Stránka 2 z 3

Napsal: 16 kvě 2018, 16:44
od jericho-3
Je to zajímavé, pokud vysáváš kapalinu z ABS a pedál nestlačuješ , tak by tam pak měl být "pytel"mezi pumpou a ABS , který jsi pak vypudil odvzdušněním..Tou pumpou jsi patrně probral ABS a jeho ventilky, a je to dobrý nápad , příště to zkusím.. :o :)

Napsal: 17 kvě 2018, 13:13
od NOVON
No me nejak dochazeji napady v pripade zadnixh brzd na mem aute.Dal jsem misto bubnu kotouce a furt se mi hreje PZ kolo.Novy trmen,drzak trmenu,vsechny hadicky,kotouce,desky,loziska..Hreje se to tak,ze to po 100 km zkrouti kotouc.Lanka jdou lehce,packa rucky se vraci,desky jdou vsuvne.Na zvedaku to pekne odbrzduje-rucka i provozni brzda...ABS to auto nema..Kur.a uz nevim :-(

Napsal: 17 kvě 2018, 13:24
od roman1648
A když lamovod úplně odpojils? Není kratkej že by to na zvedáku bylo ok a na zemi ne?

Napsal: 18 kvě 2018, 08:02
od NOVON
roman1648: Zkoumal jsem to dal a po jizde je nepatrne teplejsi i LP kolo oproti pravemu,tak asi HBV se uplne nevraci..Zatim jezdim tak,bo mam dost prace na jinych autech a na svoje nemam cas :-(
Co se tyce toho lanovodu,tak jsou povolene skoro uplne (at nevypadnou z drzaku),ty by to šponovat nemely..

Napsal: 18 kvě 2018, 08:53
od roman1648
Ta lačný tyčka od pedálu do valce je stelovaci nebo pevná?

Napsal: 18 kvě 2018, 11:34
od NOVON
roman1648: To nevim,ale u okty byva stelovaci,ne?Tohle jsem u sveho auta jeste rozebrane nemel,valec je puvodni-jeste zakapnute sroubeni barvou.

Napsal: 18 kvě 2018, 11:48
od Rayx
Pístky v zadních brzdičích chodí volně? Zkusils je alespoň 1x vyšlapat/vymáčknout páčkou ručky ven (ne uplně :) ) a zatočit zpět?

Když je to autí bez ABS, kde byly bubny, jak je na tom omezovač na zadní nápravu? Ten umí taky hodně potrápit ;) On navíc pro bubny je psanej 1H0612151, pro verzi s kotoučema 1C0612151A ...

Napsal: 18 kvě 2018, 22:20
od NOVON
Rayx: Na tom kole,ktere se hřeje je brzdič i držák nový TRW..
Taky tipuju na ten zátěžák,zkusim ho přemostit.Co se týče toho kotouče,tak byl u soustružníka a házivost 0,02 mm po obvodu,tak že křivý není jak jsem si zprvu myslel.

Napsal: 20 kvě 2018, 08:00
od NOVON
Rayx,Romam1648: Tak dal jsem desky Brembo a uz se to nehřeje..Mel jsem tam desky Master Sport..Dal jsem je tam jako nouzovku,bo jine rychle nebyly.Podle me jsou hodne tvrde,bo to i leštilo kotouče..

Napsal: 21 kvě 2018, 08:48
od Source
Využijem túto tému na položenie otázky, mám na pláne repasovať zadné strmene na octavii 1 ale čo som sa tu tak dočítal tak 90% ten repas nie je moc dobrý nápad a radšej kúpiť nové strmene.

Tak teda mám sa vykašlať na repas a kúpiť nové strmene aby som sa vyhol problémom ?

Napsal: 21 kvě 2018, 09:08
od standa123
Jo. Vem tovarni repas. Jen asi neni zaruceno ze vratej prachy (zalohu vratnou).......proto ja radsi kpupil funglace....... ;)

Napsal: 21 kvě 2018, 10:21
od adrian_B
repas doma ani nie je tak problém. Problém je kúpiť opravnú sadu ktorá je dobrá. Podľa mňa tie tesnenia čo sú v autofren a frenkit sadách sú nahovno. Posledný týždeň som si s tým užil na mojom aute popri inej robote dosť a nakoniec som kúpil nové strmene za 150 a je to úplne niečo iné ;)

takže repas pre zákazníka ako núdzovka dobre. Ale ak to má byť poriadne, už len nový strmeň ;)

Napsal: 21 kvě 2018, 16:26
od Source
Robím si to pre seba na svoje auto, čiže zobrať nové strmene a neriešiť ? asi to tak aj spravím a vyhnem sa zbytočným problémom

Napsal: 21 kvě 2018, 18:44
od standa123
Nejlepsi a nejjednodusi zpusob......a mas hlavne na dlouho vystarany ;)

Napsal: 21 kvě 2018, 20:47
od adrian_B
Zober si nove a mas pokoj... Za ten cas ktory obetujes tvojim stmenom s nejasnym vysledkom mozes robit xy inych veci ;)