Stránka 2 z 2
Napsal: 09 dub 2013, 09:07
od Čert
Tak to nás čekají pěkné časy, asi každý pořídíme nějakou "hundrdku" nebo fávo a bude po starostech...

Napsal: 09 dub 2013, 10:07
od anydraj
JJ, uz to neni co to bylo.Stary kary prezijou ty nove.Vsude se setri a pak to tak vypada.Uz jim nejde o zivotnost, ale at se to kurvi co nejvic, na tom vyvari.Pozoruji, cim mladsi auto, tim vic poruch.
Napsal: 10 dub 2013, 18:53
od rombi
Myslim,ze tieto moderne auta su ako smartfony vyuzijete tak asi 10 percent funkcie.Ale clovek to je jednoducho chce mat.A ked sa nieco pokazi tak to musime brat tak ze ta funkcia tam nebolo ,pretoze tie opravy su neuveritelne drahe teda pre obyc.smrtelnika.Takze asi tie stare auta nam budu asi najlepsie ,ale oni zas vymyslia nejaku sikanujucu legislativu len aby sme kupily zas nove...ale za co?

Napsal: 10 dub 2013, 20:07
od sathol
JOJO CIM NOVE TIM HORSI...ZLATE GOLFY A JETTY

Napsal: 11 dub 2013, 22:17
od fekete2
Vše je dnes jen spotřebí,je to krásné slovo a proto ho musíme tak brát.Jinak by asi nebyla práce.

Napsal: 13 dub 2013, 22:02
od josef10
Jen si vemte jak se serou např. OII oproti OI... Vsak i cena ojetiny mluvi ve prospech OI, ktera si porad drzi cenu.... Ja tvrdim ze dobrou octavii uz jsme meli, ted nas cekaji same "wifikundace" od VW.... Karoserie OIII se opravdu povedla... Za to Rapid no comment...
Napsal: 11 říj 2013, 14:32
od Hardcoreman
ochrana komponentov je uz v audi tusim od 2003 v a8 4e

a co pokial nemas diel ktory je kradeny tak ho normalne online odblokuju. mozes si dodelat co chces aj doma, vyskusas, ono to funguje s nejakymi omezenimi a pak do skoda na unlock... a niektore diely sa daju hacknut a idu bez ochrany...
a optika most sa nesere, a ma diagnostiku takze sa chyba hlada dobre. obvykle odide komponent nejaky nie vedenie
Napsal: 11 říj 2013, 18:51
od dhfool
Elektronika ve stylu Audi, nebo starších BMW, ale ty motory ty woe
Dostala mě ta vakuovka spojená s olejovým čerpadlem poháněná ozubeným řemenem ... v oleji. Proměnné výkony čerpadel (olejové i vodní) kvůli o chlup nižžším emisím... Tak složité fičury. No, zřeba jim křivdím a bude to fungovat

Napsal: 11 bře 2014, 19:14
od cato-cz
jinak pánové octaviaIII super auto. teď jsem dělal na nové oktávce blbej olej zákazníkovi. motor1.6 diesel. Hledám olejový filtr nahoře jak bylo dobrým zvykem ale nic. tak pod auto a ejhle to jsem si musel vyfotit. vložka zespodu přes ní vede kabelový svazek takže uvolnit kabelový svazek dát stranou vymontovat filtr a zase namontovat zpátky. To konstruoval naprostý úch.l! Opravdu novou oktávku bych si nepořídil ani omylem.
Napsal: 23 bře 2014, 15:21
od dhfool
Souhlas. K OII po fejs si to nemůže čuchnout. Dveře nesedí snad na všech co jsem viděl. 1.6CR chčije po 20.000km olej ze slavného intrcooleru/sání a od rozvodu, v zimě startuje na 3 a za jízdy se otevírá kufr... No nekup to...
Nepočítám zadní nápravu, která mlátí po zatížení dvouma chlapama tak, že máte pocit, že se vytrhne z podlahy...