat na podtlak a zřejmě ho ještě pootočit, jestli jsem to dobře pochopil. Potencionál někdo píše 250 někdo 230 ale těch 230 by určo nebyl problém. Co se týče hybridu někomu maká dobře někdo už by ho zase nedal ale jinak samá chvála na to GTB 1756 vk. Kdybych se vešel do 30 tak bych do toho šel ale vidím to pořád na hybrida. To nepočítám předělat mazání, sání, výtlak to už by byla maličkost no a výfuk, což by stejně bylo potřeba, když se jde přes 200hp. Nejlepší bude se poradit přímo s úpravcem jinak to nevidím.

Napsal: 13 led 2013, 09:39
od Jeny
jinak těch 230 koní na origo tryskách je asi nereálných museli by být tip top

Napsal: 13 led 2013, 09:49
od Smoke
250 da, coz u hybrida je risk i 230, predelani na podtlak je ok, mazani sedi nebo jen upravit odtok, pokud nezvladnes doma tak ti co predelavaj turba by meli umet pomoct... vyfuk A sani se hold predelat musi, nebo aspon redukci. A svody litinove plus redukce nebo si vyrobit nebo koupit. a ze toho tady moc o tomto turbu neni, protoze to zatim skoro nikdo nema a kdyz ma tak mlzi nebo nechal nekde udelat a vi prd

Napsal: 13 led 2013, 10:17
od MirekX
tady je graf hybridu 230 PS. Ten vršek je už omezenej tryskama (PP1043)
na tom spodku jsem ještě zapracoval a podle mě je teď ještě mnohem lepší, ale na brzdě jsem už nebyl. Tlak kolem 1,9 báru. Najeto to takhle má asi 40 tis km.

Obrázek


mě to tedy stačí, v 1500 ot když na to přijde to dá 1 bar jako nic
jinak po městě klidně jezdím 1200-1700ot naprosto normálně. Setrvák původní a spodek motoru taky bez šáhnutí. najeto 405 tis km....

Napsal: 13 led 2013, 10:49
od sh.w
moucha píše:To nevím, zkus turbopower.cz. Jenže hybrid není nové turbo většinou, je to srovnatelné s repasem. Já jsem kupoval u Turbopower repas GTB2260Vk s předěláním na podtlak a převyvážením do 208tis ot a nebyl s ním sebemenší problém. Zkus se tam domluvit.
Daval jsem jim taky na prevyvazeni gtb2260vk a poslali mi diagram na mail,tak jsem koukal a sotva to vyvazily do 164t :?
Jeto dobre nebo spatne vyvazene? Zajimala by mne reakce od Foresta

Napsal: 13 led 2013, 11:05
od tholis
Takze tech 230HP na obyc svodech s adapterem je realnych? Zacina se mi ten 1756 vk zamlouvat...furt cekam na ten hacek..

Napsal: 13 led 2013, 11:24
od Jeny
Mě taky ještě kde ho sehnat za pěkný peníz :D

Napsal: 13 led 2013, 11:29
od Smoke
mirkuv graf je pěknej, ale takto pěkné se zas tak často nevidí, a často s tym bývá problém a zejména s životností.
a 2260 vyváženou jsem viděl do 182t ot, a dle mapy je bezpečná hranice 185t, divné že každé vyvažuje jinak

Napsal: 13 led 2013, 11:39
od toby66kw
Smoke ,hot sem nějaké video s práce.

Napsal: 13 led 2013, 11:48
od Smoke
zákaz focení točení vynášení info sdílení a já nevim co všechno, takže bohužel....
ale jinak něco podobného http://www.youtube.com/watch?v=ieVDfnUKN9s