Stránka 2 z 3

Napsal: 06 zář 2015, 08:45
od tribit
Vana dolů ;)

Napsal: 06 zář 2015, 13:20
od hiero
vsetko schovane tak tak vana dole a huraaaa nato synovi som daval retaz a sponovak swag a odvtedy sepot... :)

Napsal: 07 zář 2015, 13:29
od frantisek28
Tiez som ju menil pri nejakych 250 000 km a bolo to vcelku v pohode, avsak z casti moze stav zavisiet od prevadzky. A ano, mas ju tam.
Tu mas navod:

Kód: Vybrat vše

http://uloz.to/xe3Y46Vd/demontaz-a-montaz-vyvazovaciho-hridele-rar

Napsal: 15 zář 2015, 17:53
od Fulltank
Tady mate par fotek, nic slozityho. Retizek nastaveny na znacky.

Cena jen napinaku, retezu a kolecka na kliku cca 2300,-

Sada vsechno 4000,-



Obrázek


Obrázek

Napsal: 14 úno 2016, 16:34
od maka123
Tak po půl roce od výměny řetězu (dělal servis škoda) jsem včera měnil olej. Sundal jsem spodní kryt motoru a málem mě trefil šlak, všechno zasrané od oleje. Olej teče v jednom rohu mezi vanou a motorem. Umyl jsem všechno tech.benzínem a zkusil dotáhnout šrouby na vaně, samozřejmě byly 3 volné. Volal jsem do servisu kde to dělali, jak je to možné?! Stát se to prý může. Otázka poteče to ještě (tmel je pěkně vyhřezlý okolo celé vany), nebo je to mám nechat předělat? Dělal to autorizovaný servis, který si všichni chválí, do prdele komu dneska věřit?!

Napsal: 14 úno 2016, 16:37
od maka123
Obrázek

Napsal: 14 úno 2016, 17:39
od Domecek
tak si to udělej sám, nejlíp věřím sám sobě, výše někdo psal že motor 1.4tdi stojí 10 000, tak to je hystorickej názor, nedávno jsem motor sháněl a nejen že jsou drahý, ale hlavně nejsou vůbec. Opatrujte si je jako oko v hlavě

Napsal: 14 úno 2016, 17:50
od maka123
Mám ten samý názor. Ještě mi tam měnily olej a půl litru jsem musel odsát. Jak se dostanu na ty dva schované šrouby?

Napsal: 14 úno 2016, 21:42
od Fulltank
otoc si setrvakem

Napsal: 06 zář 2017, 21:01
od MilanMMM
Chci se zeptat
Na roomsteru 1.4tdi 59kw BNV
Motor na volnoběh vibruje abnormálně.Dá se říct že poskakuje na silentblocích a dole u vany od rozvodů něco chrastí. Myslíte si že by to mohlo mít spojitost s tímto řetězem že kdyz se rozpadne napínák že se rozhodí vyvážení a motor pak poskakuje ... hodnoty vstřikovačů ok , jízda ok jede jako dřív ale na volnoběh klepe s celým autem.
Co si o tom myslíte ?
Děkuji za rady

Napsal: 07 zář 2017, 19:29
od MilanMMM
Už to mám
https://www.youtube.com/watch?v=mmmVFVd ... e=youtu.be
ozubené kolečko pohonu vyvažovací hřídele

Napsal: 11 srp 2018, 17:07
od Jarda-k
Chtěl jsem se zeptat na to ozubený kolečko na kliku. Podle VW je asi součástí kliky, ale sadách se běžně nechá koupit.
Co obnáší jeho výměna? Jde stáhnout běžným stahovákem? Jak je aretovaný na klice?

Napsal: 11 srp 2018, 17:36
od Tomas.cz
Když se na něj podíváš tak není vnitřní průměr kulatý, ale má profil 6ti hranu.

Napsal: 11 srp 2018, 18:25
od Jarda-k
Jj máš pravdu, koukal jsem teď pořádně na obrázek a průměru jsou tři plošky.
A co jeho výměna?
Nový tam jde naklepnout v pohodě, nebo se musí nahřívat? A drží tam patrně jen přesahem, bez dalšího zajištění?
Jo a ještě mě zajímá rozetka olejovýho čerpadla. Hlavně to jak se podrží při povolování a utahování šroubu.
Čekají mě na mém autě příští rok rozvody - při 300 tkm, tak to chci taky vyměnit. Nevím tedy jak moc trpí na opotřebení ty rozety.
Jestli by nestačil vyměnit jen řetěz a kluzáky s napínačem. Abych byl upřímnej, mám trochu obavy o kvalitu těch nových dílů.

Napsal: 01 lis 2018, 14:17
od Jarda-k
Tak už mám pohon vyvažováku taky vyměněnej. Najeto 277 tkm.
Až na rozetu kliky jsem dal vše nový.
Sada s rozetou kliky, nebo samotná rozeta je nedostupná a dostupnost ve hvězdách.
Rozetám ale stejně nic nebylo a řetěz byl protaženej jen nepatrně. Jediný znatelný opotřebení bylo na kluzných lištách, hlavně té napínací.
PS: ještě jednou jsem v klidu změřil tu lištu a opotřebení je v nejhlubším místě 1,4 mm. Lišta má tloušťku 2,5 mm, takže ještě byla přes 1 mm rezerva.

Obrázek Obrázek Obrázek