Stránka 2 z 2
Napsal: 23 dub 2013, 08:09
od Vici
tak jistě bylo video na youtube a čínské ložiska za 2 dolary se najdou na ebay = turbo si zrepasuje každý doma na kuchyňské lince... čili proč to nezkusit že

Napsal: 23 dub 2013, 08:12
od yardarytarda
Ladas píše:no tak tomu se říká odvaha udělat takový "repas"
1. nerozumíš tomu a neznáš ani základní pravidla
2. mystifikuješ lidi nabádáš je k destrukci turba ne-li motoru....
-to jsem tě tak nasral že jsem napsal jak řeším turba já?Každý ať si to dělá jak chce,nikoho do ničeho nenutím..Když ti někdo řekne skoč do studny taky tam nebudeš skákat..Co myslíš těma základníma pravidlama?
Prostě jen dělám na svoji vlastní zodpovědnost..Chci vyzkoušet co to udělá..Zkoušel to tu někdo vubec?Mám vyzkoušeno že po roku a 20.tis.km se nic zatím nestalo,vůle se nezvětšují,olej nebere,nijak se neprojevuje tak proč tomu nevěřit že to bude fungovat..Až se mě to rozsype tak dam vědět.Neboj!!
Napsal: 23 dub 2013, 08:17
od Ladas
Nenasral protože až se toho někdo chytne ve snaze ušetřit a pustí se do toho sám je velká naděje že to stejně bude muset řešit člověk co o tom něco alespoň základního ví

to že někdo napíše na net blbost je totiž nebezpečně nakažlivý zkoušet to i sám na sobě...
Napsal: 23 dub 2013, 08:53
od yardarytarda
jako je jasné že vyvážení středu je důležité..Neřekl jsem že je to zbytečné.Neříkám že jsem profik na turba ale snažím si věci opravovat svépomocí.Ale nikdo mě nenamluví že když se turbo neprojevuje zvukově tak že je potřeba nutně dynamicky vyvážit..Opravnou sadu jsem koupil přímo u special turbo prušánky.Mám to tam 20.km.Ptal jsem se na to zda je to nutnost vyvažovat a borec mě řekl že pokud to nebude houkat tak neni potřeba..Ale je to loterie..Nemusím tady vysvětlovat že se to nevyvažuje na jednou..Tak asi tak..Prostě ať si každý dělá jak chce.Nikoho tady nenabádám co má dělat..Prostě pro mě je velký rozdíl koupit sadu za 2500kč s daní a nebo si nechat udělat repas za 7000. a to ještě poslat stare turbo k tomu.Taky se dá koupit celý uzel za 4000kč při větším odběru třeba z turba.cz (china-a když jsme u toho co neni china dneska)variant je několik..A pokud se některé to turbo rozletí tak to neni nikdy jistota že to bylo právě tím a tím..
Napsal: 23 dub 2013, 09:01
od Ladas
tak prušánky to je kapitola sama pro sebe kdykoliv byl od nich repas tak problem třeba už od začátku a světe div se po jejich prohlášení to bylo montáží zajímavé je dokonce 2X na stejném voze i po dodržení všech procedur a předpisů co se má měnit zajímavé je že ty problémy nejsou od jiného dodavatele ať už jeté nové nebo repase...
Napsal: 23 dub 2013, 09:33
od yardarytarda
no říká se že je se special turbem problem..Ale na druhou stranu mají jako jediní v ČR certifikaci od garrettu na opravy VNT turb..Taky si myslím že je to jeden podvod všechno.Někde na zahraničních forech jsem kdysi četl že garret nedoporučuje dělat opravy VNT regulace..Jedině výměna.No,znalí to vypodloží a je klid..Nějaké origo díly atd..Vždyť ta repas sada byla bez jakéhokoliv loga garrett(jen nalepený štítek na obalu)...A logicky,nedivím se repas firmám co řeší reklamace hned po montáži že se turbo rozzkočí že to neuznají.Taky bych to neuznal..Protože,kdo viděl turbo komplet rozmontěné tak ví že když se dodrží čistota a postup při montáži tak se to nemuže stat.Stačí malý bordel v přívodu oleje a je to.Prostě na závěr bych napsal jeden citát!"Je lepší si to posrat podle sebe než aby nám to posrali ti druzí!"
Napsal: 23 dub 2013, 10:56
od Ladas
neřeš to sám to měníš jak uznáš za vhodné...
a to co jsem popisoval s reklamacema bylo 1.6hdi kde mimo jiné měníš i sací koš měrku a komplet vedení oleje a vzduchu vše bylo dodrženo a repas od nich 2x nefungoval jednou houkalo podruhý nenatlačilo a když se vzalo turbo od jinud tak bez problémů
Napsal: 23 dub 2013, 14:45
od 1pavel
yardarytarda píše: Teť je ještě otázka kde vám to vyváží opravdu poctivě v ČR,za kolik a s jakým efektem .
V turbopower ti to vyváží při vyších otáčkách než jsou provozní , mají vysokorychlostní vyvažovačku , navíc jsou schopni samostatně vyvážit jak kompresorovou vrtulku tak hřídelku .
Napsal: 23 dub 2013, 15:37
od Jarda S.
a když bych koupil komplet střed tak nemusim vyvažovat ?
Napsal: 06 kvě 2013, 21:19
od zusky
...pri výmene stredu nie je žiaden problém, už mám na tom najazdených skoro 5 000km a ide to perfektne...
...pozri si fórum:
http://forum.renaultclub.cz/viewtopic.php?f=62&t=68531
Napsal: 11 kvě 2013, 06:42
od bahno
Ja som tiez nevyvazoval.Len som si oznacil,ako boli vrtulky oproti sebe a aj polohu matice oproti vrtulke.Sustruzil som nove loziska,tak som do nich porobil vecsie mazacie otvory a spravil som aj drazku na vnutornej strane lozisk,aby tam bolo viac oleja pri hriadelke.Tesniaci kruzok som vytocil ocelovy,lebo som nemal taky kusok liatiny.Drzi to 2 roky,kilometre neviem.Mam to na Are,nabehanych zhruba 300 motohodin.Viac teren ako cesta.
Napsal: 11 kvě 2013, 11:17
od anydraj
Pokud se dodrzi vzajemne polohy vrtuli a matic oproti hrideli, chodi to bez problemu.Delal jsem ji par, a dodnes jezdi, narozdil od zarucenych repasu.