Stránka 2 z 2

Napsal: 18 led 2015, 23:09
od turbo kamna power
origo Golf 2 GTD má na trubce od olejového výměníku Tčko, pak je čerpadýlko a hadice do turba, a odtok z turba je do protimrazový zátky (ta "děravá" zátka s trubičkou se dá koupit ve VW nová). Ale to čerpadlo nejede pořád, spíná jen občas, za jízdy asi jen aby se tam nevařila voda (kousek od turba to má čidlo na teplotu), hlavně spíná po zhasnutí motoru, aby to dochladilo turbo a neškvařil se tam olej.

tady je to dobře vidět: http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=1102.0

Napsal: 19 led 2015, 00:36
od Fulltank
zajimave to jsem nevedel, jojo tenkrat u vseho premysleli :)

Napsal: 19 led 2015, 00:58
od Jarda S.
vikink píše:ok a zapojit tedy paralelně jo?
originál to je paralelně
tady je to čerpadlo vidět http://auto.bazos.cz/inzerat/43360885/V ... D-59kw.php

Napsal: 19 led 2015, 11:02
od kocinski
to byl super motor :)

Napsal: 19 led 2015, 19:20
od JohnyFlat
turbo kamna power píše:origo Golf 2 GTD má na trubce od olejového výměníku Tčko, pak je čerpadýlko a hadice do turba, a odtok z turba je do protimrazový zátky (ta "děravá" zátka s trubičkou se dá koupit ve VW nová). Ale to čerpadlo nejede pořád, spíná jen občas, za jízdy asi jen aby se tam nevařila voda (kousek od turba to má čidlo na teplotu), hlavně spíná po zhasnutí motoru, aby to dochladilo turbo a neškvařil se tam olej.

tady je to dobře vidět: http://www.vwdiesel.net/forum/index.php?topic=1102.0
Jo, přesně takhle jsem to měl v Golfu, ale foto jsem nenašel... mám jen foto po bouračce, když chlapík nečumel a napral to do mě :(

Napsal: 06 úno 2015, 05:15
od Olsák
Napadlo mě vzít chladič egru co do něho vede voda a jednu stranu zavařit a druhou stranu napojit aby do něj foukal vejfuk a napojit vodu na malej oktuh aby to tím protékalo a motor se dřív zahříval a líp topil.Jen nevím jestli by to motor pak třeba v létě nepřehřívalo :-/ jaké na to máte názory? Nebo tomu udělat nějakou klapku z toho výfuku nebo na léto odpojovat.dík :) třeba na oktu 1