Stránka 2 z 4

Napsal: 27 bře 2013, 13:36
od Slavkov
No pokud poteče nafta na nenažhavenou svíčku, tak nic, pak z toho bude zadýmovací zařízení (jako má tank) a pak to možná blafne :D
Nicméně předpokládám, že Miloš určitě poradí, jak to přesně řeší ta Avie...

Napsal: 27 bře 2013, 14:32
od syncon
kde si ji objednal nemuzu tu verzi s naftou nikde najit

Napsal: 27 bře 2013, 15:38
od Stewa
Slavkov píše:No pokud poteče nafta na nenažhavenou svíčku, tak nic, pak z toho bude zadýmovací zařízení (jako má tank) a pak to možná blafne :D
Nicméně předpokládám, že Miloš určitě poradí, jak to přesně řeší ta Avie...
No hlavně jsou na naftu, bůhví jak budou fungovat na palivo, který ti ničí žhavky. Že by si udělal malou oddělenou nádržku právě pro tuhle žhavku?
Já to vidím tak, že stejnou práci odvede tryska kapesního zapalovače, nebo se mýlím (hm)

Napsal: 27 bře 2013, 18:10
od Ferenzzo
těším se na informace jak to funguje, apod.! :D

Napsal: 27 bře 2013, 22:48
od MirekX
tohle měly starší motory, funguje to, ale musí se přesně trefit ten okamžik, kdy to blafne. Modernější je ta spirála

Napsal: 27 bře 2013, 23:41
od k.amerika

Napsal: 28 bře 2013, 08:02
od Tomas-Oaza
jo to si pamatuju v avii. mel sem tam zvlast nadobku na naftu a jak se zhavilo tak dycky jak to blaflo se zacalo startovat :)

Napsal: 28 bře 2013, 09:04
od k.amerika
:-) Snad to do peugeota nějak nacpu :-)

termostart

Napsal: 28 bře 2013, 10:20
od TesákPce
Hmm, zajimave. Take jsem zvedav. Priklanel bych se k samostatne nadrzce, stejne jako chci delat pro bufika. Vzdyt staci opravdu mala.

tady: http://www.skarab.cz/cs/hledani?q=termo ... r=FULLTEXT ji maji o 25KC levneji .

Nacpat to tam pujde urcite, zalezi, jak to bude fungovat. Chce to opravdu natrenovat na suchu.

Napsal: 28 bře 2013, 17:46
od Ferenzzo
Jak poznat že to blaflo?

Napsal: 28 bře 2013, 18:13
od k.amerika
Na jiném foru kde to řešili u avie to prý nepozná nikdo.. Až pohledem do okrytého sání.. Takže to chce vyzkoušet venku na ponku jak to funguje a pak to teprve instalovat do auta..

sani

Napsal: 28 bře 2013, 18:42
od TesákPce
To uz se snad vychyta. Problem by byt nemel. Psali i dobre zkusenosti s malym, skoro zadnym spadem. Co je zajimave, ze druhy typ svicky, co je k dispozici na traktory a je tu na obrazklu, vyjde pres 4 tis Kc.
Zkusim se stavit u mistnich jzdaku, maji tan i prodej ND na Avie,Lizi a trakare a neco vic o tom zjistit.
V aute to urcite pomuze. Parkuji treba cely den v praci na louce a nemam moznost ani elektriky na tu horkovzdusku nebo tepl. vetrak, kdyz je nejhur.

Napsal: 28 bře 2013, 21:33
od radluk
NA tu hadicku z prepadu kasli, budou problemy s padanim nafty a tak. Sezen cerpadlo na naftu z bufa a mas to, mala nadrzka na naftu, nebo petflaska a frcis. :)

Napsal: 29 bře 2013, 09:15
od k.amerika
Když jsem o tom přemýšlel je to jasný, z toho přepadu to bude složité a v nádobce se bude dělat podtlak a ven to tim pádem poteče až při startování.. Udělám nádobku, zkusim bez čerpadélka at je to co nejjednodušší, a když to nebude fungovat, přidám čerpadélko.. Spád budu mít opravdu malý, uvidíme jak to pofrčí.. Nebo mě napadlo dát nábobku na vracečku aby se nemuselo do nádobky dolévat.. Ikdyž jsem pod kapotou pořád :-) Dnes jsem si konečně chtěl částečně šlusnout vracečku, aby šel přepad jak do přívodní hadičky, tak i do nádrže, ale nejde to za boha odvzdušnit, asi mi vracečka vede na vršek nádrže a pořád saje vzduch, dám tam zpětnou klapku a snad bude vystaráno..

nadoba

Napsal: 29 bře 2013, 11:07
od TesákPce
Kolik myslis, ze ta zhavkla za par sekund spali nafty, ze by nestacila na nadobka na brzdovku nebo jina s obsahem ca 2 deci? Zajimave bylo foto, kde mel zhavku z boku sani a nulovy spad.