Stránka 2 z 4
Napsal: 01 úno 2013, 12:12
od Toncek
Sayllo píše:Toncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli

,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmesti

no na nastartovanem motoru bych se asi na řemen nedíval,ale když na něj mrknu na stojícím motoru a vidím že je steřelý,nebo na něm neni vidět žadný text,nedejbože nějake vytrhané zuby tak to by asi vyměnit chtělo,na těch zesilených řemenech je to horší poznat,ale i tak si myslim že když se na něho mrkne,nic se nepokazí
Napsal: 01 úno 2013, 13:53
od Thomy
Řiď se podle intervalu. Pokud máš pochybnosti, řemen vyměň .. Není to zas taková čára přes rozpočet.. Já vždycky dodržuju interval a nikdy sem neměl problém.. V mém okolí jsem zažil prasklý rozvoďák jen jednou a to u svého kamaráda, kterému rupnul ve 150000 tisících na golfu TDI ... ale řemen byl ještě z fabriky

Napsal: 01 úno 2013, 19:19
od burton.b22
U auta za 100tis je zbytešné to pokoušet. Ale u auta za 10 se to opravdu nevyplatí.
Napsal: 01 úno 2013, 19:28
od Vašek
Na ALH řemen vyměněn ve 120 tis a pak nic. No a vydržel do 342 tis než prasknul ve 150 km/h na dálnici.

Napsal: 01 úno 2013, 20:25
od STIB
Na řemen je 5 nebo 6 let?
Napsal: 01 úno 2013, 21:08
od Sayllo
Toncek píše:Sayllo píše:Toncek píše:vyzkoušej věšteckou kouli

,nic ve zlém ale dodržoval bych předepsaný interval udávaný výrobcem,a nebo pokud si nejsi jistý tak aspon sundat kryt a mrknout
Jo a ked ten kryt zhodi tak uvidi tudle-nudle a ked to bude mat nastartovane nech vidi viac, tak este riskuje ze dostane preplesk od remena co sa uz pod kryty nevmesti

no na nastartovanem motoru bych se asi na řemen nedíval,ale když na něj mrknu na stojícím motoru a vidím že je steřelý,nebo na něm neni vidět žadný text,nedejbože nějake vytrhané zuby tak to by asi vyměnit chtělo,na těch zesilených řemenech je to horší poznat,ale i tak si myslim že když se na něho mrkne,nic se nepokazí
Nie, pokazit tym nic nepokazi, ale nech najpr kuka na ubehnute KM a potom nech zvazuje nejake pohlady pod dekle...
Napsal: 01 úno 2013, 21:14
od Kamil-TDI
STIB píše:Na řemen je 5 nebo 6 let?
Na řemen by mělo být 5let nebo interval,kterej je udanej v kilometrech!
Ty intervaly jsou jak u kterýho motoru,někde 90000km někde 120000km a teť je velká móda 150000km u řemenu s teflonovým filmem.

Mám ho tam teť taky,ale 150tis. ho tam určitě nenechám.
Napsal: 01 úno 2013, 21:27
od jericho-3
Kéž by to tak bylo, bohužel se stává, že třeba u PD se v autorizáku rozvody nevymění, sada se dá do ponku/poté prodá za hubičku kámošovi nebo na Aukru/, zákazník odjede, protože nikdo nepozná rozdíl a i kdyby se to za 50000km potkalo , nic se neděje, nařknou majitele, že to roztahoival.. Tohle byl reálný případ...Tachometr dnes nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu..Takže v servisu bezpodmínečně trvat na vrácení starých součástek i s krabicí od těch nových...Když to bude chtít každý, ty schované staré v ponku jednou dojdou...

Napsal: 01 úno 2013, 21:40
od Sayllo
jericho-3 píše:Kéž by to tak bylo, bohužel se stává, že třeba u PD se v autorizáku rozvody nevymění, sada se dá do ponku/poté prodá za hubičku kámošovi nebo na Aukru/, zákazník odjede, protože nikdo nepozná rozdíl a i kdyby se to za 50000km potkalo , nic se neděje, nařknou majitele, že to roztahoival.. Tohle byl reálný případ...Tachometr dnes nemá vůbec žádnou vypovídací hodnotu..Takže v servisu bezpodmínečně trvat na vrácení starých součástek i s krabicí od těch nových...Když to bude chtít každý, ty schované staré v ponku jednou dojdou...

Navalia ti sadu s uplne ineho auta, novu krabicu zo skladu a mozes si ist piskat.
Co nevidim v dnesnej dobe, neverim.
Napsal: 02 úno 2013, 08:30
od Kamil-TDI
Proto obcházím servise kurevským obloukem a kde si nevím rady sám,tam to řeším přes lidi,kteří se vyznají a mají potřebnou praxi.
Hromada autodílů se dá koupit na netu za poloviční ceny,než je prodávají servisy,chápu,že si chce každej vydělat,ale říct si za výměnu rozvodů v autorizáku škoda 16000,- u soukromníka 12000,- a ve finále to udělat za 5000,- tak to už je docela nálož. O spojkách,turbech,čerpadlách atd. se nebavím vůbec.
Lituju,každýho kdo musí navštěvovat tyto servise.
Každopádně znám i několik slušnejch borců,co mají autodílnu a neměl jsem v minulosti s nima žádnej problém,když jsem něco potřeboval. Všechno je o lidskosti a profesionalitě!

Napsal: 02 úno 2013, 12:28
od Luboss.cv
když jsme u toho šetření

vyplatí se investovat
Kód: Vybrat vše
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika

Napsal: 02 úno 2013, 13:28
od Kamil-TDI
Luboss.cv píše:když jsme u toho šetření

vyplatí se investovat
Kód: Vybrat vše
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika

Do rozvodů se vyplatí investovat určitě! INA není špatná kladky jsou myslím jedny z nejlepších a řemen bude asi jinej výrobce. Nedávno sem viděl sadu INA na octávku a řemen byl přebal DAYCO,jestli se nepletu.
Co se týče práce pro zkušenýho mechoša,tak je to diskutabilní,nesmí se nic vykurvit jinýho při demontu nebo narazit na jinej problém.
Napsal: 02 úno 2013, 14:29
od PeSko
Vyjádří se nějakej profík jak je to s diagnostikovváním načatého,odcházejícího nebo už těsně před smrtí napínáku řemene u ASZ (r.03/2003) kdy měnit, kdy to +- odchází, mám tedˇnajeto 240tkm - rozvody mě tedy čekaj dle intervalu v 270tk,
Napsal: 02 úno 2013, 14:44
od senioring1
Luboss.cv píše:když jsme u toho šetření

vyplatí se investovat
Kód: Vybrat vše
http://aukro.cz/rozvody-sada-ford-galaxy-1-9-tdi-i2996879796.html
a kolik času to opravdu zabere pro zkušeného mechanika

To čo zručný mechanik zvládne za 2 hodiny ,to mne trvalo 10 hodín . Je však jasné , že takto by som sa neuživil !!
Napsal: 02 úno 2013, 15:09
od UchoTD
zvykne sa používať kombinácia INA kladka a Dayco remeň.