Stránka 2 z 4

Napsal: 10 úno 2013, 14:24
od LTZ400M
Někdo říká kroužkovat,někdo ne.Jsem z toho jelen,jak moc je náročné překroužkování,myslím pracně i finančně.Začínám přemejšlet,že ji asi pošlu dál,za ty starosti to nestojí (wallbash)

Napsal: 10 úno 2013, 15:09
od hubo44
Von motor rozpoliš daš kružky 45€ tekuty tmel medzi blok ako pod veko ventilov a ide dalej. Prekružkuj lebo sa ti to vymsti. Never tomu ktory tvrdi že netreba kružkovať ten potom nepozna HTP. A najlepšie tam dať Kolbensmith (76.5)

Napsal: 10 úno 2013, 15:40
od LTZ400M
Super dík za radu,propočítám to a uvidím.Ještě jednou díky moc.

Napsal: 21 dub 2013, 19:20
od xmandezo
Fulltank píše:pokud vymeni i voditka tak se kat nemusi, maji potom uz vetsi vuli a podpaleni se nestane. Kdyz uz to bude rozebrany vymenil bych napinak retezu ;) je to par korun a obcas taky zazlobi.
Jak to myslíš větší vůli vodítka? oni je z výroby mají moc těsné? rád bych věděl čím to vlastně je protože někdo říká že je to katem co je moc blízko motoru a přehřívá oil a ten pak málo maže a karbonuje tím se přidřou vodítka a pak nesedí ventil a je to. Jak to tedy je? Rád bych to věděl otec má AWY a 60tis a za chvilku mě to možná čeká (noteeth) Díky za rady ;)

Napsal: 21 dub 2013, 21:20
od Fulltank
xmandezo píše:
Fulltank píše:pokud vymeni i voditka tak se kat nemusi, maji potom uz vetsi vuli a podpaleni se nestane. Kdyz uz to bude rozebrany vymenil bych napinak retezu ;) je to par korun a obcas taky zazlobi.
Jak to myslíš větší vůli vodítka? oni je z výroby mají moc těsné? rád bych věděl čím to vlastně je protože někdo říká že je to katem co je moc blízko motoru a přehřívá oil a ten pak málo maže a karbonuje tím se přidřou vodítka a pak nesedí ventil a je to. Jak to tedy je? Rád bych to věděl otec má AWY a 60tis a za chvilku mě to možná čeká (noteeth) Díky za rady ;)
hele takhle mi to bylo receno tak kde necham delat hlavy :) Zatim mi jich delali nekolik a vsechno jezdi dal. Vymena katu probehla jen v jednom pripade. Jako prevenci muzes zkratit vymenu oleje a pouzivat lepsi.

Napsal: 21 dub 2013, 21:23
od xmandezo
jasné prevence už začla dávno tak uvidíme no ;)

Napsal: 20 črc 2013, 14:34
od pitypaldy
hubo44 píše:Von motor rozpoliš daš kružky 45€ tekuty tmel medzi blok ako pod veko ventilov a ide dalej. Prekružkuj lebo sa ti to vymsti. Never tomu ktory tvrdi že netreba kružkovať ten potom nepozna HTP. A najlepšie tam dať Kolbensmith (76.5)
Kluci,nevite nekdo jak patri vymezovaci podlozky (2 pulmesice s drazkou) na prostrednim valci ,ktere jsou na klice ? jde mi o to jestli maji ty drazky jit smerem ke klice nebo ke karteru.....optisk drzek je na krteru ale motor uz byl 1 rozebran a me to nejak nejde do hlavy proc drazkami ke karteru (ja bych to dal spise naopak ) motor 1.2 6V AWY z pola

Napsal: 20 črc 2013, 17:35
od hubo44
Mysliš tie dve dražky na boku axialu?

Napsal: 20 črc 2013, 17:50
od Tiger23
Počúvaj hubo44 je to skúsený HTPčkar. Tiež som mal HTP a po oprave hlavy to začalo brať olej. Rozobrať a prekrúžkovať..... Inak sa k tomu vrátiš

Najazdil som po oprave 4500km a nezozralo ani kvapku. Potom som auto predal

Napsal: 20 črc 2013, 21:35
od slovacek.milos
Tiger23 píše:Počúvaj hubo44 je to skúsený HTPčkar. Tiež som mal HTP a po oprave hlavy to začalo brať olej. Rozobrať a prekrúžkovať..... Inak sa k tomu vrátiš

Najazdil som po oprave 4500km a nezozralo ani kvapku. Potom som auto predal
chválihodné že jsi se řídil instrukcemi na zadní straně HTP honem to prodej ;)

pokud bys auto neprodal a ničeho neuposlech varování poslední a poučení HTP hovno to pomohlo (LOL)

Napsal: 21 črc 2013, 06:20
od Tiger23
vtipné :)

Ale nebolo tomu tak. Ja som to auto mal este rok po oprave a nabehal som 4500km cca. Potreboval som väčšie auto inak by fabka ostala doma. Ten motor sa da opravit za par korun.....

Napsal: 22 črc 2013, 08:22
od pitypaldy
hubo44 píše:Mysliš tie dve dražky na boku axialu?
myslim ty co zabranujhi pohybu klikoveho hridele ve vodorovnem smeru...nemyslim ,zadne ojniční loziska či šály

Napsal: 22 črc 2013, 08:36
od hubo44
Tymi dražkami idu na kluku.

Napsal: 23 črc 2013, 21:40
od slovacek.milos
Tiger23 píše:vtipné :)

Ale nebolo tomu tak. Ja som to auto mal este rok po oprave a nabehal som 4500km cca. Potreboval som väčšie auto inak by fabka ostala doma. Ten motor sa da opravit za par korun.....
ono to vtipné moc není prostě jak se to pojebe leze tomu přidat životnost ale nejlíp honem to postavi na vrakec, dnes ještě ne

ale časem to tak bude ptože za pát korun si koupíš tak zmrzlinu (hm)

Napsal: 22 zář 2013, 16:37
od Riso
Dobry den. Po oprave hlavy na 1,2/6V 40kw BMD mi zozrala fabka 1l na 100km. Mam motor rozobraty, ale neviem aky tekuty tmel medzi blok a ci tieto kruzky budu dobre:
http://www.autodilyhh.sk/sada-piestoveh ... -977000002

Su to Goetze kruzky a vy pisete ze najlepsie su Kolbensmith (76.5), Tie Goetze mam kupene, preto sa pytam.

Dakujem za odpoved