Stránka 2 z 8

Re: motor 1,6tdi CR

Napsal: 28 zář 2013, 11:36
od ondrix
Jinak k té 1,6TDI CR, pokud jezdíš často naložený nebo s vlekem, tak to není žádný zázrak a volil bych raději 2.0TDI CR. Na lehko je to OK...[/quote] Zde platí ono známé, "obsah ničím nenahradíš"...[/quote]

Ale 2.0TDI je uz aj ina cenova kategoria..osobne je pre mna 1,6 postacujuca.

Napsal: 28 zář 2013, 13:40
od Biimbo
Ladas píše:
Biimbo píše:nový vstřik stojí asi 3500kč, což není tak zlý..
¨

ukaž mi první autorizák co je za 3500 prodává hned pro 4 běžím...
neříkej že ty chodíš nakupovat do autorizáku :-)

http://www.cc-autodily.cz/ventil-vstrik ... ?_fid=ed69

odečti si 10% slevu na IČO a dph a seš ani ne na 3300 kč..


Ta 1.6 je na houby, že má dlouhý kvalty a hlavně 5ku a proto pocitově nejede. 6ti kvalt jede líp..

Napsal: 28 zář 2013, 18:22
od Ladas
ok ale tohle je chvilková záležitost než dojdou osobně pamatuju doby kdy turba a spojky byly po 3000 a haldy že se po nich šlapalo vypadalo to že nikdy nedojdou a došli a ceny jsou víme kde...

Napsal: 28 zář 2013, 19:25
od jokir
Tiež by som radšej volil 2-liter pri naloženom aute. Strašne mi vadí tá dlhá odozva pri stlačení plynového pedálu . Chip ničo pomohol ale stále to nie je ono.

Napsal: 28 zář 2013, 23:31
od martl
Měnil jsem u pár 1.6 AGR ventily, je to docela monstrum pod turbem a DPF ,tekže práce nic moc.

Napsal: 29 zář 2013, 01:50
od Rsx18
Mame vo firme octavie s timto motorom,skoro na vsetkych odislo egr okolo 160 az 180 tisic km...Teraz sa nam na dvoch stalo co maju okolo 280 tisic ze zacala svietit kontrolka tlaku oleja...Na jednej sme skusili vymenit aj olejove cerpadlo ale ani to nepomohlo...Skratka to nema tlak oleja...

Napsal: 29 zář 2013, 08:09
od Ladas
kdyžtak jedno CAY top mám ;)

Napsal: 29 zář 2013, 18:48
od ondrix
Odkial je najlepsie menit EGR? Zospodu ci zvrchu?

Napsal: 29 zář 2013, 19:20
od Ladas
spodem a lepší je sundat střední díl nápravnice

Napsal: 18 říj 2013, 14:18
od GolfV77
Ladas píše:spodem a lepší je sundat střední díl nápravnice
Co na tom EGR odchází?Mě diagnostika nic nepíše ale auto mi příjde líné a spotřebu mám pořád 7litrů i když jezdím jak důchodce,a ráno mi auto vždycky cuká a někdy po nastartování třeba i chcípne

Napsal: 18 říj 2013, 15:44
od Ladas
ozubené převody

EGR

Napsal: 29 pro 2013, 22:49
od PepaZima
Rsx18 píše:Mame vo firme octavie s timto motorom,skoro na vsetkych odislo egr okolo 160 az 180 tisic km...Teraz sa nam na dvoch stalo co maju okolo 280 tisic ze zacala svietit kontrolka tlaku oleja...Na jednej sme skusili vymenit aj olejove cerpadlo ale ani to nepomohlo...Skratka to nema tlak oleja...
Ano, mohu potvrdit. EGR mě odešel při 105 tis km. Nechal jsem ho elektronicky deaktivovat, zaslepit a je po problému. Jen tento proces je dražší kvůli demontáži a odblokování ŘJ Siemens.

Napsal: 29 pro 2013, 23:09
od PepaZima
jokir píše:Tiež by som radšej volil 2-liter pri naloženom aute. Strašne mi vadí tá dlhá odozva pri stlačení plynového pedálu . Chip ničo pomohol ale stále to nie je ono.
Pocitově mne nepříde zas tak líná odezva. Osobně mám 1.6TDI combi manuál a na 1 a 2 ku je odezva rychlá. 3, 4 a 5 je pomalejší. Navíc plynulá a lineární když to srovnám s Renault Megane Grandtour 1.5 Dci 78Kw 6ti kvalt, kde mne velice zklamal průběh výkonu motoru. Ačkoliv je to 6ti kvalt, tak do 2000 tis otáček nic a pak nákop do 5 tis otáček. Takový motor s výraznou turbodírou by si tedy v Renaultu mohli odpustit.

Škoda má též své mouchy, hlavně ty zmíněné dlouhé převody, kdy ve městě balancuji mezi 2 a 3 stupněm.

Co se týče naloženého auta, tak sice 1.6 TDI není dvoulitr, ale statečně se s tímto vypořádá a celkem bez větších obtíží. Cestuji pravidelně do Itálie a při cestě zpět s 4 cestujícími v autě včetně řidiče a kufr napráskaný kartony vín, bagáže a jíných věcí s minimálně přes 100kg nákladu se 1.6 TDI vypořádal brilantně a se spotřebou, které jsem nemohl uvěřit.

Celkově doporučuji též přídavné zátěžové pružiny MAD na zadek, které odvádějí vynikající práci

Napsal: 30 pro 2013, 10:15
od váha
Ladas píše:ok ale tohle je chvilková záležitost než dojdou osobně pamatuju doby kdy turba a spojky byly po 3000 a haldy že se po nich šlapalo vypadalo to že nikdy nedojdou a došli a ceny jsou víme kde...
přesně tak :)

Napsal: 30 pro 2013, 11:44
od tiff
PepaZima píše:Cestuji pravidelně do Itálie a při cestě zpět s 4 cestujícími v autě včetně řidiče a kufr napráskaný kartony vín, bagáže a jíných věcí s minimálně přes 100kg nákladu se 1.6 TDI vypořádal brilantně a se spotřebou, které jsem nemohl uvěřit.
Kolik?
Ja s OII 1.6 TDI davam dalnici pri klidne jizde 140km/h tacho na tempomat za 5,5l.
Nejvic me ale stve, ze mnohem vetsi a tezsi SuperbII 2.0TDI 140k zvlada to same za 5,6l :-D