Stránka 2 z 2

Napsal: 14 kvě 2013, 13:05
od batoo
Musim sehnat kabel, turbo bylo pred cca 5000km venku a regulaci melo ok, ale zkusim sehnat ten kabel.

Napsal: 14 kvě 2013, 13:24
od live69
Udělej si dvě zaslepky do jedne děj ventil a nafokni to až k egru

Napsal: 14 kvě 2013, 13:26
od batoo
Jinak jsem jeste zapomnel zminit egr je off a zaslepen a auto je chiple, ale tomu vubec vzhledem k tomuto problemu nepriklanim vahu.

EDIT: Nafouknout myslis od cooleru a nebo rovnou od turba?

Napsal: 14 kvě 2013, 14:45
od big.boby

Napsal: 14 kvě 2013, 19:31
od batoo
Tak uz to fouka vic nez predtim, asi se dirka rozsirila na douru. Na D1 me to v hodne prudkym kopci hodilo do nouze, asi uz se prefukovalo turbo.

Tak ted jen vyhledat servis a bude.

Napsal: 14 kvě 2013, 20:46
od kutil001
Zdravím všechny, potřeboval bych radu, měl jsem propálený vlnovec, následkem toho bylo pískající turbo, až jsem si myslel že je před smrtí, nechal jsem ho tedy převařit, turbo si teď jen tak lehce sviští, ale objevily se nepříjemný vibrace v rozmezí 1900 až 2100otj, ale nechápu proč, s propáleným vlnovcem bylo auto naprosto klidný, je možný navařit vlnovec nějak špatně že by způsoboval vibrace? I akcelerace mi příjde taková tuhá, předtím bylo auto jakoby pružný, těžko se to popisuje. Nesetkal se stím někdo?

Napsal: 14 kvě 2013, 21:28
od telkom
Ten vlnovec máš špatně navařenej. Výfuk někam táhne a od toho ty vibrace.

Napsal: 14 kvě 2013, 21:45
od kutil001
je trochu jakoby prohnutej ten vlnovec, což by teda mohlo mít za následek vibrace? koukal jsem na jiným TDI (stejnej motor jako ten můj) a je úplně rovnej ten vlnovec

Napsal: 14 kvě 2013, 22:36
od live69
batoo píše:Tak uz to fouka vic nez predtim, asi se dirka rozsirila na douru. Na D1 me to v hodne prudkym kopci hodilo do nouze, asi uz se prefukovalo turbo.

Tak ted jen vyhledat servis a bude.
spíš plnící tlak nedosažen

tak spíš od turba až před egr, mám na to dvě cca 5cm dlouhy trubky, zavařená dna, v jednom dirka a natažený ventyl z kola a nafoukneš si to a víš hned co a jak

Napsal: 23 kvě 2013, 15:00
od Tomas.cz
Tak nakonec byla prasklá, což se stává, S-ková hadice mezi turbem a vstupem do spojovací roury k IC.

Napsal: 23 kvě 2013, 19:29
od batoo
Za to jeste jednou diky, hned jsem dal 300km a vse ok:).