Stránka 2 z 3

Napsal: 12 dub 2014, 00:01
od pavelexc
zase co vozim jednomu panu soustržnikovi kotouče ,který jich stočil stovky, jeho teorie je ,že je třeba nechat zvlněné kotouče vyzrat časem, nejlepší je hje zahodit na 3 roky do kopřiv
jinak 0.1mm už třepe autem ideal je do 0.05 mm :D aspon tak mi to ukazala jak O2 tak O1 v praxi oboje na FS3 280

Napsal: 12 dub 2014, 00:56
od A6TDI
dedkoun píše:1)Kotouč se nestáčí,nýbrž na plocho brousí
2)Pokud se teda už stáčí,tak kulatým SK plátem na litinu a řadit
3)Drážka po noži někdy vytvoří jakoby "gramodesku" a její velejemnej závit pak taháním destičky v držáku vytváří malé,soukromé techno :-D

4)A to vůbec nemluvím o upnutí

Takže ho nejspíš"někdo,kdo má taky soustruh" vzal nožem co byl nejblíž,upnul ho za vnitřek "bubnu",tou kudlou bez žlábku ho naklepal jak řízek,jako bonus vytvořil gramodesku a on se při prvním ohřátí zkroutil jak panna při orgasmu.

Takže vem pětikilo a kup si je nový.
Howgh....
:D (LOL) stará panna při orgasmu howgh (rofl)

Napsal: 12 dub 2014, 06:33
od OťasTDi
jen se připojím.mám kámoše nástrojaře,co mi kotouče stáčí.udělal jich taky mraky a dělá fakt dobře...ale řešil jsem u něj kotouče tenkrát na svojí oktávku...dokonce (jak tu někdo píše hodit na tři roky do kopřiv) tak tenhle proces nahradil žíháním v peci.pak je sesoustružil a tak cca prvních 500km super.pak po pár ostrých bržděních klepání do volantu. do pedálu ale né...tak jsem koupil nové a byl klid.jenže po čase se mi začly objevovat vibrace celého auta (taky jsem to tu řešil a byly to silentbloky ramen).vyměněno a je klid.ale než jsem ty silenty vyměnil,nechal jsem si u něj změřit házivost a měl jsem jí na jednom kole 0,05 a na druhým 0,06 (nevím jestli +nebo -) a to on tvrdil,že je v pohodě.každopádně nic nekope,tak asi jo. a je fakt,že zadek se projevuje velice podobně jako předek,což jsem se přesvědčil u jedný O2. Myslím,že v tomhle případě by pomohla výměna kotoučů za nové

Napsal: 12 dub 2014, 07:21
od slovacek.milos
nové kotouče mohou dopadnout naprosto stejně ;)

Napsal: 12 dub 2014, 07:34
od slovacek.milos
[quote="pavelexc"],že je třeba nechat zvlněné kotouče vyzrat časem, nejlepší je hje zahodit na 3 roky do kopřiv


přesně tak koupit kotouče zahrabat do hnoje
tam vyzrajou o rok dřív a pak je namontovat ;)


před pár lety jsem vyhrál na plese fůru hnoje tak mi to pomohlo zákazníci mají za dva roky brzdy na sto let (crazy)


len ta trůba chyba len ta trůba

Napsal: 12 dub 2014, 07:50
od Marek77
Mně se jednou stalo totéž - i po stočení kotoučů to kopalo pořád stejně. Bylo to tím, že horké kotouče někdo prudce ochladil, možná projetím vodou, načež v určité části se změnila struktura materiálu, a to nejen na povrchu, ale hlouběji. Ani stočení nepomohlo, museli jsme milé kotouče vyhodit. Prostě na jinak měkkém materiálu je jinak velká třecí síla desek a pak se to chová, jako když to kope.

Napsal: 12 dub 2014, 08:20
od besoun
Je pravda , že taky nemusí být opravdu dobře upnuté a stahnuté. To jsem taky zažil , nechal jsem vyhlašenému soustružníkovi stáhnout kotouče a po namontování to bylo rodeo, ještě horší než před stáhnutím. Když jsem mu to nesl zpátky tak nevěřil vlastním očím . Ale mlel něco o upnutí soustruhu atd ale pak už ok

Napsal: 12 dub 2014, 08:25
od dhfool
Měřit házivist jen na jedné straně kotouče je naprd. Udělat značku na místě největší a nejmenší odchylky na každé straně kotouče na krajích i uprostřed. Můžou se sejít a je vymalováno. V krajních případech se dají docentrovat papírem mezi náboj a kotouč (pokud je náboj plochý a nemá tam vybrání proti zarezavění) . Jak už ale někdo poznamenal, tak lepší novej levnej kotouč, než origo stočenej.

Napsal: 12 dub 2014, 08:46
od OťasTDi
kluci jaký máte názor na kotouče značky ABS??? myslím třeba na levnější auta,jako je fábie.v kombinaqci i s destičkama od stejné firmy,má cenu to montovat,nebo to pak brzdí na ko...kot? třeba proti starline,je to horší,nebo lepší? lidi chtějí montovat na levnější auta levné kotouče

Napsal: 12 dub 2014, 08:53
od dhfool
OťasTDi píše:kluci jaký máte názor na kotouče značky ABS??? myslím třeba na levnější auta,jako je fábie.v kombinaqci i s destičkama od stejné firmy,má cenu to montovat,nebo to pak brzdí na ko...kot? třeba proti starline,je to horší,nebo lepší? lidi chtějí montovat na levnější auta levné kotouče
ABS nebrat! Mnohem lepší jsou NK i desky- občas jsou to přebalené SBS a to potom brzdí fajn.

Napsal: 12 dub 2014, 08:53
od Marek77
Vzhledem k tomu, že opravdu kvalitní značkové kotouče se dneska dají koupit za hubičku, asi nemá cenu pokoušet osud. Brzdy jsou brzdy, není to žárovka do přístrojovky - tam jde o život.

Napsal: 12 dub 2014, 09:47
od OťasTDi
a sakra...nasadil jsem od té značky na saxo desky,kotouče i brzdový válec...

Napsal: 12 dub 2014, 10:47
od slovacek.milos
OťasTDi píše:a sakra...nasadil jsem od té značky na saxo desky,kotouče i brzdový válec...
saxík není auto to je kus plechu na kolech poháněné motorkem

tam na brzdění stačí ručka ;)

Napsal: 12 dub 2014, 12:07
od OťasTDi
náhodou :D za minimum peněz mladá jezdí denně do práce a zpět cca 66km denní nájezd a až na ty brzdy a poloosu a gufírka na ventilech jsem spokojen sorry za plevelení vlákna

Napsal: 12 dub 2014, 12:56
od jericho-3
Ne nadarmo firma PRAGA za 1. republiky nechávala 2-3 roky ležet nové bloky motorů venku na dešti , než je použila do nových vozů. Miloš má v tomhle pravdu. Samozřejmě že velcí závodníci, kteří visí na brzdách do zastavení zničí každý kotouč, a nový za pár šupů za 1. zabrzdění...A mimochodem stočení kotoučů není žádná sranda, můj kamarád se do toho dal, pokecal s profíky , ale rostly mi vlasy na hlavě, když jsem jej sledoval..Zasraný soustruh, kámoš spocenou hlavu , já otrávený a kotouč kopal, nebo byl jak gramofonová deska..A to všechny základní věci byli v pořádku/jedno upnutí, podložky na upevnění pro ten který kotouč apod. Chce to prostě praxi, kdo umí, ten umí, kdo neumí tak čumí... :)