Stránka 2 z 2
Napsal: 18 pro 2007, 21:34
od HOPE
Jak jsem slíbil, tak dávám zprávu: KONEČNĚ JSEM TO NAŠEL!!
Dalo to zabrat. Nejdřív jsem šel po pojistkách, bezvýsledně, po alternátoru-rovněž nic, pak jsem zkoušel postupně vyndavat relátka, taky nic. Nakonec jsem šel po kabelu od baterky, u kterého po odpojení spadnul odběr. Ve finále jsem našel na reléovém bloku jeden kablík, který to vše způsobil a na konci jsem našel vysílač k PAGERu.

Jelikož jsem ho nikdy nepoužíval, protože od té doby co jsem auto koupil, tak už byl nefunkční, jsem mu nevěnoval moc pozornosti (byl spojenej mechanicky ke krabičce alarmu). Když jsem odpojil napájení alarmu, tak se nic nedělo, to jsem netušil, že má svoje vlastní napájení. Čili: Vysílačka pro pager je pryč a odběr v klidovém stavu je 20 mA, což je v pohodě.
RADA pro Nás všechny: NEPODCEŇUJME elektronické hračky, i když je nepoužíváme.

Napsal: 06 bře 2009, 15:12
od stevocz
nech nevytvaram novu temu
nevie niekto ci sa da nejak ozivit bateria?
akosi asi odisiel jeden clanok, vsetky sa nabijaju ale ten jeden pri skusani tou bankou na kyselinu je stale celkom vybity. da sa s tym este nieco?
Napsal: 06 bře 2009, 15:27
od HOPE
Obávám se, pokud nemáš správnou hustotu v jednom článku a pokud je to plastová baterka, tak ti nic nepomůže. Většinou se uvolní separace desek v článku, desky se rozpadají a vzniká mezi nima zkrat. Takže ani vylití a nalití nového elektrolytu, ani vytrvalé nabíjení ať velkým či malým proudem nepomáhá. Pokud se ani po nabíjení malým proudem po cca 3-4 hodinách hustota nezlepší, přemýšlel bych o nové baterce.
Napsal: 06 bře 2009, 15:48
od stevocz
HOPE píše:Obávám se, pokud nemáš správnou hustotu v jednom článku a pokud je to plastová baterka, tak ti nic nepomůže. Většinou se uvolní separace desek v článku, desky se rozpadají a vzniká mezi nima zkrat. Takže ani vylití a nalití nového elektrolytu, ani vytrvalé nabíjení ať velkým či malým proudem nepomáhá. Pokud se ani po nabíjení malým proudem po cca 3-4 hodinách hustota nezlepší, přemýšlel bych o nové baterce.
tiez ma napadlo ze asi nic nepomoze, len divne ze jeden je blby a ostatne idu vpohode nabit len po tom sa sama asi vybije
Napsal: 06 bře 2009, 15:55
od HOPE
Nevím proč, ale je to většinou tak, že celá baterka skončí na jednom článku. On pak v řetězci vytvoří odpor, desky jdou do zkratu a zvýší samovybíjení baterky a znemožní baterce, aby dávala proudy, i když v těch ostatních článcích je síly dost. Ten jeden se v podstatě přepóluje a funguje jako účiná brzda.

Napsal: 07 bře 2009, 13:12
od blizard
taky jsem to letos řešíl 4 článek kaput. I kdyby se to nějak podařilo na nějakou dobu, rozhodně bych té baterce nevěřil. Holt, každá věc má nárok na "důchod"
Napsal: 07 bře 2009, 15:21
od holy
Přesně tak..jeden článek se vysype a nazdar....dá se to poznat i podle intenzity plynování při nabíjení...všechny články by měly plynovat stejně...pokud jeden plynuje víc, nebo vůbec, popř. smrdí jak chcíplá ryba, má to baterka definitivně za sebou. Opravit se to nedá. I kdybys se o to pokusil a dal tam novejk článek...pořád platí že ty ostatní jsou starý, mají jinej vnitřní odpor, potom by tam mezi nimi tekly vyrovnávací proudy a stejně by se baterka odporoučela...je to stejný, jako když máš třeba foťák na čtyři tužkový akumulátory a po čase ti jeden odjde...musíš stejně vyměnit všechny čtyři za nový...
Napsal: 08 bře 2009, 00:27
od stevocz
mna len to tak prekvapilo ze kazdy den vpohode na prvy krat naskocilo a zrazu uz ani central sa neotvoril. ale tak nejak musim pozhanat novu baterku
Napsal: 08 bře 2009, 05:59
od nebulus
Šéf došiel z obeda na 4 ročnom Megane a po obede už nenaštartoval, baterka KO, takže náhla smrť baterky je možná

Napsal: 08 bře 2009, 07:49
od MirekX
kamarád přišel k autu,otočil klíčkem, rána jak z děla a z pod kapoty mlha.... baterka bouchla... všechno od kyseliny....nevim co to bylo za značku, už to s ní koupil (octa 2001) asi slabší kus
