Stránka 2 z 4
Napsal: 16 srp 2014, 07:34
od TDIfun
78g popel je najezd okolo 320 tis.km
Napsal: 16 srp 2014, 08:21
od Danisek
Kolik to ma/nema najeto uz je ted jedno. Motor jako takovy slape krasne. Neberu auto podle km. Tohle je z DE a ma to servisni knizku, tak i ve VW jsou vsechny zaznamy. To by mohlo sedet. Asi taky zalezi kdo jak a kde stim jezdi. To ale neresim. Pri takovym zaneseni predpokladam, ze uz asi bude nejvhodnejsi DPF off? Pri koupi repasovaneho turba s novy stredem, by mel problem s turbem prestat ne? Vsak takovy repas, by mel mit nove vrtulky osicku a vse pokud se nepletu?
Samotne DPF problem nevyresi, ale uz asi nema smysl ho tam nechavat ze? Reseni je tedy nove turbo? :/
Napsal: 16 srp 2014, 10:04
od Tiger23
Mne sa tiež nezdá ten popel 78g na tie km...... sa čudujem že ešte nehádže núdzový režim. Zišlo by si odsledovať km medzi regeneráciami.
Napsal: 16 srp 2014, 10:07
od marthass
proč by na tohle nepomohl repas?
Napsal: 16 srp 2014, 19:51
od Tomas.cz
Pochopil jsem Fulltanka, že psal regulační lopatky rozváděcího kola.
Napsal: 16 srp 2014, 21:22
od Danisek
Vsak preci repasovane turbo s novym stredem = novy lopatky atd. Jen obal zustane, takze repasovane turbo by pomohlo vyresit tento problem.
Napsal: 16 srp 2014, 22:19
od ASV
já myslel že střed jsou jen ty vrtulky, rozváděcí lopatky statoru není "střed",
ale když ho pošle na repas tak většinou posílaj celej jinej kus ne?
Napsal: 17 srp 2014, 11:30
od Danisek
Tak uz mi nejspis zacal padat i nouzak a navic sviti emise do dilny

. Cim dal tim lepsi. Kuchnu DPF a bude po starostech... snad, ne?
Napsal: 17 srp 2014, 16:38
od burek
to je taky varianta, otazkou je za jak dlouho ho kvuli legilsative budes davat zpatky? a platit za kuchani + znovudomontovani.... je to kazdyho vec ja osobne bych dpf nechal...
zkus si vynutit regeneraci treba 2x a uvidis no... treba ti to na chvili pomuze
Napsal: 17 srp 2014, 17:15
od Danisek
Vykuchani byl jen vystrel do tmy. Zatim to nechci, zkusil jsem uz par veci, ale zatim nic nepomaha. Ted se bude chemicky cistit, tak uvidim co to udela. Kdyz uz ani toto nepomuze popremyslim dal. Otazka je, jestli jen vyreseni DPF pomuze. Hrozi mi tu turbem... :/

Napsal: 17 srp 2014, 17:27
od burek
drzim pesti...pak napis jak cisteni dopadlo...bude to asi alchymie, nekomu to pomohlo nekomu ne....
Napsal: 18 srp 2014, 05:48
od TDIfun
Chemicke vyciateni to je smrt pro dpf. Rovnou ho muzes vyhodit. On totiz praskne na nekolika mistech a je po nem. Jo jezdit bude ale vyfuk bude cerny.
Napsal: 18 srp 2014, 08:47
od dawo
Kolega má OII fl 1.9 77kw bez dpf a taky když seslapne 1,2 na podlahu má to náběh jak sdi až do cca 2300 ot. to nejede. Avšak domnívám se ze to je kvůli emisím, aby to nezadymilo.
Sry za pravopis, píšu z telefonu.
Napsal: 18 srp 2014, 09:25
od dawo
Kolega má OII fl 1.9 77kw bez dpf a taky když seslapne 1,2 na podlahu má to náběh jak sdi až do cca 2300 ot. to nejede. Avšak domnívám se ze to je kvůli emisím, aby to nezadymilo.
Sry za pravopis, píšu z telefonu.
Napsal: 22 srp 2014, 09:47
od Danisek
Tak pokracujem...
DPF vyndano, cisteno chemicky - dost toho vyteklo, prolil jsem to vodou, vyfoukal vzduchem, nechal schnout 3dny a fenoval vnitrek teplym vzduchem. Na kolik to pomohlo nevim, ale vyteklo toho spousty a opticky vypada pomerne ciste. (ano vim, ze chemie neni super 100%, ale DPF jsem si vyndal svepomoci a roztok mi dal znamy zadarmo, protoze mu zbyl a me to akorat vyslo, tak jsem to proste zkusil)
Cidlo G450 vymeneno. Koupeno nove originalni ve VW (1410kc).
Emise se po ujeti asi 1km rozsvitili znova (kontrolka motoru). Nadale taky "problikava" kontrolka zhaveni a pise zavada na motoru a auto jede v nouzaku. Co mi je ale jeste vic divne je to, ze z niceho nic kontrolka zhaveni zhasne a auto zacne normalne ject. Po chvilce se zas rozsviti a spadne nouzak. Netreba vypinat zapalovani.
VAG ukazal milion chyb, ty byly smazany a naposled se ukazovala chyba P0403. Po vymazani znova nenaskoci az po rozjeti. Vag uz k dispizici zas nemam, jestli naskocilo jeste neco noveho nevim. Jde mi ted o to P0403. EGR? POOOMOOOC