Stránka 2 z 2
Napsal: 07 bře 2014, 23:43
od Huml
tak nejspíš ty silentbloky, odchází to dost, na Seatech a VW jsou kovový a časem vyreznou a guma se od kovu odseparuje a tluče to, je lepší tam dát z Octy jsou uváděný i jako náhrada, jsou plastový a vydrží do smrti
Napsal: 08 bře 2014, 08:34
od besoun
Huml píše:tak nejspíš ty silentbloky, odchází to dost, na Seatech a VW jsou kovový a časem vyreznou a guma se od kovu odseparuje a tluče to, je lepší tam dát z Octy jsou uváděný i jako náhrada, jsou plastový a vydrží do smrti
Tim to přece není , vždyt říkal že jsou jen načaté ne urvané. Dva dny bude psát a polemizovat místo toho aby se o nich 100% přesvědčil či nejsou vymlacené. Ja musel ten novy silenblok ještě pro jistotu bodnout c-očkem
Napsal: 08 bře 2014, 11:29
od TomášTDI
já třeba uložení nápravy vzadu mám asi 2roky a (na oko

) už je popraskané,mělo by se to už měnit?
Napsal: 08 bře 2014, 19:03
od paulmoto
tak jsem dnes vyndal tlumiče z auta a vyměnil to horní uložení.Bylo tam kovové a já tam dal gum-kovové uložení.Klepání se o hodně zmírnilo.
Napsal: 14 dub 2014, 12:36
od aughostino
vedel by mi niekto pozriet v etke podla vin cisla silentblokov na zadnu napravu? ide o Octaviu 1 combi
TMBGP41U94N005015
dakujem
Napsal: 14 dub 2014, 12:43
od jurosdi
1J0 501 541C. Mohol si napísat aj na AŠK...