Stránka 2 z 2

Napsal: 11 říj 2013, 10:23
od Hoblik
Proc je AGU nejmene vhodny motor na upravy ?:-)

Napsal: 11 říj 2013, 13:12
od Vici
ty woe! Hoblik žije ! :)

Napsal: 11 říj 2013, 16:32
od Hoblik
:-) jsem vam chybel co:-)

Me se zda ze je prave naprosto idealni, jednoduchy, zbytecnosti kvuli emisim chybi, vnitrnosti predimenzovane. Ja jsem spokojen na vykon co jsem byl zvykly jsem se dostal za tretinove naklady a ten prubeh :-) jen to hold chlasta jak prokopnute:))

Napsal: 11 říj 2013, 17:37
od subz3ro_tdi
Tak mu dejte loknout LPG-limonady, pane Hoblik 8)

Napsal: 11 říj 2013, 18:27
od Hoblik
no to teda nikdy :) dostava pekne 100 oktanovy benzinek je to fajnovka :) ale spotřeba je asi to poslední co u toho auta resim :) ono benzin a lehke auto jen s prednim nahonem :) celkem jiny level zabavy .)

Re: Rozdiel motorov 1.8T (octavia)

Napsal: 10 pro 2013, 08:52
od Fuxxo
TDI tech píše: Co sa tyka vsetkych 1.8T je pravidelne cistenie sacieho kosa olejoveho cerpadla.

Ale ta skutocna sranda zacina az u motorov APX / APY, alebo najlepsie BAM (165kW). Tie motory sa objavovali v Audinkach napr. S3, TT
toto ma zaujima, lebo sa to tyka aj mna. preco sa zacina sranda?

Napsal: 16 črc 2018, 21:03
od Ferenzzo
Dal jsem na blok BFB (podélný, A4) hlavu z AGU, protože byla zrovna po ruce. Mám otázky:

1) nefunguje mi variabilní časování vaček, byť jsem ten modul přeskládal z BFB (ovládán elektronicky) Při prvním pohledu se zdálo lůžko a přívodní kanálky hydrauliky v hlavě stejné... Má s tím někdo zkušenosti?

2) nejede to - má to 92 kW na originál, s chipem 103 kW ... měřeno na brzdě. Váha ukazuje více méně dobré hodnoty, ale skutečný plnící tlak je cca 1/2 od požadovaného... turbo je hned po prvním měření rozpálené...svítí

3) turbo vypadá OK, žádná velká vůle, lopatky v pohodě. V diagnostice žádné běžné chyby pro motory 1,8T spojené s podtlaky atp. Jen sem tam sekundární vzduch...

Ještě mě napadá, co na to palivové čerpadlo, to ještě změřim v zátěži na brzdě... jestli to není chudý. Ale auto necuká, nevynechává, startuje a jede úplně normálně...je prostě jenom "líný"

Napadá někoho něco? Třeba nějaké souvislosti?

Díky

Napsal: 16 črc 2018, 21:19
od octaviask
namontovat AFR logger

Napsal: 18 črc 2018, 20:31
od Ferenzzo
Tak dneska změřen tlak paliva - drží po celou dobu konstantně 4 bar...

Vyměněn i BOV, kdyby náhodou původní propouštěl. -Beze změny-

Zapojená/vypojená váha stejný výsledky

Ještě otestuju IC, jestli není něčím zacpaný... ale to kdyby nemohlo protlačit, tak bude podle mně dělat "surge" efekt.

Ten AFR logger je pěkná věc, ale nemám k tomu nikde přístup :)

Napsal: 19 črc 2018, 18:19
od Vici
V čem je prosím BAM lepší než APX?

Napsal: 23 črc 2018, 18:05
od ADKO13
Pisu tu somariny !

AGU je sice najstarsi ale ma rovnake ojnice ako BAM/AMK/APY treba pozriet na etke...

AGU JE BIG PORT ! cize siroky kanal..

Starsie typy motorov ako AGU nemaju elektricky hydronapinak...

Vsetky maju blok uz rovnaky iba AEB ma starsi s cerpadlom cez remen..

Kluka je podla etky moze byt rovnaka AGU s APY cize (154kw)... pozor piesty su ine aj kompresny pomer !

Napsal: 18 pro 2018, 12:19
od misokgb
Trochu to ozivim. BFB 120kW v A4, z coho pasuje motor? Dik

Napsal: 18 pro 2018, 19:15
od jericho-3
AEB je z Audi A4, ne?

Napsal: 19 pro 2018, 11:33
od turbo kamna power
AEB má jiný blok (starší typ, podobný Golfu 2 16V)