Stránka 2 z 3

Napsal: 05 kvě 2006, 23:18
od bobyd
no prijde mi ze curka jako jak mate na druhe strane nez je remen vyvody do vstriku tak uprostred je neco co vypada jako matka s podlozku no a pod ni to tece

Napsal: 06 kvě 2006, 16:48
od marea HLX
No ono to asi není jen o kroužkem, je tam i futro,které se optřebovává a pokud vyměnili jen gumičku, tak to nebude na dlouho.
Jinak ve SM se to řešilo i na staré R 19 i IV GOlfu odešly po požití oleje čerpadla,takže 10000 ušetřím a 100000 tam nacpu - to se vyplatí :D

truck na olej

Napsal: 06 kvě 2006, 19:44
od truck
Při používání nafty z rostlinným olejem doporučuji předehřev pokud není léto a teplota venkovní tak 20 a více stupňů a to už při poměru 80/20. I když hovořím o zkušenostech z velkých motorů LIAZ, RENAULT, které týdně spotřebují 1000 l oleje myslím si že případné problémy budou i u osobních aut stejné.

Napsal: 06 kvě 2006, 20:37
od bobyd
no takhle i repase prijde lacineji nez jezdit na naftu ale mne de spis o to naucit se to protoze to nakonec skonci stejne tak ze cele cerpadlo vyndam rozeberu a budu do nej tak dlouho stourat dokud to nebude ok (LOL)

Napsal: 06 kvě 2006, 21:57
od Kuba
:D :) :o Mě stálo přetěsnění čerpadla, které jsem byl schopen mít za hodinu venku, cca. 800,-- Kč. Namontování další hodinu a půl plus nastavení hodinkami. Teď mám už víc než 100.000 km klid a na oleji jsem už sakra ušetřil. Za těch 100.000 km při nákladech 800,- za přetěsnění čerpadla ušetřeno plus-minus: 100.000,- Kč. (rofl)

Napsal: 07 kvě 2006, 11:18
od Tomas.cz
Stejnak to co na čerpadle na 99% odejde je gumové těsnění, že by se vysrala mechanika jsem zažil jednou na 20let starým oplu :

Napsal: 07 kvě 2006, 18:41
od Kuba
Přesně tak. Riziko, že se porouchá mechanika v důsledku používání rostlináče je sice statisticky o něco málo vyšší, než při běžném provozu na naftu, ale i přesto je to riziko nízké. Nejkritičtější fáze je start a provoz čerpadla v situaci, kdy má rostlináč teplotu nižší něž nějákých 10 st.C. a opominulo se před STUDENYM startem přepnout na naftu, takže je čerpadlo plný studenýho oleje.

Podle jedné studie firmy BOSCH se přidírala rotační čerpadla provzovaná ma STUDENÝ rostlináč při splnění těchto kumulativních podmínek´:

1) roslináč nepředehřátej
a
2) otáčky motoru u čtyřválce vyšší než 3000 U)min
a
3) změna otáček

Napsal: 09 kvě 2006, 07:31
od alda164
Tkevlar píše:otazkou je co jsou u tebe nevelke penize. Me rikali v servisu minimalne 3500,- ale i s vyndanim cerpadla.
Mne si rekli v servisu o 400 kurun.A to jsem mu to dal v igelitovym sacku, protoze jsem to castecne rozebral a neumel to pak slozit :) .
Ale je to servis v byvalym arealu JZD, ne jako servis ve meste, kde jeste nevi co chces a uz z tebe tahaji penize.

Napsal: 09 kvě 2006, 15:55
od Zdenda
jojo, hoď sem prosimtě ňáký info, kdo ti to dělal, taky mi to začlo nějak uchcávat a v servisech něco melou vo 2000 Kč...

Napsal: 09 kvě 2006, 20:24
od bobyd
jojo hodte sem naky tipy o servisech ci dilnach jsem za vsemi 10 :D

Napsal: 10 kvě 2006, 07:34
od alda164
Zdenda píše:jojo, hoď sem prosimtě ňáký info, kdo ti to dělal, taky mi to začlo nějak uchcávat a v servisech něco melou vo 2000 Kč...
No jo, záleží odkud jsi, mně to dělali jmenuje se to Luleč u Vyškova.

