Stránka 2 z 2

Napsal: 28 kvě 2015, 10:10
od alesxt600
asi neřešitelnej problém řekl bych :roll:

Napsal: 28 kvě 2015, 15:56
od jirka.p
mam skoro podobnej problem ale na 2.0 TFSI. dlouho trva nez nafoukne pak lehce prefoukne a zase pada pod pozadavek. pokazdy kolem 6tis zaznamenana chyba "nedosazeny plnici tlak" N75,blow,vedeni vse vymnenene a porad to same....nedavno se delala komplet hlava (potkal se motor) takze turbo prohlidnuto a vse OK. jeste me napadla vaha vzduchu? zkousel jsi ji na zkousku vymnenit jestli se to nezmenilo ?

Napsal: 03 čer 2015, 21:48
od alesxt600
taky mě napadla váha,ale nemám ji kde na zkoušku sehnat...jinak často to bývá praslinou mezi waste gate a turbínou,tam se pak ztrácí tlak a stane se že plnící tlak nedosáhne požadavku.ale mě to spadne uplně,třeba na 0,2..
jirka.p píše:mam skoro podobnej problem ale na 2.0 TFSI. dlouho trva nez nafoukne pak lehce prefoukne a zase pada pod pozadavek. pokazdy kolem 6tis zaznamenana chyba "nedosazeny plnici tlak" N75,blow,vedeni vse vymnenene a porad to same....nedavno se delala komplet hlava (potkal se motor) takze turbo prohlidnuto a vse OK. jeste me napadla vaha vzduchu? zkousel jsi ji na zkousku vymnenit jestli se to nezmenilo ?

Napsal: 07 čer 2015, 20:27
od seatjiritoledo
Vypadá to že někde utíká tlak. bud přes hadici nebo bov, nebo přes ventily, tlaky motoru by měli být 13-15.

Napsal: 09 čer 2015, 19:24
od jirka.p
postoupil jsi s tim nejak ? u me to vyresilo prehrani SW. ted to maka jak ma.

Napsal: 10 čer 2015, 19:39
od alesxt600
těsnost sacího traktu vyzkoušena komplet do od tuba tlakovou zkouškou,zaslepeno nafoukáno kompresorem na 2b,netěsnosti odstraněny,změna žádná.bov otestován,odpojen zaslepen,změna žádná.tlaky pochybuju,tohle je tubomotor a má nižsí kompresní poměr než atmosférický motor,tam bych těch 12 čekal ale tady se mi 10 při točení startérem zdá ok. a jak řikám,olej to to nebere,max deci na 2tis km.takže kroužky tam sou...

Napsal: 10 čer 2015, 19:56
od jirka.p
ja bejt tebou zkusim nahrat original SW. a pokud by to na nej bylo OK tak nechat nahrat zpet upravu. solidni upravce kterej ti to ladil by ti takovou sluzbu mel udelat bez problemu...

Napsal: 19 čer 2015, 09:05
od alesxt600
tak je tam nahrany orig sw a požadavek i tlak se drží.prostě to funguje :) byl by někdo na moravě nebo východní čechy kdo by zkusil nahrát upravený sw?

Napsal: 19 čer 2015, 20:05
od jirka.p
tak koukam ze stejnej problem jako jsem mel ja :) tak hlavne ze se to vyresilo 8)

Napsal: 20 čer 2015, 11:14
od Jayson
Tohle si řeš s r32tm, evidentně byla chyba v softu.

To, že jsi měl výfukovou část popraskanou je bohužel naprosto běžný.

Napsal: 20 čer 2015, 19:38
od alesxt600
taky si myslim, že nějaká tak prasklinka se tam budělá a nemá to vliv,ale já to měl dost rozprahlý,v jednom místě kde se praskliny scházely, tam se ten materiál vytlačil ven a začal soustružit turbínový kolo.ale podle mě to na výkonu nebylo poznat....
Jayson píše:Tohle si řeš s r32tm, evidentně byla chyba v softu.

To, že jsi měl výfukovou část popraskanou je bohužel naprosto běžný.

Napsal: 21 čer 2015, 22:24
od Jayson
vliv to má dost :D

Napsal: 23 čer 2015, 19:35
od alesxt600
no mužu ti řict že i popraskany to jelo a dokud se to nečiplo tak bych o tom nevěděl
Jayson píše:vliv to má dost :D

Napsal: 23 čer 2015, 20:19
od eazy20
Jayson píše:vliv to má dost :D
vlastna skusenost?

Napsal: 24 čer 2015, 08:28
od Bmwrepair
alesxt600 píše:no mužu ti řict že i popraskany to jelo a dokud se to nečiplo tak bych o tom nevěděl
Jayson píše:vliv to má dost :D
Tak to je po me:) Buhvi jak dlouho tu s tim laborujes, ale ze to zacalo po cipnuti napises az ted, jen tak dal:)