Stránka 2 z 3

Napsal: 22 kvě 2013, 20:45
od slovacek.milos
[quote="favo"]Na autě na kterém jsem tyto kombinace zkoušel byla vysoká rychlost cokoliv na 150 km/h


prosímtě na kterých cestách v čr je povolená rychlost nad 15O :?

to by mě zajímalo (noteeth) (LOL)

Napsal: 22 kvě 2013, 21:18
od Kornout
Tak manželka kdyby jela se studenýma Racing destičkama, tak by stejně nic nepoznala. Oni prostě normálně brzděj i studený.
K těm destičkám, dej tam destičky ferodo DSPF a budeš spokojenej ty i manželka, teda v rámci mezí, protože pokud se bavíme o jízdě, kdy tomu fakt šlapeš, tak z normálních aut nebrzdí asi žádný.

Napsal: 23 kvě 2013, 06:51
od slovacek.milos
Kornout píše:k z normálních aut nebrzdí asi žádný.
mě by fakt zajímalo které ty destičky nebrzdí, namontoval jsem snad všechny značky bylo by to na stránku, no prostě co měli v motortexu, elitu, kel, škoda díly, a široké okolí


se všema deskama když jsem na to dupl tak jsem uvedl v činnost abs

možná před patnácti lety značku desek nevím na jednom formanovi fakt desky nebrzdili ale to bylo o tom že se z desek odpařovalo lepidlo byly hodně drahé made i in germany,
a před měsícem jsem viděl staré jeté desky nazadu na koktávce majitel si stěžoval že m nejde ruční, ty desky do bylo jak uhlíky do generátoru,
:o nebo jak uhlíkový klingerit značku přečíst nešlo ;)

Napsal: 23 kvě 2013, 07:15
od Tomas6
Dej osvedceno kombinaci brembo textar.Ja je namontoval na OII RS se kterym jezdi pan hodne svizne a pochvaluje si ze to s origo brzdama tak pekne nebrzdilo.Jinak uz jine ani nedavam.

Napsal: 23 kvě 2013, 08:01
od Kornout
slovacek.milos píše:
Kornout píše:k z normálních aut nebrzdí asi žádný.
mě by fakt zajímalo které ty destičky nebrzdí, namontoval jsem snad všechny značky bylo by to na stránku, no prostě co měli v motortexu, elitu, kel, škoda díly, a široké okolí


se všema deskama když jsem na to dupl tak jsem uvedl v činnost abs

možná před patnácti lety značku desek nevím na jednom formanovi fakt desky nebrzdili ale to bylo o tom že se z desek odpařovalo lepidlo byly hodně drahé made i in germany,
a před měsícem jsem viděl staré jeté desky nazadu na koktávce majitel si stěžoval že m nejde ruční, ty desky do bylo jak uhlíky do generátoru,
:o nebo jak uhlíkový klingerit značku přečíst nešlo ;)
Nepíšu že destičky nebrzděj, sis to blbě přečetl. Psal jsem že normální auto nebrzdí asi žádný.

Napsal: 23 kvě 2013, 09:21
od Speeder
Arazim fri.tech jezdil, ale nevim, jestli je na svoje auta dávaj pořád. Jelikož Václav už nejezdí, tak je to spíš o tom, kde je co levnější a brzdí to stejně. Asi bych se jich ale nebál. Je fakt, že třeba DS3000 studený brzdí špatně, ale to tam asi dávat nebudeš :)

Napsal: 23 kvě 2013, 12:41
od slovacek.milos
[quote="Kornout"]

já ti měl třeba jednoho troubu co mi reklamoval brzdy že je to na zabití vůbec to nebrzdí,

musel jsem zajet na stk vyjeli mi protokol a pak jsem se projel s borcem šlípl na brzdu tak dva centimetry a víc nešlapal, prej jejich oktávka tak brzdí, borec měl 5 let papíry a já ho učil brzdit :roll:

Napsal: 23 kvě 2013, 15:23
od JHBullit
mam ate power disk s "keramickymi" deskami ate a zacly vadnout na masarykove okruhu az po 5 kolem ale i tak to vadnudi nebylo moc velke a i studene mi brzdi dobre :)

Napsal: 23 kvě 2013, 17:26
od favo
slovacek.milos píše:
favo píše:Na autě na kterém jsem tyto kombinace zkoušel byla vysoká rychlost cokoliv na 150 km/h


prosímtě na kterých cestách v čr je povolená rychlost nad 15O :?

to by mě zajímalo (noteeth) (LOL)
A kdo tu řeší kolik je kde povoleno, ale jestli se Ti bude lépe spát, tak jsem vždy jezdil testovat do německa a dál bych to nerozebíral :)
Prostě jsem chtěl poradit s ohledem na svoje zkušenosti s brzdami.

