Stránka 2 z 2
bwa
Napsal: 19 lis 2016, 21:20
od Prospeedy
Sehnáno fungl nový

ani jsem v to moc nedoufal
Napsal: 19 lis 2016, 21:50
od rami
mas foto toho praskleho ?
bwa
Napsal: 19 lis 2016, 22:10
od Prospeedy
ted ne, ale nafotím zítra. nemám foták v tel

bwa
Napsal: 25 lis 2016, 21:33
od Prospeedy
konečně jsem to blejsknul.. není to moc vidět, od tý praskliny na foto se to ještě rozjíždí cca 4cm na každou stranu

Napsal: 29 lis 2016, 19:32
od Kamco93
chlapi nechcem zakladať novu tému tak tu píšem, iba potrebujem poradiť na koľko treba utiahnuť kľuku a hlavu ( Nm). 2.0TFSI audi a3 2006,BWA.
Ďakujem.
Napsal: 29 lis 2016, 20:11
od rami
Klika - 65 Nm + 90 stupnu.
Ojnice - 30 Nm + 90 stupnu.
hlava 40 Nm + 180 stupnu.
Napsal: 29 lis 2016, 20:15
od PetrSs
Kamco93 píše:chlapi nechcem zakladať novu tému tak tu píšem, iba potrebujem poradiť na koľko treba utiahnuť kľuku a hlavu ( Nm). 2.0TFSI audi a3 2006,BWA.
Ďakujem.
Hlava válců:
Vyměňte šrouby!!!
Stupeň 1 - 40Nm
Stupeň 2 - (°)90
Stupeň 3 - (°)90
tady to máš nějak tak celý:

Napsal: 29 lis 2016, 20:28
od Kamco93
Petrss,, vďaka

bwa
Napsal: 10 pro 2016, 22:38
od Prospeedy
Konečně mám fungl nový turbo a proběhla zkouška.. Pro kontrolu jsem nalogoval i to nový turbo a trošku se divím tomu propadu požadavek vs realný

Co to muže být? Turbo je nový orig, žádný repas. Cca před 6tis ot. to spadne a pak zase nafoukne. Dnes jsem to zkusil na dálnici a na 5st. to je kurevsky znát, na budíku mi klesne tlak z 1,1 k 0,5bar a pak zase vyleze zpátky..

bwa
Napsal: 15 pro 2016, 21:07
od Prospeedy
Prosím odborníky o názor na co se zaměřit při hledání problému, já už jsem v koncích

Po tom co mi praskla litina (viz toto téma), tak jsem vyměnil za fungl nové celé origo turbo. Bohužel se mi pořád vyskytuje problém s poklesem výkonu ve vysokých otáčkách

Dle diag. žádný chyby nejsou, tlak paliva neklesá, lambda regulátor taky ok, Už vážně nevím.. Je možný že někde přisává vzduch, když jsem měl rozebranej motor při dekarbonizaci?

údajně mi chudne směs ve vysokých otáčkách, ale už nevím kde začít. S tfsi se seznamuju a nevím na co se konkrétně zaměřit.. děkuju za info

Napsal: 15 pro 2016, 22:11
od Kamco93
ja som mal tieš prasknute turbo,,, ale výkon pohode ale pozdejšie som mal problem pri vyšších otáčkach a to bola slaba kompresia. neviem ako u teba,

bwa
Napsal: 15 pro 2016, 22:26
od Prospeedy
Me to prasklo hned u klapky

svar by asi moc nevydržel.. Ale taky jsem o tom uvažoval.. kompresy jsem ještě neměřil, chci se ted ještě jednou zaměřit na lambdu, jenže nevím jaký kanály pořádně nalogovat a jaký jsou požadovaný hodnoty

Při tom poklesu padne všechno, jak kdybych ubral plyn - musím asi jít po chudý směsi, proč se to vyhodnocuje takhle.. No je to oříšek

.. Měl jsem jen samý diesly, s benzínem se ted seznamuju

.. před prasklou litinou to tahalo jak pitomý, tak snad se z ničeho nic nevytratila komprese
