Stránka 2 z 3
Napsal: 22 dub 2014, 17:30
od Martin.R
2010
Napsal: 22 dub 2014, 17:49
od leonardino
Tak tam je to jen nacvaknuty, jde to dobře téma plastovejma vytahovakama, odpojis kontrolku bagu a co to tam este je a pak na tebe koukaj 4 srouby od mmi.
Napsal: 23 dub 2014, 09:26
od Martin.R
Kdepak tak je to na A6, na tu jsem sehnal i DP. Tady sundam rámeček řadící páky, pak vycvakám kryt MMI a dál ani boha, boky taky jen tak sundat nejdou a hlavně jsou v kuse. Doběhnu udělat foto a mrsknu ho sem.
Napsal: 23 dub 2014, 11:58
od Martin.R
Takováhle potvora to je:

Napsal: 23 dub 2014, 13:38
od aughostino
podla tohto
http://www.bks-tuning.com/WebRoot/Store ... _MMI_2.jpg
by som povedal, ze pod tlacitkami na stahovanie okna su srobiky
Napsal: 23 dub 2014, 14:20
od favo
Je to sice úplně mimo téma, ale koukám na tu fotku a je zajimavé že na vypnutí ESP který by teoreticky mělo zachraňovat životy je tlačítko na rychlé vypnutí, ale na pi*ovinu jako je start stop který ještě nikomu život nezachránil spíš naopak jej majiteli pomalu zkracuje aby měl člověk po ruce nějakýho hackera aby jej mohl vypnout.
Napsal: 23 dub 2014, 16:08
od Martin.R
Hmm tak podle obrázku to vypadá, že je to tam jen nacvakaný na těch plechovejch příchytkách, který teda kurevsky držej a mam vítr z toho je škubat ven, většinou u toho povolí i něco jinýho. Stejný jsou i na bočních plastech a při pokusu je vyndat už pomalu začínalo povolovat všechno kolem jen toto drželo.
Stahování oken tam není, je to park. brzda a právě to tlačítko start/stop ke kterýmu se potřebuju dostat a jsou přišroubovaný k tomu panelu, takže zvrchu to nejde
Nikdy jsem neměl problém rozebrat jakejkoli introš, ale audi to má až moc precizně promyšlený, už na starý A6 C4 byli věci s kterejma jsem bojoval, ale je fakt, že ty materiály a to provedení je prostě 1A a ještě jsem neviděl audi ve který by něco vrzalo, skřípalo apod.
Napsal: 23 dub 2014, 19:06
od czpaled
Ahoj. Kdo se boji nesmi do lesa

Parkrat uz jsem to delal, oddelas manzetu radici paky, pak chytnes ten bazmek (zespod cca jak je to ovladaci kolecko) a musis s tim trochu skubnout nahoru, drzi to fest, ale je to jenom nacvaknuty. Jeste musis davat bacha abys nezatahnul moc, jsou k tomu kratky draty, tak abys je nevyrval... (tak napriklad druhou ruku zvrchu jako doraz).
Napsal: 23 dub 2014, 20:41
od Martin.R
Jj podle obrázku to tak vypadá, jak najdu chvilku pustim se do toho, ale přeci jen jsem si nebyl jistej, tak se radši zeptám. Je málo věcí kterejch bych se zalek, ale když si nejsem jistej tak chvíli váhám

Napsal: 23 dub 2014, 21:02
od Marek_A4
A tym tlacitkom štart/stop to nejde vypnut..? Naco tam potom je..?
Napsal: 23 dub 2014, 21:08
od Martin.R
Jj jde to s tim vypnout, ale musíš to vypnout po každém zapnutí klíčku, nebo nastartování a to je docela na h... jednak si na to pokaždý nevzpomeneš a hlavně to docela otravuje
Takže po několika neúspěšných pokusech VAGem tam prostě zapojim zpožděné sepnutí tlačítka a finito.
Bohužel ani nejde trvale sepnout tlačítko. Maj to ty kurvy zelený dobře ošetřený

Napsal: 23 dub 2014, 22:06
od FandaTDI
favo - takže je to v podstatě to samý, co s tim esp (a předpokládam, že taky s "otravnou" kontrolkou ... )
Martin.R - Podle čísla jednotky (/-ek, ať už tý gatewaye nebo motoru...) by se imho mohl na netu najít nějakej tip jak na to, nechce se mi věřit, že by to nikdo u skoro 4 roky "starýho" auta neuměl/nedělal ...
Napsal: 24 dub 2014, 09:46
od Martin.R
Jj asi by se něco našlo, ale pro mě jako elektronika bylo v tuhle chvíli toto řešení nejjednoduší a nejrychlejší. Času není moc a trávit dny nad netem a neověřenýma teoriema mě moc neláká.
Kdysi jsem v nějakém tématu čet že TdiFun snad na to má nějaké know how, abych řek pravdu tak mam stejně v úmyslu se s nim zkontaktovat, jestli by to maličko poladil. Možná kdyby se k tomu tady vyjádřil nebylo by to od věci. Čísla jednotek, nebo jiné info co by potřeboval klidně dodám.
Napsal: 24 dub 2014, 11:51
od FandaTDI
tak nejsem jedinej, kdo píše veřejně zbytečný příspěvky
ale třeba by i ostatní měli co říct nebo by je to zajímalo ... čimž netvrdim, že to stopro půjde vagem, ale víc bych se divil, kdyby nešlo ... a na místě "elektronika" bych se tuplem zajímal o víc než jen placenou záruku a cizí how-know

... pochybuju, že i s hledáním na netu to je na dny narozdíl od toho zjišťování jak rozebrat střed. konzoli

A zároveň bych i jako uživatel preferoval vypnutí(/odstavení) kur*ítka než kur*ítko na druhou

Napsal: 24 dub 2014, 12:06
od Martin.R
Jj máš pravdu, jako elektronika a technika všeobecně mě to samozřejmě zajímá, ale bohužel se věnuju elektronice jiné než v autech a auta všeobecně jsem před dvěma roky pověsil na hřebík, maximálně řeším svoje auta. A protože jsem docela vytíženej tak nemam moc času se s tím zabývat a proto v tomto případě rád využiju know how někoho kdo dělá jen toto. A tím že jsem auta pověsil na hřebík se mi stalo, že takto nové auto jsem na dílně kvůli rozebírání interiéru neměl, tudíž než bych něco zkurvil se radši zeptám už jen proto, že se ani nezajímám a nestahuju a nesháním aktualizace ELSY, autodat apod.
Kurvítka na druhou bych se zas tak nebál, protože pro sebe si el. stavím docela precizně a hlavně i na netu jsem chvilku pátral a dopátral se dokonce "kurvítka na druhou" s procesorem, ale to už je docela zbytečnost.