Napsal: 23 kvě 2013, 17:49
od venouš
taky něco přispěju
Kluci tady od nás mají na cvičce na rally OI právě ty bremba s Textarama a nic jiného dlouho nedavají.to auto využívají k dennímu ježdění.fakt to vydrží hodně.

Napsal: 23 kvě 2013, 21:25
od Kornout
JHBullit píše:mam ate power disk s "keramickymi" deskami ate a zacly vadnout na masarykove okruhu az po 5 kolem ale i tak to vadnudi nebylo moc velke a i studene mi brzdi dobre :)
Tak ti to asi nejede, ty 280ky lehnou po prvním kole, nebo na to šlapeš jak ten pán, co ho tady slováček popisoval. Hlavně ty 280ky jsou uplně nahouby už kvůli dávkování, na začátku ostrý a pak nic.
Jen pro info, u závodních aut se tlačí na brzdový pedál i 1000N !

Napsal: 24 kvě 2013, 08:52
od chipmann
Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy

Napsal: 24 kvě 2013, 09:02
od Kornout
chipmann píše:Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
312mm, ty už docela jdou, ty jsem měl taky spolu s DSPF ale stejně je uvaříš jako prd. Kolikrát jsem měl staženou prdel, brzdil očima a pravá noha se bořila v blátě.
Jediný sériovky co fungovaly a měl možnost zkusit byly z R32 245mm, jinak nefungovalo nic. Já to tenkrát taky řešil a už jsem by v situlaci, že jsem chtěl od Bódi pořídit ty brzdiče z Cayane, protože celý auto fungovalo užasně, ale ty brzdy mě fakt kolikrát hodně limitovaly, rozhodně to byl nejslabší článek (nepočítám sebe :-D ). Nakonec jsem to auto prodal.
Každopádně pro někoho kdo tam má sériovky 280mm tak přechod na 288mm je hodně znát a doporučuju, rozhodně lepší investice, jak tam kupovat kdovíjaký kotouče a desky. 280mm je tragédie a můžeš tam mít asi cokoli.

Napsal: 24 kvě 2013, 10:08
od Speeder
To už se ale bavíme o limitní jízdě někde na okruhu. Kámoš má Leona Cupru a je spokojenej (nevim co tam je za brzdy).

Napsal: 24 kvě 2013, 16:48
od favo
chipmann píše:Já mám ate power disc cena ate ceramic na svoji OII rs kde mam nejakych 230hp a ze by nebrzdíly ? Co toe za blbost rozhodne lepší než nějaké pseudo kotouče brembo ktere se sem dovazi s polska a s originalama nemaji vubec nic spolecneho tvl. Uz se komecne proberte chlapy
Jen opravdový odborník může napsat pseudo kotouče Brembo. To by se dalo napsat spíše o ATE než o Brembo. Ještě jsem totiž neviděl žádný sportovní auto osazené z výroby komponenty Ate.
Předpokládám že těch "230" hp využíváš na plno aby jsi poznal jak brzdy funguji či nefungují. To že máš pod kapotou takové stádo ještě neznamená, že nejezdíš jako důchodce. Já mám pod kapotou 165 naftových koní a 393 Nm a obyčejný kotouče feroda jsou na tom lépe než zmíněná kombinace Ate Power disc a desky Ate ceramic které jsem měl na zadku kde se po nich nechce žádnej extra výkon a přesto selhaly. Navíc nejsem sám kdo má stejnou zkušenost s Ate, jedny pohořely i na O1 RS a to žádný žihadlo není.
Ovšem najdou se i tací co s touto kombinací žádné problémy nemá a brzdí jím to skvěle, takže otázka zní v kolika zemích si Ate nechává brzdy vyrábět a jen na ně lepí svoje logo. Chlápek od kterého jsem brzdy měl prodal tři sady a z toho dvě byly na reklamaci a jen jedna funguje skvěle.