Stránka 2 z 2

Napsal: 03 zář 2014, 16:10
od martinsidlo
Kouř udělá usazený olej v sání,který tam vždy trochu je a musí být.Je tam odvětrání kliky.
Já si nejdřív udělal kontrolku na žhavky a věděl jsem,kdy skutečně vypne žhavení a ihned startoval. Ale při těch 10°C po 6 hod není úplně stejně vše vychladlé. Udělal jsem si i zvláštní vypínač na sepnutí žhavení a při nažhavení v těch +-10°C chytá na drc.
Někdo zde kdysi psal,je to normální,pomohlo by upravit soft ale nikdo neřekl,že by upravil a spravil.
U ASV taková malinká bolest. Neřeším,startuji ukázkově a všichni závidí,jak mi to chytá. Jaká je ale příprava,to už nikdo neví.
Jinak všechny věci zde popisované jako filtr,bubliny atd. je v pořádku.

Napsal: 12 led 2015, 13:35
od Ambiente2002
No takze problem po 4 rokoch vyrieseny - problem bol v starteri. Bol sice predoslym majitelom pred 5 rokmi meneny, avsak za druhovyrobu s nizkymi otackami ... po vymene startera je start bezproblemovy, aj po 10 dnovom státí v minusovych teplotach motor nastartoval "na brnk".

Prisiel som na to az ked som bol zufaly nielen ja, ale aj vsetci znami v servisoch ked po vymene zhavicov, fajok na zhavice, novej baterie problem pretrvaval

Napsal: 12 led 2015, 14:03
od plynař
Kdysi jsem to taky řešil na svoji O1 agr 66kw, dal jsme starer od Valeo ten má 11 zubu a o hodně to líp točilo.

Napsal: 12 led 2015, 17:17
od xshreck
Já nechal zrepasovat bosche komplet a výsledek supr - točí jak zběsilý i v -10. Starty se dost zlepšily :)