Napsal: 10 kvě 2006, 14:21
od Zdenda
Dělam v Praze (to je na servisy asi úplně nejhorší, co ? (wallbash) ) a jinak jsem z Plzeňska.
Kubo, kdo to přetěsňoval tobě, to ty sám ?

Napsal: 10 kvě 2006, 22:17
od bobyd
praha na servisy hruuuzaaaa (wallbash) (wallbash) (wallbash) jenom za to ze jim zaparkujes v dilne chtej 400 kila za kadou zapocatou hodinu (wallbash) (wallbash) aghrrrrrr

Napsal: 22 kvě 2011, 17:21
od sikin1987
Kuba píše:Přesně tak. Riziko, že se porouchá mechanika v důsledku používání rostlináče je sice statisticky o něco málo vyšší, než při běžném provozu na naftu, ale i přesto je to riziko nízké. Nejkritičtější fáze je start a provoz čerpadla v situaci, kdy má rostlináč teplotu nižší něž nějákých 10 st.C. a opominulo se před STUDENYM startem přepnout na naftu, takže je čerpadlo plný studenýho oleje.

Podle jedné studie firmy BOSCH se přidírala rotační čerpadla provzovaná ma STUDENÝ rostlináč při splnění těchto kumulativních podmínek´:

1) roslináč nepředehřátej
a
2) otáčky motoru u čtyřválce vyšší než 3000 U)min
a
3) změna otáček
zacnu obnovovat stare temata at nezakladam nove:)
chcu se zeptat kdyz u mojeho CR jezdim nafta:olej bez jakekoliv upravy
jak se chovat k motoru? je teda horsi motor vytacet za studena nad 2500 otacek nebo ho podtacet? ja sem si zvykl na velky kroutak v nozkych otackach a kdyz jezdim plynule tak vzdy 1300-1800 otacek a pri razeni vytacim max 2100. pri nizkych otackach to asi vic karbonuje ze? a stira se teda do oleje nespaleny olej ??? olej mi zatim za ty 2 tis km nepribyl vubec a startuje to porad stejne a to sem zacinal jezdit uz pri +5. Smes oleje s naftou vzdy poradne promicham v jinych nadobach a nekdy prileju VIF ci olej do dvoutaktu. zatim vpohode,ale je mi jasne,ze za par stovek km se nic neprojevi. rizikova hranice km asi byva mezi 5 a 10 tis km ze?

Napsal: 22 kvě 2011, 20:07
od radekandy
zacnu obnovovat stare temata at nezakladam nove:)
chcu se zeptat kdyz u mojeho CR jezdim nafta:olej bez jakekoliv upravy
jak se chovat k motoru? je teda horsi motor vytacet za studena nad 2500 otacek nebo ho podtacet? ja sem si zvykl na velky kroutak v nozkych otackach a kdyz jezdim plynule tak vzdy 1300-1800 otacek a pri razeni vytacim max 2100. pri nizkych otackach to asi vic karbonuje ze? a stira se teda do oleje nespaleny olej ??? olej mi zatim za ty 2 tis km nepribyl vubec a startuje to porad stejne a to sem zacinal jezdit uz pri +5. Smes oleje s naftou vzdy poradne promicham v jinych nadobach a nekdy prileju VIF ci olej do dvoutaktu. zatim vpohode,ale je mi jasne,ze za par stovek km se nic neprojevi. rizikova hranice km asi byva mezi 5 a 10 tis km ze?[/quote]

Otáčky 1300-1800 si sice motor asi dá líbit ale pokud tímto stylem jezdíš pořád, tak mu to určitě neprospívá. Naopak mam vyzkoušeno, že není vůbec od věci občas dát motoru pořádně zobnout a pořádně prohnat. A s tím přidáváním olejem do 2T děláš pěknou píčovinu!!! Když už to chceš něčím přimazávat, tak tam dej trošku jakéhokoliv motorového oleje, třeba M6AD....