Stránka 2 z 2
Napsal: 10 bře 2015, 07:39
od Pája 19
http://www.elit.cz/cs/download/glyco-na ... ozisek.pdf
Tady máš návod od výrobce šál i s vysvětlením. Někde za půlkou je odstavec "Záběh motoru". Co se týče zajíždění kroužků je to různý. Každej ti řekne něco jinýho.
Napsal: 10 bře 2015, 18:41
od 1pavel
jenže on nebrousil kliku , to by byl potřeba lepší záběh
Napsal: 10 bře 2015, 19:26
od B3NNY
A hlavně výměna oleje po 1000km
Napsal: 17 bře 2015, 12:19
od moose
no, děkuji, už mám najeto 900km, motor točím okolo 2000 ot, občas 2500 (fakt docela málo kdy) a jednou sem to vytočil na 3000 při předjíždění. otázka je, jestli 2000ot není málo u tohoto motoru..?
jinak před jízdou po nastartování chvilku čekám než se rozjedu (cigárko = 3 cca min) a po jízdě taktéž (dochlazení)
výměnu oleje mi dali po 5000km, otázka tedy jestli nevyměnit dříve.. ?
Napsal: 17 bře 2015, 16:42
od jericho-3
Proč si nekoupíš V3S ku, tam tyhle otáčky stačí.. Proč lezeš do rychloběžného diesela? Jsi důchodce, postižený , šetřílek nebo pašuješ vejce? Chudák motor....

Napsal: 17 bře 2015, 17:08
od moose
tak normálně to točim až až (i styl jízdy mam poněkud svižnější), ale když zajíždět tak chci tak aby to něco pak vydrželo a nežralo olej

a ano, jsem postiženej naftovym bacilem
