Stránka 2 z 2

Napsal: 28 bře 2013, 09:44
od Vici
vadí mi hlavně hluk z venku a tím pádem od kol atd
část asi zpraví nové těsnění kolem dveří, stávající ma 205tkm.. tak asi už není jak zamlada...
a tapecy musím stejně sundat - přijdou do nich kožené středy s ozdobnou lištou z laurina, tak asi teda něčím zrovna nahradím ty igelity... ale pořád nevím čím :-D

hluk od motoru není taková hrůza.. navíc je částečně způsobený plnýma silentblokama v ramenech

interiér sem tam někde vrzne - ale to chce jen rozdělat a správně znovu složit

Napsal: 08 čer 2013, 05:59
od Palo128
Bude odhlucnenie ucinne aj ked sa nada priamo na plech ale na original izolaciu pod kobercekom. Ide o odhlucnenie motora na O1 66kw z vnutornej strany. Nemam totiz tolko skuseniosti ani moznost davat dolu celu palubovku, len by som to podlepil.
Material: STP silver / Akusticka pena ANS.

Napsal: 10 čer 2013, 11:36
od Palo128
Palo128 píše:Bude odhlucnenie ucinne aj ked sa nada priamo na plech ale na original izolaciu pod kobercekom. Ide o odhlucnenie motora na O1 66kw z vnutornej strany. Nemam totiz tolko skuseniosti ani moznost davat dolu celu palubovku, len by som to podlepil.
Material: STP silver / Akusticka pena ANS.
Poradi niekto, dakujem.

Napsal: 10 čer 2013, 12:38
od Matias
Co se týče materiálu na odhlučnění, tak jsem svého času dělal auto hi-fi a nejvíc spokojenej jsem byl s výsledkem u Dynamatu. Sice je krapet dražší než konkurence, ale vlastnostmi a váhou je nesrovnatelný.

Napsal: 10 čer 2013, 20:08
od jaro1
Kornout píše:Ty spodní koberce jsou stejný, resp stejnej materiál, tam rozdíl není. Každopádně z GIV do octy pasovat nebudou, to je blbost.
Rozdíl je jinde, právě v těch plechách ve dveřích, atd.
pasovat bude a v niektorych kobercov je rozdiel v materialy