Stránka 2 z 2

bwa

Napsal: 19 lis 2016, 21:20
od Prospeedy
Sehnáno fungl nový :D ani jsem v to moc nedoufal

Napsal: 19 lis 2016, 21:50
od rami
mas foto toho praskleho ?

bwa

Napsal: 19 lis 2016, 22:10
od Prospeedy
ted ne, ale nafotím zítra. nemám foták v tel :D

bwa

Napsal: 25 lis 2016, 21:33
od Prospeedy
konečně jsem to blejsknul.. není to moc vidět, od tý praskliny na foto se to ještě rozjíždí cca 4cm na každou stranu

Obrázek

Napsal: 29 lis 2016, 19:32
od Kamco93
chlapi nechcem zakladať novu tému tak tu píšem, iba potrebujem poradiť na koľko treba utiahnuť kľuku a hlavu ( Nm). 2.0TFSI audi a3 2006,BWA.
Ďakujem.

Napsal: 29 lis 2016, 20:11
od rami
Klika - 65 Nm + 90 stupnu.
Ojnice - 30 Nm + 90 stupnu.

hlava 40 Nm + 180 stupnu.

Napsal: 29 lis 2016, 20:15
od PetrSs
Kamco93 píše:chlapi nechcem zakladať novu tému tak tu píšem, iba potrebujem poradiť na koľko treba utiahnuť kľuku a hlavu ( Nm). 2.0TFSI audi a3 2006,BWA.
Ďakujem.
Hlava válců:
Vyměňte šrouby!!!
Stupeň 1 - 40Nm
Stupeň 2 - (°)90
Stupeň 3 - (°)90

tady to máš nějak tak celý:

Obrázek

Napsal: 29 lis 2016, 20:28
od Kamco93
Petrss,, vďaka :-D

bwa

Napsal: 10 pro 2016, 22:38
od Prospeedy
Konečně mám fungl nový turbo a proběhla zkouška.. Pro kontrolu jsem nalogoval i to nový turbo a trošku se divím tomu propadu požadavek vs realný :? Co to muže být? Turbo je nový orig, žádný repas. Cca před 6tis ot. to spadne a pak zase nafoukne. Dnes jsem to zkusil na dálnici a na 5st. to je kurevsky znát, na budíku mi klesne tlak z 1,1 k 0,5bar a pak zase vyleze zpátky..

Obrázek

bwa

Napsal: 15 pro 2016, 21:07
od Prospeedy
Prosím odborníky o názor na co se zaměřit při hledání problému, já už jsem v koncích :( Po tom co mi praskla litina (viz toto téma), tak jsem vyměnil za fungl nové celé origo turbo. Bohužel se mi pořád vyskytuje problém s poklesem výkonu ve vysokých otáčkách (wallbash) Dle diag. žádný chyby nejsou, tlak paliva neklesá, lambda regulátor taky ok, Už vážně nevím.. Je možný že někde přisává vzduch, když jsem měl rozebranej motor při dekarbonizaci? :? údajně mi chudne směs ve vysokých otáčkách, ale už nevím kde začít. S tfsi se seznamuju a nevím na co se konkrétně zaměřit.. děkuju za info

Obrázek

Napsal: 15 pro 2016, 22:11
od Kamco93
ja som mal tieš prasknute turbo,,, ale výkon pohode ale pozdejšie som mal problem pri vyšších otáčkach a to bola slaba kompresia. neviem ako u teba,Obrázek

bwa

Napsal: 15 pro 2016, 22:26
od Prospeedy
Me to prasklo hned u klapky :roll: svar by asi moc nevydržel.. Ale taky jsem o tom uvažoval.. kompresy jsem ještě neměřil, chci se ted ještě jednou zaměřit na lambdu, jenže nevím jaký kanály pořádně nalogovat a jaký jsou požadovaný hodnoty :? Při tom poklesu padne všechno, jak kdybych ubral plyn - musím asi jít po chudý směsi, proč se to vyhodnocuje takhle.. No je to oříšek :(.. Měl jsem jen samý diesly, s benzínem se ted seznamuju (noteeth) .. před prasklou litinou to tahalo jak pitomý, tak snad se z ničeho nic nevytratila komprese :)