Stránka 2 z 3
Napsal: 13 lis 2014, 15:16
od TDIfun
PROFITUNER píše:Ono je to asi tak. Niekto si precita newslater a hned si mysli,ze vsetko co tam je napisane automaticky upravuje.
BMW F xx sa da upravovat este aj inými zaradeniami ako X17!
Konkretne spominana X17 este pred dvomi dnami mala problem s citanim konkrétneho BMW a pomohli sme im urobit nejake logi
Tiez napríklad dnes sa trapime s jednym novym Audi A3 2014. V car liste X17ju bez problemov najdete MED17.5.25 a nejka to nefunguje.
Teda odporucam, najprv , vyskusat, upravit, odladit a az potom pisat poznamky.
Asi tak, ale nekteri to evidentne nelibe nesou.

Napsal: 13 lis 2014, 22:26
od tiff
PROFITUNER: kdyz tak ctu o te MED17.5.25, umite uz upravovat TSI EA 211, konkretne POLO 1.2 TSI 110k?
Napsal: 14 lis 2014, 09:38
od PROFITUNER
tiff píše:PROFITUNER: kdyz tak ctu o te MED17.5.25, umite uz upravovat TSI EA 211, konkretne POLO 1.2 TSI 110k?
upravovali sme tento motor v Golfe VII
Napsal: 14 lis 2014, 15:04
od Fantomeš
Můžu se zeptat, proč nejde korektně měřit nový XDrive?
Napsal: 14 lis 2014, 18:22
od tiff
PROFITUNER píše:upravovali sme tento motor v Golfe VII
Jake z toho nakonec vylezly parametry?
Cena jako u starych 1.2 TSI?
Napsal: 15 lis 2014, 09:25
od PROFITUNER
Fantomeš píše:Můžu se zeptat, proč nejde korektně měřit nový XDrive?
Problem je pri zaciatku merania. Realne auto na ceste ide od 1400-1500 otacok. Na LPS 3000 sa tak tak odmerat neda, lebo nesedi mu synchronizacia osi.
Na Mahe MSR,alebo na brzdach, ktore maju synchornizaciu ci uz mechanicku,alebo elektronicku, by to malo ist bez problemov.
V konecnom dosledke,ale na premeranie parametrov a rozdiel pred apo uprave to takto bohate staci. Napisla som to hlavne koli vysvetleniu priebehu.
Nech sa paci slubene video z merani. Tam je to prekne vidno,co ten X-drive zospodu robi.
https://www.youtube.com/watch?v=I9M1axC ... e=youtu.be
Napsal: 16 lis 2014, 17:04
od tiff
Tak dik za odpoved, PROFITUNER

Napsal: 16 lis 2014, 17:38
od PROFITUNER
tiff píše:PROFITUNER píše:upravovali sme tento motor v Golfe VII
Jake z toho nakonec vylezly parametry?
Cena jako u starych 1.2 TSI?
Neviem,ako nove TSIcko suvisi s diskusiou ku grafu z BMW F30, no odpoviem.
Zatial sme upravovali pr enasho dealera iba jedno nove 1,2 TSI na MED17tke,
konkretne vyslo 135PS a 230NM, no ako kazde TSIcko, konecny výsledok zalezi od kvality benzinu.
Ci je to maximum, bude potrebne vyskusat na dalsich autach.
Napsal: 21 lis 2014, 10:03
od PROFITUNER
Tak vcera sme si nasli trosku casu na odmeranie 335xd na ceste.
Urobli sme iba dve merania, ktore sa skoro zhodovali.
Podmienky"
-2 osoby v aute,
- zimne gumy
- ceste vlka az miestami mokra
- atm. tlak 931 mb, vonkasia teplota 12C,nad. vyska 710m
- 1/4 nadrze paliva
0-100km/h 4,1 sec
0-200km/h 16,5 sec
100-200km/h 12 sec
1/4 mile 12,3
Hodnoty namerane davnejsie na serii
0-100km/h 5,2 (vyrobca udava 4,8! merali sme aj inu 435d,seria 5,3sec)
100-200km/h 15 sec

Napsal: 21 lis 2014, 20:07
od jordee_23
krasa..tomu vravim vypovedna hodnota.
kua chcel by som mat takyto job. sprtat sa v autach a softoch
PROFITUNER píše:Tak vcera sme si nasli trosku casu na odmeranie 335xd na ceste.
Urobli sme iba dve merania, ktore sa skoro zhodovali.
Podmienky"
-2 osoby v aute,
- zimne gumy
- ceste vlka az miestami mokra
- atm. tlak 931 mb, vonkasia teplota 12C,nad. vyska 710m
- 1/4 nadrze paliva
0-100km/h 4,1 sec
0-200km/h 16,5 sec
100-200km/h 12 sec
1/4 mile 12,3
Hodnoty namerane davnejsie na serii
0-100km/h 5,2 (vyrobca udava 4,8! merali sme aj inu 435d,seria 5,3sec)
100-200km/h 15 sec


Napsal: 25 lis 2014, 09:19
od najmis

To asi moc nepojede...

Takovej brutus krouták dlouhodobě převodovka vydrží..???
Napsal: 25 lis 2014, 09:56
od PROFITUNER
trosku priskoro robit bilanciu na aute z roku 2014.
Na starej 335d E90 tiez nikto neveril,ze to prevodovka vydrzi. Na sprintoich mavalo aj 880NM.
Auto som predaval z 200 000km, vsetko blo v perfektnom stave a auto funguje dodnes bez problemov.
Napsal: 25 lis 2014, 16:23
od jordee_23
PROFITUNER píše:trosku priskoro robit bilanciu na aute z roku 2014.
Na starej 335d E90 tiez nikto neveril,ze to prevodovka vydrzi. Na sprintoich mavalo aj 880NM.
Auto som predaval z 200 000km, vsetko blo v perfektnom stave a auto funguje dodnes bez problemov.
nie je mozne zistit u vyrobcu na kolko je ta prevodovka navrhovana konstrukcne..?
Napsal: 26 lis 2014, 04:50
od najmis
PROFITUNER píše:trosku priskoro robit bilanciu na aute z roku 2014.
Na starej 335d E90 tiez nikto neveril,ze to prevodovka vydrzi. Na sprintoich mavalo aj 880NM.
Auto som predaval z 200 000km, vsetko blo v perfektnom stave a auto funguje dodnes bez problemov.
To bylo myšleno spíš čistě teoreticky...)Každopádně masakr takovej výkon je asi víc než dostačující...

)
Napsal: 26 lis 2014, 13:42
od Ves32
jordee_23 píše:PROFITUNER píše:trosku priskoro robit bilanciu na aute z roku 2014.
Na starej 335d E90 tiez nikto neveril,ze to prevodovka vydrzi. Na sprintoich mavalo aj 880NM.
Auto som predaval z 200 000km, vsetko blo v perfektnom stave a auto funguje dodnes bez problemov.
nie je mozne zistit u vyrobcu na kolko je ta prevodovka navrhovana konstrukcne..?
ZF 8HP 70Z-AWD 700 NM na vstupu