Stránka 2 z 4
Napsal: 07 říj 2014, 10:37
od fiorhy
přesně tak to je,fouká nesmysl a nejede,zreguluje a letí jako z praku,ale jak jsem psal výše,na červíka jsem udělal podlořku takže je o cca 1-2 mm delší směrem k táhlu regulace a problém je pořád,jediná změna je pomalejší náběh v nízkých ot,když je EGR ON je to lepší.
Napsal: 07 říj 2014, 10:38
od fiorhy
hlavně,2mm na červíku jsou cca 2otáčky o 360° a změna takřka nulová
Napsal: 07 říj 2014, 10:43
od MirekX
Tak to zkus řešit s dodavatelem turba, tohle by dělat nemělo. On ti třeba ještě poradí co vyzkoušet.
Napsal: 07 říj 2014, 11:31
od macan371538
No odpovite mi prosim nekdo jestli ty spicky u me vadej?me nekdy vylitne spicka az k 2b ,je to problem?
Napsal: 07 říj 2014, 11:56
od fiorhy
Do turbosportu jsem psal,odpověď zněla vyndat,poslat.Cena cca 3000+ a abych pravdu řekl,nemám na to peníze ani čas a auto potřebuju denně.
Napsal: 07 říj 2014, 12:12
od fiorhy
macan371538 píše:No odpovite mi prosim nekdo jestli ty spicky u me vadej?me nekdy vylitne spicka az k 2b ,je to problem?
mě bylo řečeno,že tohle turbo tlak max 1,50 a přefuk strop 1,55 takže těžko říct
Napsal: 07 říj 2014, 12:41
od fiorhy
a ještě něco,dělalo to i s originál turbem i softem a teď babo raď

Napsal: 07 říj 2014, 13:16
od MirekX
a jak to turbo máš dlouho?
Napsal: 07 říj 2014, 13:19
od MirekX
macan371538 píše:No odpovite mi prosim nekdo jestli ty spicky u me vadej?me nekdy vylitne spicka az k 2b ,je to problem?
to normální není a já bych to řešil, než se něco stane
Napsal: 07 říj 2014, 14:17
od macan371538
No....zajimalo by me cim to tedy je..kolikrat kdyz na to slapnu tak je tam max 1.6bar a hned zreguluje,nekdy nebo spis v jinych otackach na to slapnu a vyleti cca na 1.9b a hned zregukuje...cby to mohlo delat??
Napsal: 07 říj 2014, 14:37
od fiorhy
turbo už tam je cca rok,po měsíci jsem byl na kontrolu a seřízení a nic se nezměnilo a nějak jsem se s tím smířil a jezdil,jenže už mě to nebaví a mám chuť to řešit,když to vyřeším tak supr,když né tak to celý zahodím a koupím si tramwajenku.
Napsal: 07 říj 2014, 14:40
od marena tdi
fiorhy píše:turbo už tam je cca rok,po měsíci jsem byl na kontrolu a seřízení a nic se nezměnilo a nějak jsem se s tím smířil a jezdil,jenže už mě to nebaví a mám chuť to řešit,když to vyřeším tak supr,když né tak to celý zahodím a koupím si tramwajenku.
Kupoval jsi ho nove nebo starsi ? na kontrolu a serizeni u koho ?
Napsal: 07 říj 2014, 14:48
od fiorhy
nové vč. montáže v Jablonci v TURBOSPORTu a i tam jsem byl s autem po měsíci na přenastavení a problém přetrvává,tbd mě stálo přes 16k a už se mi do něj nechce cpát ani korunu
Napsal: 07 říj 2014, 14:53
od marena tdi
ale napsal jsi tady prizpevek který jsi smazal ze to dělalo i z předchozím turbem (před montazi TSA 180 ) a se zmenou softu . tak ze problém asi bude nekde jinde ???
Napsal: 07 říj 2014, 16:05
od fiorhy
na slabším softu jsou špičky menší ale jsou a auto se chová stejně,na serii softu se seriovým turbem to dělá taky,neříkám že je to turbem,ale všechno kromě motoru jako takovýho je nový