[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/kinerity/bestanswer/event/main_listener.php on line 514: Undefined array key "poster_answers"
DP forum • Je mozne zistit stav rozvodoveho remena bez rozobrania? - Stránky 2
Stránka 2 z 4

Napsal: 01 úno 2013, 12:12
od Toncek
Sayllo píše:
Toncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli :D,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmesti :D
no na nastartovanem motoru bych se asi na řemen nedíval,ale když na něj mrknu na stojícím motoru a vidím že je steřelý,nebo na něm neni vidět žadný text,nedejbože nějake vytrhané zuby tak to by asi vyměnit chtělo,na těch zesilených řemenech je to horší poznat,ale i tak si myslim že když se na něho mrkne,nic se nepokazí

Napsal: 01 úno 2013, 13:53
od Thomy
Řiď se podle intervalu. Pokud máš pochybnosti, řemen vyměň .. Není to zas taková čára přes rozpočet.. Já vždycky dodržuju interval a nikdy sem neměl problém.. V mém okolí jsem zažil prasklý rozvoďák jen jednou a to u svého kamaráda, kterému rupnul ve 150000 tisících na golfu TDI ... ale řemen byl ještě z fabriky :D

Napsal: 01 úno 2013, 19:19
od burton.b22
U auta za 100tis je zbytešné to pokoušet. Ale u auta za 10 se to opravdu nevyplatí.

Napsal: 01 úno 2013, 19:28
od Vašek
Na ALH řemen vyměněn ve 120 tis a pak nic. No a vydržel do 342 tis než prasknul ve 150 km/h na dálnici. (LOL)

Napsal: 01 úno 2013, 20:25
od STIB
Na řemen je 5 nebo 6 let?

Napsal: 01 úno 2013, 21:08
od Sayllo
Toncek píše:
Sayllo píše:
Toncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli :D,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmesti :D
no na nastartovanem motoru bych se asi na řemen nedíval,ale když na něj mrknu na stojícím motoru a vidím že je steřelý,nebo na něm neni vidět žadný text,nedejbože nějake vytrhané zuby tak to by asi vyměnit chtělo,na těch zesilených řemenech je to horší poznat,ale i tak si myslim že když se na něho mrkne,nic se nepokazí
Nie, pokazit tym nic nepokazi, ale nech najpr kuka na ubehnute KM a potom nech zvazuje nejake pohlady pod dekle...

Napsal: 01 úno 2013, 21:14
od Kamil-TDI
STIB píše:Na řemen je 5 nebo 6 let?
Na řemen by mělo být 5let nebo interval,kterej je udanej v kilometrech!
Ty intervaly jsou jak u kterýho motoru,někde 90000km někde 120000km a teť je velká móda 150000km u řemenu s teflonovým filmem. :) Mám ho tam teť taky,ale 150tis. ho tam určitě nenechám.

Napsal: 01 úno 2013, 21:27
od jericho-3
Kéž by to tak bylo, bohužel se stává, že třeba u PD se v autorizáku rozvody nevymění, sada se dá do ponku/poté prodá za hubičku kámošovi nebo na Aukru/, zákazník odjede, protože nikdo nepozná rozdíl a i kdyby se to za 50000km potkalo , nic se neděje, nařknou majitele, že to roztahoival.. Tohle byl reálný případ...Tachometr dnes nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu..Takže v servisu bezpodmínečně trvat na vrácení starých součástek i s krabicí od těch nových...Když to bude chtít každý, ty schované staré v ponku jednou dojdou... :)

Napsal: 01 úno 2013, 21:40
od Sayllo
jericho-3 píše:Kéž by to tak bylo, bohužel se stává, že třeba u PD se v autorizáku rozvody nevymění, sada se dá do ponku/poté prodá za hubičku kámošovi nebo na Aukru/, zákazník odjede, protože nikdo nepozná rozdíl a i kdyby se to za 50000km potkalo , nic se neděje, nařknou majitele, že to roztahoival.. Tohle byl reálný případ...Tachometr dnes nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu..Takže v servisu bezpodmínečně trvat na vrácení starých součástek i s krabicí od těch nových...Když to bude chtít každý, ty schované staré v ponku jednou dojdou... :)
Navalia ti sadu s uplne ineho auta, novu krabicu zo skladu a mozes si ist piskat.

Co nevidim v dnesnej dobe, neverim.

Napsal: 02 úno 2013, 08:30
od Kamil-TDI
Proto obcházím servise kurevským obloukem a kde si nevím rady sám,tam to řeším přes lidi,kteří se vyznají a mají potřebnou praxi.
Hromada autodílů se dá koupit na netu za poloviční ceny,než je prodávají servisy,chápu,že si chce každej vydělat,ale říct si za výměnu rozvodů v autorizáku škoda 16000,- u soukromníka 12000,- a ve finále to udělat za 5000,- tak to už je docela nálož. O spojkách,turbech,čerpadlách atd. se nebavím vůbec.
(wallbash)
Lituju,každýho kdo musí navštěvovat tyto servise. :(
Každopádně znám i několik slušnejch borců,co mají autodílnu a neměl jsem v minulosti s nima žádnej problém,když jsem něco potřeboval. Všechno je o lidskosti a profesionalitě! ;)

Napsal: 02 úno 2013, 12:28
od Luboss.cv
když jsme u toho šetření :lebka: vyplatí se investovat :?

Kód: Vybrat vše

http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika :roll:

Napsal: 02 úno 2013, 13:28
od Kamil-TDI
Luboss.cv píše:když jsme u toho šetření :lebka: vyplatí se investovat :?

Kód: Vybrat vše

http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika :roll:
Do rozvodů se vyplatí investovat určitě! INA není špatná kladky jsou myslím jedny z nejlepších a řemen bude asi jinej výrobce. Nedávno sem viděl sadu INA na octávku a řemen byl přebal DAYCO,jestli se nepletu.
Co se týče práce pro zkušenýho mechoša,tak je to diskutabilní,nesmí se nic vykurvit jinýho při demontu nebo narazit na jinej problém.

Napsal: 02 úno 2013, 14:29
od PeSko
Vyjádří se nějakej profík jak je to s diagnostikovváním načatého,odcházejícího nebo už těsně před smrtí napínáku řemene u ASZ (r.03/2003) kdy měnit, kdy to +- odchází, mám tedˇnajeto 240tkm - rozvody mě tedy čekaj dle intervalu v 270tk,

Napsal: 02 úno 2013, 14:44
od senioring1
Luboss.cv píše:když jsme u toho šetření :lebka: vyplatí se investovat :?

Kód: Vybrat vše

http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika :roll:
To čo zručný mechanik zvládne za 2 hodiny ,to mne trvalo 10 hodín . Je však jasné , že takto by som sa neuživil !!

Napsal: 02 úno 2013, 15:09
od UchoTD
zvykne sa používať kombinácia INA kladka a Dayco remeň.