Stránka 2 z 2

Napsal: 23 zář 2014, 20:48
od tribit
Jo, oblak dýmu teď mám taky a k tomu má motor dost nervózní běh několik sekund. Jak přijdou teploty 5-10°C, tak mi to tohle dělá, někde jsem četl, že PD to dělávají při téhle teplotě, už 2,5 roku a 80tkm, celkově má snad 270tkm, navíc po celých těch 80tkm dolévám 4 litry na 15tkm, mám podezření na odvětrání nebo taky ta gufera, zatím dolévám...
Být tebou, tak jezdím jak psal Fulltank :-)

Napsal: 23 zář 2014, 21:54
od Fulltank
ja to nemyslel spatne, ale kour po startu a 1L spotreba oleje na vymenu mi prijde vic nez v pohode a jsem zastance nesrat se do neceho co funguje :)

Napsal: 23 zář 2014, 22:02
od romk52
Keby mi neprdlo to tesnenie, tak by som to neriesil :)

Napsal: 23 zář 2014, 22:41
od tribit
Fulltank píše:ja to nemyslel spatne, ale kour po startu a 1L spotreba oleje na vymenu mi prijde vic nez v pohode a jsem zastance nesrat se do neceho co funguje :)
jj, neřeknu kdyby mu to žralo oleje jako mně, ale tohle mi přijde ok :) Mě to zrovna netěší, ale dokud to nezačne žrát ještě víc, tak na to hrabat taky nechci, bo ten motor funguje jinak skvěle a spolehlivě, ikdyž tam něco ok není..

Napsal: 24 zář 2014, 10:05
od Munez
tak jsem se rozhodl a udelam jenom rozvody a necham to tak :)

Napsal: 24 zář 2014, 12:09
od jericho-3
Rozumné řešení, protože jak se do toho pustíš, budeš jen běhat do banky, dokud je to unosné, je lepší jezdit...

Napsal: 24 říj 2014, 06:28
od aughostino
daju sa gufera ventilov vybrat z rotackovej hlavy aj bez nejakeho specialneho pripravu? mate na to nejaky grif? :)

Napsal: 24 říj 2014, 07:41
od sharik4x4
Je potřeba hlavně vyměnit vodítka ventilů,jinak je celá výměna gufer k prdu. Protože ventil se kvrdlá do strany a gufera půjdou do háje znovu. Pokud to má najeto víc jak dvě kila, je to vždy na kompletní GO hlavy, vše ostatní je polovičatá oprava, která ve výsledku nepřinese kýžený efekt. Je to asi tak , jako bych vyměnil vačku a hydra nechal starý.Bude to sice fungovat, ale brzy se vačka sjede o ty starý hydra a je to ham ,kde to bylo.

Lidi nedělejte věci napůl, stejně nic neušetříte!!!!!!! (LOL)

Napsal: 24 říj 2014, 08:19
od Fulltank
sharik ma pravdu, na rotacce treba ty voditka nebudou takova tragedie ale treba na PD to je jasna vec.

Napsal: 24 říj 2014, 10:37
od aughostino
ale ako tie gufera vybrat, ak nemam tento abteilung, kliestami sa tam nedostanem lebo sa bojim, ze poskodim voditka

Obrázek

Napsal: 24 říj 2014, 18:13
od jericho-3
sharik 4x4 samozřejmě pravdu má, je to řemeslník, jde ale o to, zda dotyčný chce auto ještě do budoucna a má na to prachy. Protože může do toho dobře spadnout. Když tohle dělám u nějaké pasti, říkám si, kurva chtělo by to prohlédnout i písty, /když už mám dole hlavu/zda to má vůbec cenu. A jakmile se do toho člověk pustí, nachází neustále kostlivce, které chce vyhodit. Tohle ještě,pak ještě tohle a náklady rostou a konto slábne.. Je třeba si říci, nechám si auto, má tolik a tolik najeto, nemám už dávno chuť na něco jiného..? Když člověk přiveze auto a chce po majiteli 32000 kč a vlastně se nic pocitově nezměnilo/jen je motor tišší/, tak ani faktura od Pejska za opravu hlavy obličej nerozesměje...Pokud je to únosné, jezdit, anebo se do toho pustit zgruntu...

Napsal: 26 říj 2014, 08:52
od Pája 19
To Sharik, Fulltank: Teď mám na stole PD hlavu a ventily maj ve vodítkách vůli sací okolo 0,5mm a vejfuk okolo 0,8mm. Limit je 1,3mm. Hlava má najeto 250tkm. Chceš říct, že výměna vodítek je nevyhnutelná?